Om Vores Rivaler IX

9 år 2 måneder siden #3445 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Voetbal International som er et forholdsvis anerkendt fodboldmagasin, har kåret Messi som den bedste fodboldspiller nogensinde: en.as.com/en/2017/06/08/football/1496943386_019856.html

Deres top 5:

1. Lionel Messi
2. Diego Maradona
3. Johan Cruyff
4. Pelé
5. Alfredo di Stéfano

Og det er relevant fordi? :)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Pelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #3446 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Sahinovic skrev: Voetbal International som er et forholdsvis anerkendt fodboldmagasin, har kåret Messi som den bedste fodboldspiller nogensinde: en.as.com/en/2017/06/08/football/1496943386_019856.html

Deres top 5:

1. Lionel Messi
2. Diego Maradona
3. Johan Cruyff
4. Pelé
5. Alfredo di Stéfano

Og det er relevant fordi? :)

Blandt andet fordi der er en Real Madrid spiller med (Alfredo di Stéfano hvis der skulle være tvivl), og det er da flot (-:

Vi er også inde i ''Om vores Rivaler'' tråden, så jeg synes ikke det er helt malplaceret når der er tale om at en af vores rivaler er blevet kåret til den bedste fodboldspiller nogensinde af et anerkendt fodboldmagasin, men vi kan da også debattere løs om f.eks. Arda Turans hjemsendelse fra det tyrkiske landshold, som du så fint bidrog med forleden? (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 2 måneder siden #3447 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Alfredo skal selvfølgelig længere op på den liste før jeg kan tage den seriøst.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Daniel.

9 år 2 måneder siden #3448 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Deres top 5:

1. Lionel Messi
2. Diego Maradona
3. Johan Cruyff
4. Pelé
5. Alfredo di Stéfano

Cristiano skal med på en sådan liste. Alt andet er useriøst.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 2 måneder siden #3449 af Pelle
Nice try, Sahinovic. Vi ved jo alle, at du er den største Messi fan herinde - større end de Barca fans, der færdes her. Og det var naturligvis derfor du postede en så ligegyldig liste. Man ved bare, at du har værelset klistret til med Messi plakater ;-)

Jeg er dog helt enig med Fondo_Sur. Det er en kæmpe joke, at Ronaldo ikke er på listen.

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, SR4, MadridistaPorVida

9 år 2 måneder siden #3450 af Sahinovic

Fondo_Sur skrev:

Deres top 5:

1. Lionel Messi
2. Diego Maradona
3. Johan Cruyff
4. Pelé
5. Alfredo di Stéfano

Cristiano skal med på en sådan liste. Alt andet er useriøst.

Jeg håber/tror også at alle har Ronaldo med i betragtning som en af de bedste igennem historien, men jeg kan overhovedet ikke se ham erstatte nogen af de ovenstående, og der er kun plads til fem spillere i en top fem.

Florentino Pérez

9 år 2 måneder siden #3451 af Sahinovic
Pelle skrev:

Nice try, Sahinovic. Vi ved jo alle, at du er den største Messi fan herinde - større end de Barca fans, der færdes her. Og det var naturligvis derfor du postede en så ligegyldig liste. Man ved bare, at du har værelset klistret til med Messi plakater ;-)

Beklager, men det er godt nok for plat det her.

Som du kan se, så trækker mit indlæg op til en smule debat, hvilket jo var formålet, da Ronaldo ikke er at finde på listen. Da jeg så listen for første gang, blev jeg selv overrasket over at han ikke var med, men med nærmere omtanke så har jeg ærgerligt talt svært ved at erstatte ham med nogle af ovenstående.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 2 måneder siden #3452 af Pelle
Jeg ville have troet på dig, hvis du smed listen op og efterfølgende skrev et eller andet, men du smed den egentlig bare op, hvorfor jeg stillede spørgsmålstegn ved relevansen. Du mener jo ikke selv, at Ronaldo hører til på den liste :)

9 år 2 måneder siden #3453 af Sahinovic

Pelle skrev: Jeg ville have troet på dig, hvis du smed listen op og efterfølgende skrev et eller andet, men du smed den egentlig bare op, hvorfor jeg stillede spørgsmålstegn ved relevansen. Du mener jo ikke selv, at Ronaldo hører til på den liste :)

Det er lidt komisk, hvordan samtlige af dine indlæg (angående mit indlæg) intet med fodbold har at gøre, du vil alt muligt andet og samtidig gøre dig til dommer over hvad der er relevant/ikke relevant.

Som jeg lagde ud med, så foretrækker jeg dog at bruge forum til at debattere fodbold, det andet, som du bruger størstedelen af tiden på herinde, må du selv stå for fremover (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 1 måned siden #3454 af Pelle
Ja, sandheden kan gøre lidt ondt nogle gange, men fair nok. Lad mig spørge dig.
Hvordan mener du, listen skal se ud og hvorfor?

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #3455 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Personligt foretrækker jeg, at man undlader at placere aktive spillere på den slags lister. Det virker plat.

Nøjagtigt ligeså plat som at Maradona er over Pelé og at Cryuff overhovedet er med på den liste.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 1 måned siden #3456 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Nice try, Sahinovic. Vi ved jo alle, at du er den største Messi fan herinde - større end de Barca fans, der færdes her. Og det var naturligvis derfor du postede en så ligegyldig liste. Man ved bare, at du har værelset klistret til med Messi plakater ;-)

Jeg er dog helt enig med Fondo_Sur. Det er en kæmpe joke, at Ronaldo ikke er på listen.

Ja, enig. Ronaldo Luís Nazario de Lima skal da helt klart på listen! Hvis han havde holdt sig skadesfri var han klart i top 2 med Messi :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum