Om Vores Rivaler IX
El Siete skrev: Bonucci til AC Milan er sgu sandt. Vildt!!
Det er absurd det der sker i den klub. Tænk hvis de også henter Auba.. Haha helt galt jo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev: Elsker genrejsningen af Milan. I min optik det største hold i støvlelandet.
Og ikke mindst det påståede køb af Bonucci er vanvittigt, og det må virkelig også fritage Juventus for en plads blandt favoritterne i næste års CHL.
Det er en god handel og det er som sagt noget af et statement Milan sender, men jeg vil nu stadig mene Juventus fortsat er blandt favoritterne til næste års CHL, med eller uden Bonucci. Det er ikke fordi de står og falder med Bonucci, heller ikke selv om han er en af verdens bedste centerforsvarere.
De hører stadig til i Europas absolutte top og de er i min optik stadig Italiens bedste hold. Dermed ikke sagt, at det ikke kan blive sæsonen hvor de andre kommer endnu tættere på. Jeg kunne f.eks. godt se Sarris Napoli toppe i den kommende sæson og løbet med mesterskabet.
Så skal skiftet selvfølgelig også ses lyset af, at Bonucci og Allegri ikke ligefrem havde det bedste forhold til hinanden. Det er værd at tage med. Og så får Juventus trods alt en rigtig god pris for en 30-årig spiller, hvis de €40 mio. holder stik.
DarioGomez skrev: Jeg kan ikke rigtigt se, at Semedo gør os noget ift. styrkeforholdet mod Barcelona.
Medmindre man altså antager, at Sergi Roberto er et bedre valg på midten end deres nuværende folk - og at Semedo er markant bedre på backen end Roberto/Vidal.
Jeg kan virkelig ikke se det geniale i den handel.
Selvfølgelig gør det ikke direkte Real Madrid noget ift. styrkeforholdet, at de blot henter en spiller. Det gør det ikke uanset hvem spilleren ud. Det gør dog antageligt Barcelonas spil lidt mere dynamisk med en naturlig wingback med Semedos kvaliteter. Så i den forstand kan det vel sagtens være en forstærkning for dem. Akkurat som der også er stor forskel på om Real Madrid spiller med eller uden Carvajal.
Edit: Juventus vil klart være blandt favoritterne til CHl igen næste år, ikke mindst med købet af Douglas Costa som er fuldstændig fantastisk når han er i omdrejninger. Håber at han vil blomstre i Juventus, for han er en sand fryd for øjet.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
nono skrev: Med fare for at gentage mig selv: Bonucci til salg for 40 mio € og Barcelona sover i timen. Det er dybest set den spillet de har ledt efter siden Puyol stoppede. Deres sportslige ledelse er simpelthen så ringe at jeg kan frygte for spændingen i næste sæson :-)
Barca mangler ikke en midterforsvarer akut. De har Pique, Umtiti, Mascherano og en ung gut Marlon.
Til gengæld mangler de på HB og midtbanen, så der er ikke råd til Bonucci.
Jeg forstår derimod ikke de Engelske klubber, som har sovet i timen.
nono skrev: Med fare for at gentage mig selv: Bonucci til salg for 40 mio € og Barcelona sover i timen. Det er dybest set den spiller de har ledt efter siden Puyol stoppede. Deres sportslige ledelse er simpelthen så ringe at jeg kan frygte for spændingen i næste sæson :-)
Edit: Juventus vil klart være blandt favoritterne til CHl igen næste år, ikke mindst med købet af Douglas Costa som er fuldstændig fantastisk når han er i omdrejninger. Håber at han vil blomstre i Juventus, for han er en sand fryd for øjet.
Der er jo nok en grund til, at han tager til Milan. De italienske medier melder, at hans kone ikke vil forlade Italien, og at han derfor 'var nødsaget' til at tage imod et tilbud fra støvlelandet.
Det er jo ikke, fordi Barcelona har sovet i timen. Chelsea har vist masser interesse for Bonucci, og jeg tror sgu nok ikke, at der er et eneste tophold i verden, der ville takke nej, hvis Bonucci reelt set blev sat til salg for 40 million euro.
madrid2000 skrev:
nono skrev: Med fare for at gentage mig selv: Bonucci til salg for 40 mio € og Barcelona sover i timen. Det er dybest set den spillet de har ledt efter siden Puyol stoppede. Deres sportslige ledelse er simpelthen så ringe at jeg kan frygte for spændingen i næste sæson :-)
Barca mangler ikke en midterforsvarer akut. De har Pique, Umtiti, Mascherano og en ung gut Marlon.
Opremsningen af ovenstående navne er jo netop grunden til at Barcelona burde havde holdt sig til i min optik :-)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
nono skrev:
madrid2000 skrev:
Opremsningen af ovenstående navne er jo netop grunden til at Barcelona burde havde holdt sig til i min optik :-)
Man skal helt tilbage til sæson 2007/08 for at finde en sæson, hvor Barca har lukket flere mål ind end os. Midterforsvarer er ikke deres problem.
Barca spiller totalfodbold, så de forsvarer ved at have gode boldspillere over hele banen. Bonucci er lidt for klodset til deres stil udfra finalen ;-) ... vil jeg mene.
Det er i øvrigt ikke lige pæne ord Bonucci får med på vejen af Juve-fans når man kigger lidt rundt på nettet. Det er ikke ukendt, at Bonucci og Allegri ikke havde det bedste forhold.
Fondo_Sur skrev: Jeg tror ikke engang, at Bonucci ville være en forstærkning for Barca, da Umtiti fungerer meget godt for dem.
Barca spiller totalfodbold, så de forsvarer ved at have gode boldspillere over hele banen. Bonucci er lidt for klodset til deres stil udfra finalen ;-) ... vil jeg mene.
Godt nok spillede han ikke en god finale, men ligefrem at kalde ham klodset - og så på baggrund af den ene kamp... Det er ikke ukendt, at Bonucci er en af de bedre midtforsvarere der findes på markedet, ligeledes med bolden.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Ej stop nu. Der er skrevet mange besynderlige indlæg herinde hen over sommeren. Men at påstå, at Bonuccu og Umtiti er bare TILNÆRMELSESVIS samme kaliber er simpelthen bare forfærdelig skrevet!
Bonucci gemmer sig bag andre gode forsvarspiller, og er ofte blot en støttespiller. Jeg ved ikke hvorfor han er udpeget til at være det helt store. Man kunne ligeså godt nævne Chellini eller Barzagli.
Jeg siger slet ikke at han ikke er god, men jeg tror bare ikke at nogen af dem passer ind i Barcas spil. De har jo lavet mange fejlcast i de senere år. Tror dog ikke at Semedo bliver en af dem :-)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev:
Pelle skrev: Ej stop nu. Der er skrevet mange besynderlige indlæg herinde hen over sommeren. Men at påstå, at Bonuccu og Umtiti er bare TILNÆRMELSESVIS samme kaliber er simpelthen bare forfærdelig skrevet!
Bonucci gemmer sig bag andre gode forsvarspiller, og er ofte blot en støttespiller. Jeg ved ikke hvorfor han er udpeget til at være det helt store. Man kunne ligeså godt nævne Chellini eller Barzagli.
Jeg siger slet ikke at han ikke er god, men jeg tror bare ikke at nogen af dem passer ind i Barcas spil. De har jo lavet mange fejlcast i de senere år. Tror dog ikke at Semedo bliver en af dem :-)