Om Vores Rivaler IX

8 år 11 måneder siden #4033 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Seneste nye melding fra Catalonien:

Barcelona-repræsentanter er først fløjet til Dortmund, for så sidenhen at flyve til Liverpool

Med sig hjem i flyveren vil de have kontrakter med Dembele og Coutinho.

Omvendt er Martínez begyndt at træne med La Real igen, så det kan være den handel gik i vasken?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #4034 af DarioGomez
Men ok selvsamme avis skriver så også, at City er ude efter Cristiano Ronaldo ... Det virker som en oplagt transfer.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 11 måneder siden #4035 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Omvendt er Martínez begyndt at træne med La Real igen, så det kan være den handel gik i vasken?

Mon ikke det bare er formaliteter? At han træner med resten af holdet gør vel hverken fra eller til, tænker jeg. Og hvis frikøbsklausulen vitterlig kun er på €30 mio., så kan jeg ikke forestille mig at den handel går i vasken. Det er en overkommelig pris og value for money når man ellers kigger på markedet for centerforsvarere (hej Manchester City).

8 år 11 måneder siden #4036 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/bartomeu-neym...ig-ikke-korrekt.html

Hvis Barca vil være som vi kender dem, så kommer de til at have ondt i røven længe endnu.

8 år 11 måneder siden #4037 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: www.fcbarcelona.dk/Nyheder/bartomeu-neym...ig-ikke-korrekt.html

Hvis Barca vil være som vi kender dem, så kommer de til at have ondt i røven længe endnu.

Jeg synes det er pinligt, at ledelsen gør så stort et nummer ud af det, men jeg kan egentligt godt forstå dem lige i denne situtation. Neymar havde selvfølgelig ret til den bonus han nu engang kommer til at få, det stod i kontrakten som begge parter havde underskrevet. Men hvis vi ser bort fra det, så vidste Neymar på forhånd at han ville skifte til Paris(ifølge nogle medier allerede til Messis bryllup), derfor kunne han vel ligeså godt smutte lidt før, istedet for at vente og samtidig stille FC Barcelona i en dårligere situation mht. til nye signings. Havde han lavet samme nummer i Real Madrid, så havde jeg ikke set ham som andet end en lille rotte.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

8 år 11 måneder siden #4038 af DarioGomez
Dembele er holdt op med at følge Dortmund på Twitter og Instagram - flere twitter-kilder - det lader til, at et køb er oppe over.

Prisen meldes til at være omkring 150 millioner Euro. *LOL*

8 år 11 måneder siden #4039 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Dembele er holdt op med at følge Dortmund på Twitter og Instagram - flere twitter-kilder - det lader til, at et køb er oppe over.

150mill euro???!!! Så virker det jo nærmest til at psg fik neymar til en fornuftig pris...
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jakobsif555

8 år 11 måneder siden #4040 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

DarioGomez skrev: Dembele er holdt op med at følge Dortmund på Twitter og Instagram - flere twitter-kilder - det lader til, at et køb er oppe over.

!50mill euro???!!! Så virker det jo nærmest til at psg fik neymar til en fornuftig pris...

Og så 100 mio€ + for Coutinho.. har de så flere penge?:D

Jeg er her stadig XOXO

8 år 11 måneder siden #4041 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
00:53 sekunder ind i sæsonens første officielle kamp, og så begår Keylor Navas hans første fejl. Det lover godt fra hans side af! ;)
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Steen.

8 år 11 måneder siden #4042 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: 00:53 sekunder ind i sæsonens første officielle kamp, og så begår Keylor Navas hans første fejl. Det lover godt fra hans side af! ;)

Stop nu med den heksejagt. Giv manden en chance;-)

Jeg er her stadig XOXO

8 år 11 måneder siden #4043 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Det er et svært marked for Barcelona. Alle ved de SKAL købe, alle ved til hvilke positioner, og alle ved de har pengene. Det minder lidt om Real før i tiden.

8 år 11 måneder siden #4044 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev:

Real HWL skrev:

!50mill euro???!!! Så virker det jo nærmest til at psg fik neymar til en fornuftig pris...

Og så 100 mio€ + for Coutinho.. har de så flere penge?:D

I mit regnestykke har de ikke flere penge ;) Det kan være det er derfor der er lidt stille omkring Iñigo Martínez?

Leveret af Kunena Forum