Om Vores Rivaler IX
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Mbappé er tættere på PSG end Real Madrid, ifølge franske medier. Hans familie er bosat i Paris, og at spille sammen med Neymar er vel også attraktivt for hvilken som helst spiller. Men har de råd til dette, efter Neymar handlen? Det tvivler jeg lidt på.
Florentino Perez udtalte også i går, at vi nok ikke henter en ny angriber ind. Jeg håber at han bluffer, for jeg er godt nok utryg ved tanken om, at vi skal glo på de to impotente spillere oppe foran, Bale og Benzema hele sæsonen igennem. Jeg har ikke noget imod at de bliver, men de har brug for konkurrence.
Hent nu Mbappé for søren!
Ind: Mbappé
Ud: Mayoral og Lucas
Det må være historiens mest spændende og komplette trup – men er det næsten ikke også for godt til at være sandt? ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han er en tilfreds bænkspiller, der med glæde kommer ind, når kampe skal lukkes. Absolut ingen grund til at skille sig af med ham.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev: Hvorfor vil folk have Lucas ud?
Han er en tilfreds bænkspiller, der med glæde kommer ind, når kampe skal lukkes. Absolut ingen grund til at skille sig af med ham.
Ingen tvivl om at han er en sand holdspiller. MEN han er jo absolut kun middelmådig og så er han jo reelt kun rigtig brugbar hvis man holder fast i 4-3-3, da han jo er fløjspiller og intet andet - han har hurtighed, men er jo ik specielt kreativ eller boldsikker. De fleste håber jo at man går væk fra BBC og 4-3-3 og derfor håber man jo naturligt også at man skyder Lucas afsted.
Siempre fiel skrev: Ingen tvivl om at han er en sand holdspiller. MEN han er jo absolut kun middelmådig og så er han jo reelt kun rigtig brugbar hvis man holder fast i 4-3-3, da han jo er fløjspiller og intet andet - han har hurtighed, men er jo ik specielt kreativ eller boldsikker. De fleste håber jo at man går væk fra BBC og 4-3-3 og derfor håber man jo naturligt også at man skyder Lucas afsted.
Han ér meget middelmådig, men lader til at være glad og tilfreds med sin rolle, arbejder hårdt, sender et godt signal og kan alligevel være med til at lave lidt rav i den fra tid til anden. Derudover kan jeg også godt lide at man har muligheden for at ændre på konceptet, skulle behovet opstå - være det sig til enkelte kampe eller i slutminutterne af andre.
Jeg kan i hvert fald ikke se hvad man taber ved at lade ham blive. Han kommer jo nok heller ikke umiddelbart til at skabe problemer uden for banen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jaken skrev:
Siempre fiel skrev: Ingen tvivl om at han er en sand holdspiller. MEN han er jo absolut kun middelmådig og så er han jo reelt kun rigtig brugbar hvis man holder fast i 4-3-3, da han jo er fløjspiller og intet andet - han har hurtighed, men er jo ik specielt kreativ eller boldsikker. De fleste håber jo at man går væk fra BBC og 4-3-3 og derfor håber man jo naturligt også at man skyder Lucas afsted.
Han ér meget middelmådig, men lader til at være glad og tilfreds med sin rolle, arbejder hårdt, sender et godt signal og kan alligevel være med til at lave lidt rav i den fra tid til anden. Derudover kan jeg også godt lide at man har muligheden for at ændre på konceptet, skulle behovet opstå - være det sig til enkelte kampe eller i slutminutterne af andre.
Jeg kan i hvert fald ikke se hvad man taber ved at lade ham blive. Han kommer jo nok heller ikke umiddelbart til at skabe problemer uden for banen.
Jamen jeg er da helt enig - jeg tror heller ik der er nogen der ønsker ham væk som jeg og andre ønsker Bale væk. Men hvis man kigger på truppen og ser på hvem man bedst ka undvære ifald man vil ha noget mere kvalitet ind som virkelig ku styrke os, endda styrke startopstillingen, så er Lucas bare helt oplagt - ik mindst hvis rygterne om 35 mio fra Roma taler sandt. Men med mindre vi sælger Bale så ka man jo alligevel ik gøre sig nogle forhåbninger om en Mbappé - for hvem gider ta til en klub hvor man ik ka slå en spiller af blot fordi han er et bogstav i en kuldegysningsgivende forkortelse
Ligner ikke ligefrem at de forbereder et salg af Dybala, deres 5 seneste opslag handler om at han er deres nye 10er.
Jeg synes ikke Lucas skal sælges, ligesom jeg heller ikke syntes Callejón skulle. De er dygtige spillere der kan leve med at blive brugt på flere positioner, og derved opnå en nogenlunde mængde spilletid. Lidt ligesom Nacho, som der vel ikke er en eneste herinde der håber vi mister. Lucas spillede sig faktisk med i Spaniens endelige EM-trup med sin sporadiske spilletid forrige sæson, foran blandt andre Torres, Isco, Diego Costa m.fl. Det er en stor bedrift.
Siempre fiel skrev:
Ingen tvivl om at han er en sand holdspiller. MEN han er jo absolut kun middelmådig og så er han jo reelt kun rigtig brugbar hvis man holder fast i 4-3-3, da han jo er fløjspiller og intet andet - han har hurtighed, men er jo ik specielt kreativ eller boldsikker. De fleste håber jo at man går væk fra BBC og 4-3-3 og derfor håber man jo naturligt også at man skyder Lucas afsted.
Jeg forstår stadig ikke kritikken. Så sent som i går skulle han ikke bruge mere end 15 på at skabe en stor chance. Kan du huske hans oplæg til Cristianos 3-0 mål mod Atleti. Lucas leverer bare. Det er ikke altid så æstetisk nydeligt, men han er altså langt fra tiltænkt nogen stor rolle på holdet. Han giver omvendt altid mere end hvad man kan regne med fra en - egenligt - 3. valg på højrekanten.
Lucas er ikke et geni, men en mindre helt. Bedst symboliseret ved at han tog og scorede første mål i straffesparkskoncurencen i Finalen 2016.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev:
Siempre fiel skrev:
Jeg forstår stadig ikke kritikken. Så sent som i går skulle han ikke bruge mere end 15 på at skabe en stor chance. Kan du huske hans oplæg til Cristianos 3-0 mål mod Atleti. Lucas leverer bare. Det er ikke altid så æstetisk nydeligt, men han er altså langt fra tiltænkt nogen stor rolle på holdet. Han giver omvendt altid mere end hvad man kan regne med fra en - egenligt - 3. valg på højrekanten.
Lucas er ikke et geni, men en mindre helt. Bedst symboliseret ved at han tog og scorede første mål i straffesparkskoncurencen i Finalen 2016.
Du forstår stadig ik kritikken??? Altså du så ham godt spille sidste sæson ik? Han var under middel stort set hver gang han spillede. Og derudover håber/regner folk med at hans naturlige position som wing ik er noget Zidane vil spille med i den kommende sæson. Ud fra de to parametre, så ka det vel ik blive mere klart hvorfor flere vil af med ham. Men som jeg også skrev, så tror at de fleste sagtens ka leve med ham i truppen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev:
Siempre fiel skrev:
Jeg må erklære mig enige. Der er kampe, hvor man river sig i håret over Vasquez dårlige beslutninger og umulige indlæg, men manden brokker sig aldrig, elsker Real Madrid akkurat som Nacho og gøre det rigtig godt de fleste gange. De er altså guld værd. Ja, han er ikke verdensklasse, men verdensklasse spillere gider altså ikke sidde på bænken, så jeg er mere end glad for Lucas og Nacho vil Real Madrid istedet for at drage til f.eks. Roma, hvor de vil tjene mere og spille en større rolle.
Haha, ok jeg er uenig. Lucas havde en periode i foråret, hvor han ikke kunne hive sig selv op, men den periode på omkring en måneds tid (så vidt jeg husker) er for mig allerede glemt. Han har siden hans ankomst været helt vildt stabil. Han gjorde det i hvert fald glimrende på Calderon og Camp Nou i ligaen, hvor han begge gange var starter.
I 16/17 var han med i:
33 Ligakampe.
10 CHL.
4 CDR.
2 VM for klubhold.
1 Supercupkamp.
Han er en vigtig spiller, intet mindre. Den styrke og pålidelighed han bidrager med kan ikke bare sådan erstattes.
Edit: Ledte efter de samlede spillervurdering for 16/17, men de er skudt helt forbi.
Fondo_Sur skrev: @Siempre fiel
Haha, ok jeg er uenig. Lucas havde en periode i foråret, hvor han ikke kunne hive sig selv op, men den periode på omkring en måneds tid (så vidt jeg husker) er for mig allerede glemt. Han har siden hans ankomst været helt vildt stabil. Jeg ved ikke om man kan få madridista.dk's samlede spillervurdering fra sidste sæson? . Han gjorde det i hvert fald glimrende på Calderon og Camp Nou i ligaen, hvor han begge gange var starter.
I 16/17 var han med i:
33 Ligakampe.
10 CHL.
4 CDR.
2 VM for klubhold.
1 Supercupkamp.
Han er en vigtig spiller, intet mindre. Den styrke han bidrager med kan ikke bare sådan erstattes.
Så længe han er tilfreds, kan jeg heller ikke se nogen grund til at han skal sælges, da han er klubmand og en fantastisk breddespiller. Men med den trup vi har lige nu, kan jeg heller ikke se hvem han skulle stå foran i forhold til spille tid på de tre forreste pladser udover mayoral.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Med mindre Barcelona har en juridisk god sag, så forstår jeg ikke de er villige til at gøre sig selv endnu mere til grin.
Der er så mange ting galt med den måde bonussen er skruet sammen på.. Hvem ligger den midt i transfervindue? Og hvorfor ikke sprede den over kontraktperioden?