Om Vores Rivaler IX

8 år 11 måneder siden #3973 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Sport og MD skriver samstemmende, at Barcelona er tæt på at lukke aftaler med Coutinho, Dembele og Iñígo.

Det gør dem nok i sidste ende ikke dårligere end før Neymar. De har flere valgmuligheder offensivt, hvis det her går igennem.

Hvornår har Sport og Mundo Deportivo sidst haft ret i rygtestrømmen? I følge dem var Theo og Ceballos også på vej til Catalonien. Deres troværdighed er på niveau med Guillem Bellague og The Sun.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #3974 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Det hæfter jeg mig også ved. Men Dembele og Iñígo kommer nok til at ske.

Desuden læste jeg igår, at Paco Alcacer måske også får mere spilletid næste år.

Lige noget helt andet. Er der nogen nyheder omkring den skade Mbappe udgik med igår? Det var vist noget med knæet :-/

8 år 11 måneder siden #3975 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Ifht. Coutinho og Dembele, hvad tænker i andre om dem? Er det spillere på et verdensklasseniveau (eller potentiale til det) der vil styrke Barcelona og hvordan står de f.eks i forhold til Kylian Mbappe?

Det er ikke to spillere jeg har fulgt så meget så kender ikke deres niveau så godt, men umiddelbart virker Dembele som en god signing hvor Coutinho måske er lidt overvurderet - ifht. en pris på over 100M. Eller tager jeg fejl?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved El Siete.

8 år 11 måneder siden #3976 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Har altid godt kunne lide Coutinho, han har bla. et fantastisk spark fa distancen, hvilket Barca i den grad mangler. Han er væver, hurtig og en god kombinationsspiller. Tror han ville gøre sig pænt på et markant bedre hold end Pool. Umiddelbart en god erstatning for Iniesta. Har ikke helt styr på hans skades historik.
Dembele virker også som en god spiller, han er ung og skarp og har fremtiden for sig. Om han passer ind i Barca er svært at spå om.

Hvorfor er Koke egenligt aldrig inde i snakken ?
Han ville være rigtigt træls at skulle stå overfor i Barca, de mangler virkeligt den vildskab som fx Casemiro har givet os på midten.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 11 måneder siden #3977 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Ifht. Coutinho og Dembele, hvad tænker i andre om dem? Er det spillere på et verdensklasseniveau (eller potentiale til det) der vil styrke Barcelona og hvordan står de f.eks i forhold til Kylian Mbappe?

Det er ikke to spillere jeg har fulgt så meget så kender ikke deres niveau så godt, men umiddelbart virker Dembele som en god signing hvor Coutinho måske er lidt overvurderet - ifht. en pris på over 100M. Eller tager jeg fejl?

Jeg syntes Dembele virker utrolig overvurderet ift. hans sammenligninger med de helt største. Jeg syntes han på alle måder minder om en yngre Di María. Han har et godt flow med bolden, og hans driblinger er gode, men de er også total kluntet og det er alt eller intet i stort set alle hans aktioner. Han laver det uventet, fordi han altid udfordre. Nu ved jeg godt jeg er ultra sart overfor spillere, som er dårlige tekniske når det kommer til pasningsspil, førsteberøringer etc. men netop er dette grunden til jeg aldrig vil se ham i Real Madrid. Han minder utrolig meget om Bale på de punkter, og jeg kan sgu ikke helt se for mig, hvordan det vil gå ham i Barcelona, hvor man vægter hurtigt spil og samarbejde imellem spillerne utrolig højt. Det er klart hans største udfordring IMO. Han er en god individualist, men har svært ved og gå med i spillet med få berøringer.
Man skal aldrig sige aldrig, men jeg ser ham ikke i nærheden af Neymar's niveau. Han er stadig utrolig ung, men det er sjældent spillere bygger "teknik" på sit spil. Enten har man det ellers har man det ikke.

Coutinho er ham jeg håber Barca smider flest af sine penge efter! Han er dygtig, men igen mener jeg ikke han på nogen måder kan dække det hul Neymar efterlader. Barca kan sikre bredden på holdet, men de finder ingen spiller som kan lukke hullet efter Neymar. Vi taler her om MSN som nok den bedre trio nogensinde, eller det er de ihvertfald i mine øjne. Coutinho er slet ikke på det niveau, og spørgsmålet er om Coutinho overhovedet vil være førstevalg, hvis også Dembele kommer til klubben.
Jeg er fortrøstningsfuld med de spillere de bliver linket kraftigt til. De eneste 2 jeg decideret ikke håber de køber er Hazard og Mbappé.

Alt i alt, så handler det også om, at Barca igen smider den naturlige arvetager for deres bedste spiller. Thiago ville have løst deres problem efter Xavi, og Neymar ville have lukket hullet efter Messi, eller ihvertfald gøre Messi bedre.
Nu skal de igen ud og købe noget ingen rigtig kender til, og jeg kan vitterligt ikke se nogen spiller gå ind og udfylde Neymar's fodspor. Måske ændre de stil og opstilling, men de vil komme til at mangle Neymar!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Raul7-2880, Siempre fiel, El Siete

8 år 11 måneder siden #3978 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Íñigo var i øvrigt ikke med i La Reals træningskamp mod Watford i dag. Et skifte til Barcelona er angiveligt nært forestående.

Forstår dog stadig ikke, at man ikke går efter Laporte, der i min optik er LANGT bedre. Medmindre det skyldes forskellen i frikøbsklausul. Martínez' er blot på 240 mio DKK. Kender ikke Laportes.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 11 måneder siden #3979 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Íñigo var i øvrigt ikke med i La Reals træningskamp mod Watford i dag. Et skifte til Barcelona er angiveligt nært forestående.

Forstår dog stadig ikke, at man ikke går efter Laporte, der i min optik er LANGT bedre. Medmindre det skyldes forskellen i frikøbsklausul. Martínez' er blot på 240 mio DKK. Kender ikke Laportes.

Den må være langt højere. Måske fordi de i forvejen har Umtiti og Pique?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #3980 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Íñigo var i øvrigt ikke med i La Reals træningskamp mod Watford i dag. Et skifte til Barcelona er angiveligt nært forestående.

Laporte har en frikøbsklausul på 485.000.000 kr. (Kilde Football Manager)
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Real HWL.

8 år 11 måneder siden #3981 af el gordo
Besvaret af el gordo på emne Om Vores Rivaler IX
Mariano med 2 mål i sin debut i Ligue 1 for Lyon.

Det første er bare knastørt sparket ind - kommende topscorer med 30+ mål :D

Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 11 måneder siden #3982 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Minder lidt om hvordan Messi sparker til bolden. Han er bestemt spændende

8 år 11 måneder siden #3983 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX

el gordo skrev: Mariano med 2 mål i sin debut i Ligue 1 for Lyon.

Det første er bare knastørt sparket ind - kommende topscorer med 30+ mål :D

vi har ikke tilbagekøbsklausul på ham vel ?

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 11 måneder siden #3984 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX
Rygtebørsen kører for fulde hammer og har siden Neymars afsked kædet Barca sammen med Alli, Draxler, Coutinho, Dembele, Dybala, Hazard, Seri, Inigo Martinez og sidst men ikke mindst Paulinho.

Hvilke af disse spillere så i helst ikke slutte sig til vores rivaler?

Og hvilke tror I er mest realistisk de får?

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Leveret af Kunena Forum