Om Vores Rivaler IX
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev: Spørgsmålet er mere, om vi kan holde Deleufeu i kort snor. Ham er jeg virkelig nervøs for...
Han er i hvert fald en ubekendt. Han magtede tydeligvis ikke strabadserne i engelsk fodbold, hvor han kom til kort fysisk. Han spillede OK i Milan, qua sine tekniske færdigheder. Han er om nogen en humørspiller, så skal vi ikke bare satse på, at han ikke har fundet det gode humør frem på søndag ;-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Han er i bedste fald en blanding af en dårlig udgave af Jesé og en mellemgod udgave af Rasmus Falk.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: #ironipåskrift
Han er i bedste fald en blanding af en dårlig udgave af Jesé og en mellemgod udgave af Rasmus Falk.
#idiotbagskærmenher ;-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Conte vil jo ikke sælge, men måske Bale indgår i en (forhåbentlig 1 to 1) byttehandel...Det kunne næsten være winwin situation eftersom Bale passer megfet bedre til engelsk fodbold og Hazard spiller mere kontinentalt fodbold..!
mohbar skrev: Iflg flere medier er Perez begyndt at rette fokus på Hazard, bl.a. her: www.dailystar.co.uk/sport/football/63660...Lampard-Ross-Barkley
Conte vil jo ikke sælge, men måske Bale indgår i en (forhåbentlig 1 to 1) byttehandel...Det kunne næsten være winwin situation eftersom Bale passer megfet bedre til engelsk fodbold og Hazard spiller mere kontinentalt fodbold..!
Bale skal ingen steder, ledelsen inklusiv Zidane blev overbevist efter hans magtdemonstration mod Manchester United. Standarden for ham er sat så uhyrlig lav, at hvis bare han kan løbe rundt på en fodboldbane og holde sig skadesfri, så vil man anse det som en super sæson.
Florentino Pérez
FSG statement on Philippe Coutinho
We wish to offer clarity as regards our position on a possible transfer of Philippe Coutinho.
The club’s definitive stance is that no offers for Philippe will be considered and he will remain a member of Liverpool Football Club when the summer window closes.
FSG er Liverpools amerikanske ejere, Fenway Sports Group... Pudsigt nok er Coutinho i øvrigt ude af weekendens Premier League-åbner med en "rygskade."
Sahinovic skrev:
mohbar skrev: Iflg flere medier er Perez begyndt at rette fokus på Hazard, bl.a. her: www.dailystar.co.uk/sport/football/63660...Lampard-Ross-Barkley
Bale skal ingen steder, ledelsen inklusiv Zidane blev overbevist efter hans magtdemonstration mod Manchester United. Standarden for ham er sat så uhyrlig lav, at hvis bare han kan løbe rundt på en fodboldbane og holde sig skadesfri, så vil man anse det som en super sæson.
Du får et ironisk tak! Mest af alt for endelig at have forstået, at Bale ikke skal nogen steder hen! ;-)
Resten af din kommentar lader vi stå. Selvfølgelig er det ikke præmissen. Der er lige så meget hold i det som der er Daily Stars historie om Hazard.
Jeg begriber efterhånden ikke, hvorfor der er visse Real Madrid-fans som ikke bare kan forholde sig til realiteterne. Realiteterne er at Bale bliver i klubben, uanset hvor langt visse "Madridistas" prøver at bande ham væk. Så... hvad med at støtte ham og klubben i stedet - og håbe på at spilleren rent faktisk får en fantastisk sæson som vil bidrage til mere kollektiv succes?
El_Juan skrev: Fra Liverpools egen hjemmeside:
FSG statement on Philippe Coutinho
We wish to offer clarity as regards our position on a possible transfer of Philippe Coutinho.
The club’s definitive stance is that no offers for Philippe will be considered and he will remain a member of Liverpool Football Club when the summer window closes.
FSG er Liverpools amerikanske ejere, Fenway Sports Group... Pudsigt nok er Coutinho i øvrigt ude af weekendens Premier League-åbner med en "rygskade."
En konsekvens af FSG's udmelding her til morgen, så skriver skysports.com, at Coutinho har indgivet en transferanmodning.
www.skysports.com/football/news/11669/10...after-barcelona-bids
Det er noget værre rod at være vidne til det her. Jeg er godt tilfreds med at Barca er i denne kattepine. Men samtidig synes jeg alle disse transfers (de sky-høje beløb) er så forkerte og så ødelæggende for klubberne.
Jeg er her stadig XOXO
El_Juan skrev:
Sahinovic skrev:
Du får et ironisk tak! Mest af alt for endelig at have forstået, at Bale ikke skal nogen steder hen! ;-)
Resten af din kommentar lader vi stå. Selvfølgelig er det ikke præmissen. Der er lige så meget hold i det som der er Daily Stars historie om Hazard.
Jeg begriber efterhånden ikke, hvorfor der er visse Real Madrid-fans som ikke bare kan forholde sig til realiteterne. Realiteterne er at Bale bliver i klubben, uanset hvor langt visse "Madridistas" prøver at bande ham væk. Så... hvad med at støtte ham og klubben i stedet - og håbe på at spilleren rent faktisk får en fantastisk sæson som vil bidrage til mere kollektiv succes?
Alle! herinde håber på, at Bale får en fantastisk sæson da det vil gavne Real Madrid, men så sker der det, at realiteten (som du så fint nævner) lige pludseligt slår ind og man på forhånd ved, at det nok ikke kommer til at ske. Det er der ihvertfald intet der indikere efter fire mislykkede sæsoner + pre-season, selvom der er nogle brugere der bare vil! argumentere for, at han ihvertfald har haft én 'god' sæson i Real Madrid, og det er så her standarden kommer ind. Standarden for Bale er sat ned når visse brugere f.eks. bliver imponeret over, at han kan tage et løb i dybden selvom der er offside(?), jeg indrømmer gerne selv at jeg bliver imponeret hver gang han spiller en bold fremadrettet og faktisk rammer en medspiller, eller ikke tager et træk der ender hos en medspiller, og det fortæller vidst en del om Bale. Så jeg holder helt sikkert fast i, at Bale (modsat en anden spiller) ikke skal yde meget før han bliver betragtet som en succes i Real Madrid.
Florentino Pérez