Om Vores Rivaler IX

10 år 11 måneder siden #265 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX
Chelsea er helt væk. Terry udvist. Der står 2-3. Chelsea på 3. 33 min igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #266 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Sterling har til min egen overraskelse, vist sig som et rigtigt godt køb af Manchester City, han har helt klart den fart de har manglet ude på venstrekanten.

Florentino Pérez

10 år 11 måneder siden #267 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Sterling har til min egen overraskelse, vist sig som et rigtigt godt køb af Manchester City, han har helt klart den fart de har manglet ude på venstrekanten.

Men synes du ikke stadig, at han kommer frem til for lidt?

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 11 måneder siden #268 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev: Sterling har til min egen overraskelse, vist sig som et rigtigt godt køb af Manchester City, han har helt klart den fart de har manglet ude på venstrekanten.

City kommer generelt ikke frem til super meget idag, eftersom Everton står meget godt fysisk på banen, men han har da været med til at skabe lidt med sin fart og driblinger idag. Jeg henviste også mest til hans pre-season og kampen mod Chelsea, hvor han har overrasket mig.

Men jeg går også udfra at han bliver bedre og bedre med tiden.

EDIT: Han har ihvertfald lige bidraget med et assist til Kolarovs mål.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 11 måneder siden #269 af Pelle

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

City kommer generelt ikke frem til super meget idag, eftersom Everton står meget godt fysisk på banen, men han har da været med til at skabe lidt med sin fart og driblinger idag. Jeg henviste også mest til hans pre-season og kampen mod Chelsea, hvor han har overrasket mig.

Ja okay. Jeg synes bare han ligner en middelmådig spiller med fart. Er ikke helt overbevist endnu. Han har vel stadig sit første mål - både uofficielt og officielt - til gode i den blå trøje, har han ikke?

10 år 11 måneder siden #270 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Ja okay. Jeg synes bare han ligner en middelmådig spiller med fart. Er ikke helt overbevist endnu. Han har vel stadig sit første mål - både uofficielt og officielt - til gode i den blå trøje, har han ikke?

Grunden til at jeg overhovedet nævnte Sterling, var at han på et tidspunkt var blevet rygtet til Real Madrid, hvilket jeg var fuldstændigt uforstående overfor, eftersom jeg ligesom dig ikke så ham som andet en en middelmådig spiller med fart.

Men jeg mener bare at han har indført en ekstra dimension i spillet, som Manchester City har manglet, nemlig fart ude på venstrekanten. De har en helvedes god midtbane, men spillet står tit stille eftersom en mand som Silva ikke rigtigt har haft nogle hurtige kanter han kan slå en bold ud til. Taget disse præmisser i betragtning, så har de ramt rigtigt med Sterling, da han allerede gør det godt og jeg tror han med tiden kun bliver bedre. Jeg ser ham ikke som en målscorer, men en som kan bidrage med masser af assist og bare generelt tilføje fart til deres spil.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 11 måneder siden #271 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Stream til Barcelonas kamp:

www.ustream.tv/channel/8zXrEjCAsdd

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 11 måneder siden #272 af DarioGomez
Suárez foræret straffespark!!!

Heldigvis insisterer de på at lade Messi sparke. :-D

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 11 måneder siden #273 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelonas bænk her til aften må være den ringeste nogensinde - gældende for alle hold i La Liga!:

Ter Stegen, Bartra, Gumbau, Sergi Roberto, Cámara, Sandro og Munir.

10 år 11 måneder siden #274 af Pelle
DG - dit link virker desværre ikke. Men skid hul i Barca-kampen, er der nogle, der har et genialt link til Real-kampen? Synes ikke jeg kan få det der Ronaldo7.net til at virke.

10 år 11 måneder siden #275 af DarioGomez
Helt enig!

Jeg har faktisk i et par år agiteret for, at Barcelona på et tidspunkt - måske nu - bliver ramt af deres egen forherligelse af La Masia.

For utallige gange har klubben fortalt - og bevist historien om - at deres ungdomssystem er verdens bedste, men når man ikke kigger kritisk på ændringerne fra dengang og nu, så kan man ende med at blive ramt af sin egen historie. For når Barcelona tydeligvis insisterer på, at navne som Sergio Roberto og Munir er gode nok til at være en del af klubbens bedste hold, så mener jeg oprigtig talt, at man lever i fortiden.

Naturligvis er der skader og deslige, men ikke desto mindre så virker det som om, at man mener, at La Masia stadig er leveringsdygtig i verdensstjerner; det, mener jeg, er en lodret fejltagelse, hvilket meget vel kan være sæsonafgørende i indeværende sæson. Netop´bænken til i dag viser, at klubben har enorme problemer med kvaliteten blandt deres 'talenter'.

10 år 11 måneder siden #276 af DarioGomez
Jeg bruger Danske Spil nu - det fungerer fint - omend skærmen er lille.

Leveret af Kunena Forum