Om Vores Rivaler IX
I sidste spillerunde afgøres det hvilke fire hold der skal spille playoff om den sidste oprykningsplads.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ifølge Le Parisien viser FC Barcelona interesse for den tidligere Real Madrid- og nuværende Paris Saint-Germain-spiller, Ángel di María. Og så skulle Barcelona, ifølge engelske og spanske medier, fortsat være interesserede i at hente Héctor Bellerín i Arsenal. Mens Gerard Deulofeu ligeledes bliver sat i forbindelse med et skifte tilbage til Barcelona. Ifølge Sport er der desuden en ny aftale på vej til Rafinha, som på det seneste er blevet sat i forbindelse med Liverpool. Til gengæld rygtes både Arda Turan og Jérémy Mathieu væk fra klubben.
Ifølge Sport insisterer Atlético Madrid på at sikre sig Málagas stærke angriber, Sandro Ramírez. De ønsker at lukke en aftale allerede nu, med henblik på et skifte til januar.
Resten af Europa:
AS Monaco-træner, Leonardo Jardim, har ifølge ham selv afvist tilbud fra både Inter samt nogle kinesiske klubber. Han ønsker at fortsætte i Monaco og det er ikke utænkeligt, at han inden længe kan skrive under på en kontraktforlængelse.
Ifølge Gazzetta dello Sport, så overvejer Paris Saint-Germain angiveligt at gøre et forsøg på at snuppe Juventus-træner, Massimiliano Allegri.
Juventus skulle være blevet enige med Arsenal om en pris på 16 mio. € for Wojciech Szczęsny. Juventus har angiveligt udset sig den 27-årige polak som Buffons kommende arvtager.
Tuttosport beretter, at AC Milan er tæt på at sikre sig Ricardo Rodríguez fra Wolfsburg. Derudover skulle de ligeledes være tæt på at hente Lazios stærke midtbanemand, Lucas Biglia. De har i forvejen allerede forstærket sig med både Mateo Musacchio (Villarreal) og Franck Kessié (Atalanta), mens der fortsat går rygter om at de vil hente Moussa Dembélé (Celtic) og Álvaro Morata. Ydermere bliver de nu også sat i forbindelse med Diego Costa (Chelsea) og Fabinho (AS Monaco).
Juventus, Manchester City, Manchester United og Paris Saint-Germain skulle alle være interesserede i Bayern Münchens brasilianske kantspiller, Douglas Costa. Det mener tyske Bild at vide. Prisen på Douglas Costa skulle være i omegnen af 40 mio. €. En anden spiller der eftersigende, ifølge The Sun, tiltrækker sig interesse fra et par af disse klubber, er AS Monacos Fabinho.
Ifølge Sky Italia er Liverpool tæt på at sikre sig AS Romas stærke offensiv-spiller, Mohamed Salah, som tidligere har spillet i Premier League hvor han tørnede ud for Chelsea.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev: Barca må fandme ikke få fat i Di Magia. Håber at han afskyr dem nok til ikke at skifte.
Det tror jeg ikke du skal regne med, har svært ved at se hvorfor han skulle afvise FC Barcelona for Real Madrids skyld, han 'skylder' ikke Real Madrid noget som helst.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Umiddelbart er han ikke defensivt arbejdsom nok, fysisk stærk nok, placeringsmæssigt intelligent nok eller god nok til at holde i bolden til at passe ind hos Barca. Tilmed er han snart 30 og foryngrer dem på ingen måde.
Hvad angår Milan. Så undrer jeg mig. Jeg ved godt der er kommet ny ejerkreds til, men de har haft notorisk dårlig økonomi længe. Hvordan får de pludselig råd til så markante forstærkninger? Er der et forestående keeper-salg på vej eller har de bare pludselig fået flere midler?
Inter er kun få detaljer fra at kunne præsentere Luciano Spalletti som ny træner. Og så forventes det, at Borussia Dortmund præsenterer den nuværende Ajax-træner, Peter Bosz, som deres nye træner i løbet af i dag.
Arsenal har sikret sig den 23-årige venstreback, Sead Kolasinac, som kommer til fra Schalke 04. Han skifter på en fri transfer.
Ifølge Corriere dello Sport, så skulle Juventus have udset sig tre forstærkninger til den kommende sæson. Det drejer sig om Fabinho (AS Monaco), Douglas Costa (Bayern München) og Keita Baldé (Lazio). De bliver også sat i forbindelse med Emre Can (Liverpool) og Wojciech Szczęsny (Arsenal).
Chelsea vil forsøge at hente Juventus' stærke midterforsvarer, Leonardo Bonucci.
Manchester City skulle have trukket sig fra kapløbet om at sikre sig Virgil van Dijks underskrift. Liverpool er nu angiveligt favorit til at sikre sig den stærke midterforsvarer fra Southampton, mens Chelsea angiveligt også viser interesse. Til gengæld skulle Manchester City i stedet have rettet fokus mod en anden Southampton-spiller, venstrebacken Ryan Bertrand, mens de ligeledes skulle være ude efter Tottenhams højreback, Kyle Walker.
Ifølge Manchester Evening News skulle Bayern München have meldt sig ind i kampen om at sikre sig Everton-angriberen, Romelu Lukaku. Chelsea og Manchester United skulle også være meget interesserede. Selv siger Lukaku, at hans fremtid er på plads.
raul7=kongen skrev: Hvad angår Milan. Så undrer jeg mig. Jeg ved godt der er kommet ny ejerkreds til, men de har haft notorisk dårlig økonomi længe. Hvordan får de pludselig råd til så markante forstærkninger? Er der et forestående keeper-salg på vej eller har de bare pludselig fået flere midler?
De er blevet overtaget af Sino-Europe Sports Investment Management Changxing Co., Ltd med Li Yonghong i spidsen. Med andre ord, så er de blevet godt forgyldt af Kinamanden. De sidder 100% på klubben. Tror jeg nok. Det er lidt indviklet, for faktisk er det teknisk set Rossoneri Sport Investment Lux som har 99% af aktiemajoriteten, men det er Sino-Europe Sports Investment Management Changxing Co., Ltd. og Li Yonghong som står bag: en.wikipedia.org/wiki/Li_Yonghong#Milan
I øvrigt akkurat som det er tilfældet med Inter, eller i hvert fald næsten. International Sports Capital HK Ltd. gik ind i Inter med den nuværende Inter-formand, Erick Thohir, i spidsen. Siden har kinesiske Suning Holdings Group investeret i Inter og de har overtaget 68% af aktiemajoriteten, mens International Sports Capital HK Ltd. sidder på 31% af aktiemajoriteten (Pirelli og nogle småinvestorer sidder på de sidste procenter). Med andre ord, så er størstedelen af fodbold-Milano blevet kinesisk.
I-di-ot.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvor læser du at bortvisningen var årsagen til stoppet på landsholdet? (Jeg tror på dig. Jeg vil bare gerne finde frem til sandheden)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pique-med-spy...til-real-madrid.html
Det må alligevel være hårdt at se rollerne været byttet om seks år senere.... Altså bortset fra at Barcelona røg ud i kvartfinalerne og ikke semifinalerne.
"Maybe they hate me because I'm too good."