Om Vores Rivaler IX

8 år 11 måneder siden #3985 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Carlos3 skrev: vi har ikke tilbagekøbsklausul på ham vel ?

Nej. "Kun" en forkøbsret (og 40% ved et videresalg til en anden klub).
Følgende bruger(e) sagde tak: Carlos3

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #3986 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
På målmandsposten er der ikke så meget at rafle om. Her hedder det selvfølgelig Ter Stegen og Cillessen.

Jeg kan godt forstå hvorfor de vil gerne vil have Iñigo Martínez. Han vil være en forstærkning til deres centrale forsvar. Så står de solidt med Piqué, Umtiti, Marlon og Iñigo. Så er spørgsmålet bare, om Valverde vil bruge Mascherano som backup for Busquets eller om han skal væk. Vermaelen skifter med sikkerhed væk.

Semedo kommer til at sidde på højrebacken. Enten med Aleix Vidal eller Sergi Roberto som backup. Douglas er vendt tilbage fra lejeophold, men jeg mener simpelthen ikke han er god nok og han skal enten videre eller spille for deres B-hold. Venstrebacken sidder Alba og Digne på.

Så er der den centrale midtbane... Og jeg forstår ærlig talt ikke al snakken om først Verratti og senere Paulinho og Seri. De råder allerede over Busquets, Iniesta, Denis Suárez, Rakitic, André Gomes, Samper, Sergi Roberto og Mascherano til de tre positioner. Der er allerede masser af kvalitet. Måske de skulle fokusere på, at få Rakitic og Gomes op i omdrejninger i stedet. Busquets sidder på 6'eren med enten Samper eller Mascherano som backup. Så er der fem tilbage til de sidste fire pladser og alligevel vil de hente en ny mand... I så fald må vi antage, at de agter at sælge en midtbanespiller.

Og så har jeg ikke engang nævnt Rafinha, som også fortsat er i klubben, om end alt tyder på at han skifter væk.

Oppe foran sidder Luis Suárez på 9'eren og Messi på højrekanten. Coutinho vil passe godt ind på venstrekanten, som vel ret beset er hans naturlige position. Så har de Paco Alcácer som backup for Luis Suárez. Og Deulofeu som kan spille på kanter, men er bedst i højre (som også er Dembeles foretrukne position). Munir og Arda Turan ryger formentlig begge afsted.

Messi, Luis Suárez, Coutinho, Paco Alcácer, Deulofeu og Dembele/Di María ville være solidt for dem. Di María kan også være et alternativ til Coutinho. Så ved jeg godt Klopp har udtalt, at Coutinho ikke er til salg, men alle spillere har en pris og hvis Barca byder i omegnen af €100 mio., så tror jeg Liverpool takker ja. Dybala, Hazard og/eller Dele Alli tror jeg ikke på de henter. Ej heller Mbappé.
Følgende bruger(e) sagde tak: Carlos3

8 år 11 måneder siden #3987 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan skrev:

Så det vil sige at i tilfælde af at vi køber ham for 100.000.000 € at vi så får 40 af dem, og reelt kun slipper med 60?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Zyconith.

8 år 11 måneder siden #3988 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

El_Juan skrev:

Så det vil sige at i tilfælde af at vi køber ham for 100.000.000 € at vi så får 40 af dem, og reelt kun slipper med 60?

Ved et videresalg til en anden klub)...

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 11 måneder siden #3989 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Mariano er 24 år og har været længe nok i klubben til at man ved alt om ham. Man havde næppe indgået den aftale med Lyon, hvis man regnede med at han havde en fremtid i Real. Den lave salgspris og de 40% af et videresalg vidner om at man i Real godt ved at han er god, men ikke har intentioner om at hente ham tilbage.

8 år 11 måneder siden #3990 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev:

Zyconith skrev:

El_Juan skrev:

Den kan jo godt misforstås :) En anden klub er fra Lyon's synspunkt af, så her vil Real Madrid også være en anden klub. Nu er det ikke sådan det fungere desværre, men jeg forstår hvorfor man kan blive forvirret.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 11 måneder siden #3991 af JimmyBroe

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Zyconith skrev:

El_Juan skrev:

Den kan jo godt misforstås :) En anden klub er fra Lyon's synspunkt af, så her vil Real Madrid også være en anden klub. Nu er det ikke sådan det fungere desværre, men jeg forstår hvorfor man kan blive forvirret.

-jeg forstår også godt at du kan blive forvirret:) Smid: "end Real Madrid" på i enden, så er alle med:D

Jeg er her stadig XOXO

8 år 11 måneder siden #3992 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev:

Zyconith skrev:

El_Juan skrev:

Men set fra Lyon's perspektiv vil et bud fra os på €60m være lige så godt som et bud fra en anden klub på €100m.

Så om vi selv får en rabat på 40 % er jo ligegyldigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El_Juan, JimmyBroe, Zyconith

8 år 11 måneder siden #3993 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan skrev: Så er der den centrale midtbane... Og jeg forstår ærlig talt ikke al snakken om først Verratti og senere Paulinho og Seri. De råder allerede over Busquets, Iniesta, Denis Suárez, Rakitic, André Gomes, Samper, Sergi Roberto og Mascherano til de tre positioner. Der er allerede masser af kvalitet. Måske de skulle fokusere på, at få Rakitic og Gomes op i omdrejninger i stedet. Busquets sidder på 6'eren med enten Samper eller Mascherano som backup. Så er der fem tilbage til de sidste fire pladser og alligevel vil de hente en ny mand... I så fald må vi antage, at de agter at sælge en midtbanespiller.

Jeg forstår godt snakken om Veratti. Veratti en muligvis i top-5 over bedste midtbanespillere i verden og ville desuden passe godt til Barca. Det er kun Busquets som også kan blande sig i den kategori. De andre spillere som Barca råder over til midtbanen, og dem der ellers er rygtet på vej, har ikke samme klasse.

Så min største "frygt" var at de havde byttet Neymar for Veratti samt Dembele/Dybala/whatever. Det havde efterladt dem med hvad der muligvis stadig var det bedste angreb i verden, samt en midtbane der muligvis også var den bedste i verden. Pt. synes jeg vores midtbane på papiret slår Barcas med flere længder.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Raul 4 ever.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 11 måneder siden #3994 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX
Helt enig med Raul 4 ever.

Derudover synes jeg Barcas ledelse er godt i gang med at understrege sin inkompetence. Først mister man Neymar og nu forhandler man i øst og vest, helt tydeligt med en plan om, at man gerne vil have forstærkninger ind straks og derved også stoppe den negative nyhedsstrøm. Problemet er bare, at de pludselig åbenlyst kan have for mange spillere til flere positioner, hvilket både kan skabe uro internt, men også vil presse priserne ned på overskudslageret. I betragtning af størrelsen på deres kapitalindsprøjtning er det jo ikke prangende hvad de er ved at hente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, El Siete

8 år 11 måneder siden #3995 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
JimmyBroe skrev:

-jeg forstår også godt at du kan blive forvirret:) Smid: "end Real Madrid" på i enden, så er alle med:D

Ikke engang Google translate kunne gennemskue det her? Haha :D Hvad er det du vrøvler om? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

8 år 11 måneder siden #3996 af JimmyBroe

Dios skrev: JimmyBroe skrev:

Ikke engang Google translate kunne gennemskue det her? Haha :D Hvad er det du vrøvler om? :D

"Og 40% ved et videresalg til en anden klub end Real Madrid" Haha det er pisse ligegyldigt. Jeg kan godt se det så lidt smart ud. Jeg synes bare at den lå lige til højre benet.

Alt er godt:D

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum