Om Vores Rivaler IX
JimmyBroe skrev:
El_Juan skrev: Fra Liverpools egen hjemmeside:
FSG statement on Philippe Coutinho
We wish to offer clarity as regards our position on a possible transfer of Philippe Coutinho.
The club’s definitive stance is that no offers for Philippe will be considered and he will remain a member of Liverpool Football Club when the summer window closes.
FSG er Liverpools amerikanske ejere, Fenway Sports Group... Pudsigt nok er Coutinho i øvrigt ude af weekendens Premier League-åbner med en "rygskade."
En konsekvens af FSG's udmelding her til morgen, så skriver skysports.com, at Coutinho har indgivet en transferanmodning.
www.skysports.com/football/news/11669/10...after-barcelona-bids
Det er noget værre rod at være vidne til det her. Jeg er godt tilfreds med at Barca er i denne kattepine. Men samtidig synes jeg alle disse transfers (de sky-høje beløb) er så forkerte og så ødelæggende for klubberne.
Det er en dramatisk eftermiddag i det nordvestengelske.
Liverpool siger, at transferanmodningen intet ændrer - han bliver ikke solgt.
Så er det spændende, hvem der vinder det pokergame. Om Liverpool vil risikere en utilfreds spiller, eller om Countinho vil risikere at rådne op på bænken i en sæson, hvor han sikkert gerne vil udtages til VM næste sommer.
Liverpool siger, det intet ændrer
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.reddit.com/r/soccer/comments/6t1339/...j67wpav0&sh=ca01c1be
Bare for at tage piss på Barca :P .. Spilleren inkluderet vil så være Lukas Vasquez.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvis man følger din standard for gode sæsoner, har Benzema så haft nogle gode sæsoner i RM. Han har været her i 8 år?Sahinovic skrev:
El_Juan skrev:
Sahinovic skrev:
mohbar skrev: Iflg flere medier er Perez begyndt at rette fokus på Hazard, bl.a. her: www.dailystar.co.uk/sport/football/63660...Lampard-Ross-Barkley
Conte vil jo ikke sælge, men måske Bale indgår i en (forhåbentlig 1 to 1) byttehandel...Det kunne næsten være winwin situation eftersom Bale passer megfet bedre til engelsk fodbold og Hazard spiller mere kontinentalt fodbold..!
Bale skal ingen steder, ledelsen inklusiv Zidane blev overbevist efter hans magtdemonstration mod Manchester United. Standarden for ham er sat så uhyrlig lav, at hvis bare han kan løbe rundt på en fodboldbane og holde sig skadesfri, så vil man anse det som en super sæson.
Du får et ironisk tak! Mest af alt for endelig at have forstået, at Bale ikke skal nogen steder hen! ;-)
Resten af din kommentar lader vi stå. Selvfølgelig er det ikke præmissen. Der er lige så meget hold i det som der er Daily Stars historie om Hazard.
Jeg begriber efterhånden ikke, hvorfor der er visse Real Madrid-fans som ikke bare kan forholde sig til realiteterne. Realiteterne er at Bale bliver i klubben, uanset hvor langt visse "Madridistas" prøver at bande ham væk. Så... hvad med at støtte ham og klubben i stedet - og håbe på at spilleren rent faktisk får en fantastisk sæson som vil bidrage til mere kollektiv succes?
Alle! herinde håber på, at Bale får en fantastisk sæson da det vil gavne Real Madrid, men så sker der det, at realiteten (som du så fint nævner) lige pludseligt slår ind og man på forhånd ved, at det nok ikke kommer til at ske. Det er der ihvertfald intet der indikere efter fire mislykkede sæsoner + pre-season, selvom der er nogle brugere der bare vil! argumentere for, at han ihvertfald har haft én 'god' sæson i Real Madrid, og det er så her standarden kommer ind. Standarden for Bale er sat ned når visse brugere f.eks. bliver imponeret over, at han kan tage et løb i dybden selvom der er offside(?), jeg indrømmer gerne selv at jeg bliver imponeret hver gang han spiller en bold fremadrettet og faktisk rammer en medspiller, eller ikke tager et træk der ender hos en medspiller, og det fortæller vidst en del om Bale. Så jeg holder helt sikkert fast i, at Bale (modsat en anden spiller) ikke skal yde meget før han bliver betragtet som en succes i Real Madrid.
Bale har haft 2 ok/gode sæsoner. I perioden har RM vundet 3 CL titler og En Liga, Cope Del Rey, VM og Super cup osv. Og tro mig det er ikke kun Benzema der har skaffet alle de der titler, men Bale har også spillet en afgørende rolle.
Jeg begriber efterhånden ikke, hvorfor der er visse Real Madrid-fans som ikke bare kan forholde sig til realiteterne. Realiteterne er at Bale bliver i klubben, uanset hvor langt visse "Madridistas" prøver at bande ham væk. Så... hvad med at støtte ham og klubben i stedet - og håbe på at spilleren rent faktisk får en fantastisk sæson som vil bidrage til mere kollektiv succes?
Nu har jeg læst du har skrevet det et par gange, men der er jo noget du har misforstået big time. Alle! Herinde støtter Real Madrid. Uanset hvilken spiller det drejer sig om, så jubler alle herinde, hvis spilleren scorer for Real Madrid. Alle! Herinde håber det bedste for Real Madrid hver sæson, og alle herinde vil have Bale spiller en fremragende kamp, og spiller sprudlende fodbold.
Se det er nu med omvendt fortegn, at nogle skal forholde sig til realiteterne. For realiteterne er jo ikke, at Bale er den type spiller som levere de præstationer. Nuvel, så foretrækker jeg 100 andre, men jeg jublede ligeså meget da Bale scorede til 2-1 i Chl finalen som da Ramos gjorde det til 1-1.
Det handler simpelthen om afmagt.
Vi kan intet stille op, og vi ser den ene håbløse kamp efter den anden, men hvis du tror, som du tydeligvis gør, at folk herinde som ikke er Bale's største favorit ikke vil juble, hvis Bale fortsætter sit opadgående niveau fra United kampen, så kender jeg ikke et ord for det i skrivende stund, men det er immervæk idioti på højt plan!
Stop nu med, at tro man ikke støtter Real Madrid, fordi man er utilfreds med en spiller, spillet på banen, salg af spillere eller hvad det nu skulle være.
No hard feelings, men kom nu lidt altså! Du taler altid om perspektiv, men her burde du måske se det i det store billede. Det handler ikke om Bale, men om Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvis man følger din standard for gode sæsoner, har Benzema så haft nogle gode sæsoner i RM. Han har været her i 8 år?
Bale har haft 2 ok/gode sæsoner. I perioden har RM vundet 3 CL titler og En Liga, Cope Del Rey, VM og Super cup osv. Og tro mig det er ikke kun Benzema der har skaffet alle de der titler, men Bale har også spillet en afgørende rolle.
Ja, sæson 2015/2016 var hans bedste sæson for Real Madrid både stats- og spillemæssigt(som jeg lægger mest vægt på). Det kommer Bale aldrig til at overgå, og nej selvfølgelig tror jeg ikke det kun er Benzema der har skaffet titler(?), men faktum er ganske enkelt at han har været bedre for Real Madrid, det er ikke noget man kan ændre på, selvom det er blevet forsøgt herinde.
Florentino Pérez
Hansen skrev: Det kunne nu være meget sjovt:
Bare for at tage piss på Barca :P .. Spilleren inkluderet vil så være Lukas Vasquez.
I doubt it. Tvivler stærkt på, at Real Madrid har afgivet et bud på Dembele. Er de interesserede? Formentlig ja. Er det konkret? Ligefrem så konkret, at de har afgivet et bud? Det har jeg svært ved at tro. Men ja, det kunne da være meget sjovt :-P
streamable.com/eh7oq
Sidste uge scorede han vist et klassisk angribermål og et udenfor feltet. Nu skal jeg ikke komme og være bagklog, og vi ved selvfølgelig heller ikke, hvad Zidane har set til træning, men hvorfor solgte vi ham egentlig?
De gange, han har fået chancen, har han været spændende, og han har da en enorm vildskab. Jeg kan i hvert fald huske, at vi alle var imponerede over ham, da han lagde det der skodhold ned i CDR, men han scorede da også et vigtigt hovedstødsmål mod et godt hold?
€8 mio. vs. €222 mio. - tror jeg vil sætte en skilling på Mariano som fransk ligastopscorer! Hvis jeg nu spiller €8 mio., så kan det være jeg får råd til at købe Neymar fri! Jeg ville elske hvis han - om end så i hvert fald på måltotalen - kunne overgå Neymar!
El_Juan skrev:
I doubt it. Tvivler stærkt på, at Real Madrid har afgivet et bud på Dembele. Er de interesserede? Formentlig ja. Er det konkret? Ligefrem så konkret, at de har afgivet et bud? Det har jeg svært ved at tro. Men ja, det kunne da være meget sjovt :-P
Jeg synes jeg læste et sted, at Dortmund skulle indgive og oplyse om eventuelle bud på en given spiller, til Frankfurt*et*eller*andet? Det synes jeg var tilfældet da Barca angav et bud på Dembele?
Har jeg misforstået det? Hvis ikke burde man ville kunne fastslå med sikkerhed om det er en and eller ej at Real skulle have budt?
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
El_Juan skrev:
Jeg synes jeg læste et sted, at Dortmund skulle indgive og oplyse om eventuelle bud på en given spiller, til Frankfurt*et*eller*andet? Det synes jeg var tilfældet da Barca angav et bud på Dembele?
Har jeg misforstået det? Hvis ikke burde man ville kunne fastslå med sikkerhed om det er en and eller ej at Real skulle have budt?
Det er korrekt. Som jeg skrev i et tidligere indlæg .
DEMBELE'S ASKING PRICE
Borussia Dortmund have told Barcelona to stump up £135m if they want to sign Ousmane Dembele, according to Sky in Germany.
Borussia Dortmund are a listed company and any offer for Dembele would have to be reported to the Frankfurt Stock Exchange.
The Bundesliga club would stand to make a profit of £122m on the 20-year-old after just 12 months.
Dembele scored 10 goals in 49 appearances for Dortmund last season after joining the club for £13m from Rennes and helped the Signal Iduna Park side to win the DFB-Pokal Cup in his first season.
BVB REJECT BARCA'S DEMBELE BID
Borussia Dortmund have informed the Frankfurt Stock Exchange that they have rejected an offer from Barcelona for Ousmane Dembele.
Dortmund boss Peter Bosz admitted earlier today he was unaware of the whereabouts of the player.
The Frenchman missed first-team training today and Bosz revealed the forward had not answered his phone when contacted by the club.
Oookay ja men så er den sag jo afgjort. Real Har ikke (endnu ihvertfald) afgivet bud på Dembele.
Jeg er her stadig XOXO
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Blandt de mere kuriøse var nogle stykker, der ville købe Asensio for 72 mio pund og hente Isco gratis næste sæson... Okay, hvad tror i det er tag selv bord? Get Real.