Om Vores Rivaler IX
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Maradona
DI Stefano
Yashin
Garrincha
Beckenbauer
Eusebio
Gerd Müller
Bobby Moore
Bobby Charlton
George Best
?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Pelé
Maradona
DI Stefano
Yashin
Garrincha
Beckenbauer
Eusebio
Gerd Müller
Bobby Moore
Bobby Charlton
George Best
?
Ingen Zidane..?!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Med andre ord. Det er stort det umuligt.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
DarioGomez skrev: For mig vil Pelé dog ALTID stå som den første. Han førte sit land til triumfer. Det har Messi på ingen måde magtet. Snarere har han været en hæmsko for sit land.
hvis folk mener at min holdning om at buhningen(?) af Pique er dum, så må den kommentar dér være på et helt nyt niveau. Ren idioti.
Barcelona fan :)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Eller nej vent? Forveksler jeg ham med Ángel dí María?
Hans storhed kan ikke ignoreres. Der er ikke blot tale om fysik om Ronaldo, men også et helt vildt talent, hvilket en del har det med at overse.
Jeg mener godt at Ronaldo kan erstatte kæderygeren Cruyff, men det er en svær sammenligning, da den ene stadigt er aktiv og den anden død. Pelé vs. Maradonna er i samme klasse som Messi vs. Ronaldo. Di Stefano oveni, så er det i hvert fald min top 5.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Fondo_Sur skrev:
Hans storhed kan ikke ignoreres. Der er ikke blot tale om fysik, men også talent, hvilket man glemmer.
Jeg mener godt at Ronaldo kan erstatte kæderygeren Cruyff, men det er en svær sammenligning, da den ene stadigt er aktiv og den anden død. Messi vs. Maradonna er i samme klasse som Messi vs. Ronaldo. Di Stefano oveni, så er det i hvert fald min top 5.
Pelé vs Maradona vel?
DarioGomez skrev:
Fondo_Sur skrev:
Hans storhed kan ikke ignoreres. Der er ikke blot tale om fysik, men også talent, hvilket man glemmer.
Jeg mener godt at Ronaldo kan erstatte kæderygeren Cruyff, men det er en svær sammenligning, da den ene stadigt er aktiv og den anden død. Messi vs. Maradonna er i samme klasse som Messi vs. Ronaldo. Di Stefano oveni, så er det i hvert fald min top 5.
Pelé vs Maradona vel?
Yes, rettet *thumps up*.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Listen er aktuel så længe den er skrevet i det rette forum og det er den. Det handler netop om Vores Rivaler.
Angående listen:
Hvordan i alverden er Cryuff på den liste? Han er ikke engang i top 20 over de bedste offensive spillere nogensinde. Og så er der alle de defensive.
Zidane, Pelé, Messi, CR7, Ronaldo og di Stéfano i hvilken som helst rækkefølge som top 6.
Ronaldinho, Maradona, Rivaldo, Zlatan og mange andre havde 2-3 gode år. Ikke noget der tager dem op på niveau med de andre.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Hvis du sendte en tidsmaskine tilbage og hentede Pele og Maradona, ville de næppe være på niveau med de bedste i dag, for fodbold er en helt anden sport idag end dengang. Gjorde du det omvendte, tror jeg det ville være det samme. Bedstefar plejer altid at sige, at i gamle dage, der kunne man spille fodbold. Der behøvede banen ikke være perfekt, bolden behøvede ikke være rund og skoene var tunge, især i regnvejr.
Derfor, når alt kommer til alt, er det for mig lidt omsonst at snakke om, hvem der var den største nogensinde. Når jeg tænker tilbage, er det Pele, Maradona og Di Stefano, som i historien er de største. Men i min levetid, er det CR7 og Messi, der er niveauer over alt, jeg har oplevet - også mere end videoer af de 3 ovennævnte kan vise. Begge spillere har tilføjet noget til fodbold, som jeg aldrig tror vi vil se igen. 2 så forskellige spillere, der er så gode, at det får nærmest hele verden til at vælge side. Alle kender navnene, de fleste har taget stilling. 2 er over dem alle. De har defineret en standard, der er så høj, at den kun gælder for dem. Havde de 3 kampe i streg uden mål, var der krise. Fantastisk, siger jeg bare! Hvem man synes er bedst, er en smagssag. Jeg sætter CR7 over alle. Han er den største for mig.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
For ikke at snakke om på landsholdsplan, hvor Ronaldo har været flere niveauer over Messi set over hele karriereren, hvor Messi bare utrolig sjældent har præsteret på et større hold på trods af at have et hold, der er bygget til at konkurrere om VM.
Kort sagt så er Ronaldo og Messi historiens bedste spillere og så er der egentlig ikke mere at komme efter. Men listen var selvfølgelig også lavet sådan så man havde spillere med forskellige generationer for at se mere "troværdig" ud.