Om Vores Rivaler IX

8 år 11 måneder siden #4141 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
På den korte bane er det ualmindeligt morsomt at Barca formentlig ender med at status bliver Semedo, Paulinho og Dembele ind - Neymar ud og et regnskab der går i 0.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #4142 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Uha uha. Morata i fokus. Først reducerer han til 1-3 mod Burnley, hvorpå han fem minutter senere forplumrer et Andreas Christensen mål ved at skubbe bolden de sidste cm. ind over stregen i offside position.

Edit: og nu en hovedstødsassist til Luiz, selv om Chelsea er to mand nede.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Chamartin.

8 år 11 måneder siden #4143 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Men havde den gået ind hvis Morata havde ladet den være? Jeg er ikke sikker. Men det er i hvert fald tæt.

Men hold da op en kamp.. det minder mig næsten lidt om at se Real Madrid spille. F.eks. imod Las Palmas. Undertal, bagud, men bliver alligevel ved og ved med at presse og skabe chancer. Forskellen er selvfølgelig bare at Real havde udlignet ;)
Morata og Willian var rigtige gode! Og så bliver Marcos Alonso ved med at overraske mig.

Man må sige det har været nogle vilde Premier League kampe indtil videre. Kvalitetsmæssigt not so much, men underholdende har det været!

8 år 11 måneder siden #4144 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Danilo med fra start på en venstre fløj for Manchester City.

Florentino Pérez

8 år 11 måneder siden #4145 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Du har haft så lang tid til at forberede et svar... #Pique #IdiotOfTheYear

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #4146 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Om Vores Rivaler IX
Nogen der har en ide om der er hold i dagens rygter om at Arsenal skulle have udset sig Asensio, hvorfor han nu har bedt ledelsen om en forbedret kontrakt?

PS: har man ikke lige givet ham en ny kontrakt sidste år, hvorfor det virker lidt voldsomt allerede at tale om det igen. Ved selvfølgelig ikke om hans løn forsat er meget lav (pga talent prædikatet).
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Higuain99.

8 år 11 måneder siden #4147 af JesperA
Jeg tror de fleste spillere kunne stå den venstre back for Chelsea mindst lige så godt som Alonso. Ser ærlig talt slet ikke det store lys i ham, hans defensive pligter er minimale da han har tre centrale forsvarsspillere til at gardere for ham. En middelmådig wing vil jeg rate ham. Alt spil igen i dag går gennem Willian. Han havde en flot sæson men han fik SÅ meget plads foræret fordi der er dobbeltdækning på Hazard, og godt garderet nede bagtil, hvor det typisk er Cahill der har hans ryg i venstre side. Marcelo på den offensive wingback bag Hazard, så skulle i se løjer. Pedro og Moses kan sågar spille backs i den formation. Conte ved det også, han skulle have budt mere end en halv milliard for en ordentlig venstreback i Alex Sandro.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved JesperA.

8 år 11 måneder siden #4148 af JesperA

Higuain99 skrev: Nogen der har en ide om der er hold i dagens rygter om at Arsenal skulle have udset sig Asensio, hvorfor han nu har bedt ledelsen om en forbedret kontrakt?

PS: har man ikke lige givet ham en ny kontrakt sidste år, hvorfor det virker lidt voldsomt allerede at tale om det igen. Ved selvfølgelig ikke om hans løn forsat er meget lav (pga talent prædikatet).

Det skal nok passe. Men der er ingen chance for at det sker. Liverpool gjorde sig også tilnærmelser tidligere på sommeren, men han er selvfølgelig ikke til salg. Selv hvis et hold skulle smide klausulen tror jeg ikke han har interesse i at skifte. Hvorfor skulle han det? Jeg tror ikke engang selv han havde drømt om en sæson som den han har haft, og alle i og omkring klubben ved at ham og Isco kommer til at være nøglespillere i mange år fremover. Det giver slet ingen mening at skulle ønske sig til et Europa League hold. Desuden ville det kræve at Arsenal pungede ud med deres største check til dato, og sådan en har Wenger allerede udskrevet denne sæson. Han har aldrig haft mere end en enkelt stor transfer i sig på et vindue. Desuden vil han ikke risikere den hierarkiske magtkamp det ville skabe hvis han gjorde en 20-årig til en af sine højst betalte spillere. Jeg giver den transfer sandsynligheden 1 til 1 million.

Edit: læste måske indlægget en smule forkert. En kontraktforbedring kunne godt komme på tale, men den er der nok allerede styr på i kulissen. Asensio får en lidt højere løn mod at klausulen ændres til et (endnu) ubetaleligt beløb.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Higuain99

8 år 11 måneder siden #4149 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Det ligner efterhånden et uundgåeligt skifte for Dembeles vedkommende. Nu er han udelukket fra at træne med resten af truppen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Zyconith.

8 år 11 måneder siden #4150 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

JesperA skrev:

Higuain99 skrev: Nogen der har en ide om der er hold i dagens rygter om at Arsenal skulle have udset sig Asensio, hvorfor han nu har bedt ledelsen om en forbedret kontrakt?

Det skal nok passe. Men der er ingen chance for at det sker. Liverpool gjorde sig også tilnærmelser tidligere på sommeren, men han er selvfølgelig ikke til salg. Selv hvis et hold skulle smide klausulen tror jeg ikke han har interesse i at skifte. Hvorfor skulle han det? Jeg tror ikke engang selv han havde drømt om en sæson som den han har haft, og alle i og omkring klubben ved at ham og Isco kommer til at være nøglespillere i mange år fremover. Det giver slet ingen mening at skulle ønske sig til et Europa League hold. Desuden ville det kræve at Arsenal pungede ud med deres største check til dato, og sådan en har Wenger allerede udskrevet denne sæson. Han har aldrig haft mere end en enkelt stor transfer i sig på et vindue. Desuden vil han ikke risikere den hierarkiske magtkamp det ville skabe hvis han gjorde en 20-årig til en af sine højst betalte spillere. Jeg giver den transfer sandsynligheden 1 til 1 million.

Edit: læste måske indlægget en smule forkert. En kontraktforbedring kunne godt komme på tale, men den er der nok allerede styr på i kulissen. Asensio får en lidt højere løn mod at klausulen ændres til et (endnu) ubetaleligt beløb.

Håber jeg.

Ellers er hans almindelige løn i hans nuværende kontrakt på 10.000 Pund om ugen. Det er sådan noget en FCK spiller får.

Edit: Jeg synes bare at Real Madrid skal tilbyde Asensio en forlængelse af hans kontrakt med ét eller to år inkluderet en rigtig god lønforhøjelse. Også et godt signal at sende.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.

8 år 11 måneder siden #4151 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Ville da ønske at få 10.000 pund om ugen..

8 år 11 måneder siden #4152 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 skrev: Ville da ønske at få 10.000 pund om ugen..

Ikke hvis du var markant mere værd end det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Higuain99, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum