Om Vores Rivaler IX
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Se til- og afgange hos klubberne her:
www.marca.com/deporte/futbol/primera-division/mercado-fichajes/
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Så blev Messi kåret til Europas bedste spiller 2014/2015.
Fuldt fortjent. Så behøver vi ikke dvæle mere ved den. Videre.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Sahinovic skrev: Så blev Messi kåret til Europas bedste spiller 2014/2015.
Fuld fortjent. Og dejligt at han ikke gjorde et eller andet der ville sætte alt fokus på ham. Alt det der shiiiiiiiiiiiiiiii osv.
Det eneste jeg så frem til uddelingen af det trofæ var, om CR7 overhovedet ville dukke op. Han gjorde det jo ikke sidste gang, da Messi var favorit og vandt FIFA Ballon D'or 2011. Så man kunne også tvivle på, om han ville dukke op denne gang.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev: Jeg er ikke fan af Midtjylland, men tager man lige et par danske briller på, så får man faktisk en ret rar fornemmelse i kroppen over, at et dansk hold evner at slå et PL hold fra midten af tabellen. Stærkt gået!
Det er jo noget, som selv topholdene i Verdens stærkeste liga har svært ved. Parodi Liga.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev: Jeg er ikke fan af Midtjylland, men tager man lige et par danske briller på, så får man faktisk en ret rar fornemmelse i kroppen over, at et dansk hold evner at slå et PL hold fra midten af tabellen. Stærkt gået!
Det er jo noget, som selv topholdene i Verdens stærkeste liga har svært ved. Parodi Liga.
Det er ved at være komisk med Premier League hold i Europa. De har jo førhen være fine internationalt, men det er i den grad besynderligt, at holdene - i disse år - slet ikke er gode nok, når klubberne er så velhavende, som de er. Southhampton kunne jo have åbnet en bank med alle de spillere de har solgt. Med tanke på dette er det underligt, at de ikke er bedre til at benytte sig af alle penge, der er i ligaen. Jo jo City er ved at lande De Bruyne for 80 mil €, men kan jo stadig få store smæk på Sánchez Pizjuán.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fondo_Sur skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev: Jeg er ikke fan af Midtjylland, men tager man lige et par danske briller på, så får man faktisk en ret rar fornemmelse i kroppen over, at et dansk hold evner at slå et PL hold fra midten af tabellen. Stærkt gået!
Det er jo noget, som selv topholdene i Verdens stærkeste liga har svært ved. Parodi Liga.
Det er ved at være komisk med Premier League hold i Europa. De har jo førhen være fine internationalt, men det er i den grad besynderligt, at holdene - i disse år - slet ikke er gode nok, når klubberne er så velhavende, som de er. Southhampton kunne jo have åbnet en bank med alle de spillere de har solgt. Med tanke på dette er det underligt, at de ikke er bedre til at benytte sig af alle penge, der er i ligaen. Jo jo City er ved at lande De Bruyne for 80 mil €, men kan jo stadig få store smæk på Sánchez Pizjuán.
Jeg synes man skal passe på med at undervurdere Manchester City alt for meget, ja de har floppet gevaldigt i de forrige europæiske turneringer, men de virker til at være stærkere end nogensinde i år. De har fået fart i spillet og er ultra sultne, og det kan man godt se på banen når de spiller. Efter arabernes ankomst, har jeg fulgt Manchester City tæt, og jeg har været overrasket over hvor godt de har spillet i år. Tre kampe, ud af tre mulige har de vundet, og her taler vi om at de har været totalt overlegne og deres målscorer ligger lige på nuværende tidspunkt på 8-0.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
Fondo_Sur skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev: Jeg er ikke fan af Midtjylland, men tager man lige et par danske briller på, så får man faktisk en ret rar fornemmelse i kroppen over, at et dansk hold evner at slå et PL hold fra midten af tabellen. Stærkt gået!
Det er jo noget, som selv topholdene i Verdens stærkeste liga har svært ved. Parodi Liga.
Det er ved at være komisk med Premier League hold i Europa. De har jo førhen være fine internationalt, men det er i den grad besynderligt, at holdene - i disse år - slet ikke er gode nok, når klubberne er så velhavende, som de er. Southhampton kunne jo have åbnet en bank med alle de spillere de har solgt. Med tanke på dette er det underligt, at de ikke er bedre til at benytte sig af alle penge, der er i ligaen. Jo jo City er ved at lande De Bruyne for 80 mil €, men kan jo stadig få store smæk på Sánchez Pizjuán.
Jeg synes man skal passe på med at undervurdere Manchester City alt for meget, ja de har floppet gevaldigt i de forrige europæiske turneringer, men de virker til at være stærkere end nogensinde i år. De har fået fart i spillet og er ultra sultne, og det kan man godt se på banen når de spiller. Efter arabernes ankomst, har jeg fulgt Manchester City tæt, og jeg har været overrasket over hvor godt de har spillet i år. Tre kampe, ud af tre mulige har de vundet, og her taler vi om at de har været totalt overlegne og deres målscorer ligger lige på nuværende tidspunkt på 8-0.
De bliver meget skarpe og ikke mindst hvis det lykkes at få De Bruyne.
Til gengæld bliver det meget svært for Juventus at nå sidste års niveau. Der er stort set blevet luget ud blandt de bærende kræfter
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
Fondo_Sur skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev: Jeg er ikke fan af Midtjylland, men tager man lige et par danske briller på, så får man faktisk en ret rar fornemmelse i kroppen over, at et dansk hold evner at slå et PL hold fra midten af tabellen. Stærkt gået!
Det er jo noget, som selv topholdene i Verdens stærkeste liga har svært ved. Parodi Liga.
Det er ved at være komisk med Premier League hold i Europa. De har jo førhen være fine internationalt, men det er i den grad besynderligt, at holdene - i disse år - slet ikke er gode nok, når klubberne er så velhavende, som de er. Southhampton kunne jo have åbnet en bank med alle de spillere de har solgt. Med tanke på dette er det underligt, at de ikke er bedre til at benytte sig af alle penge, der er i ligaen. Jo jo City er ved at lande De Bruyne for 80 mil €, men kan jo stadig få store smæk på Sánchez Pizjuán.
Jeg synes man skal passe på med at undervurdere Manchester City alt for meget, ja de har floppet gevaldigt i de forrige europæiske turneringer, men de virker til at være stærkere end nogensinde i år. De har fået fart i spillet og er ultra sultne, og det kan man godt se på banen når de spiller. Efter arabernes ankomst, har jeg fulgt Manchester City tæt, og jeg har været overrasket over hvor godt de har spillet i år. Tre kampe, ud af tre mulige har de vundet, og her taler vi om at de har været totalt overlegne og deres målscorer ligger lige på nuværende tidspunkt på 8-0.
Jeg har min skepsis i hvert fald. Pelligrini, ligesom Wenger, har jo intet leveret i CHL siden 05/06 sæsonen. Det er nok noget med at man vil se det for sig, før man tror det - selvom City's nuværende hype.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
