Om Vores Rivaler IX
Zyconith skrev:
DarioGomez skrev: Så du mener altså en top fire som denne her:
Real Madrid
Atlético Madrid
Sevilla
Villarreal
;-)
Det skulle ikke undre mig hvis Barcelona ville få gevaldige problemer på udebane mod de to hold og tabte point. De er langt mere sammentømrede end Barcelona, særligt Villarreal. Synes nu også at SuperCup kampen efterlod et indtryk af et Barcelona hold hvor Messi, Suarez og Iniesta stod med hele ansvaret for det offensive, et ansvar de i mindre grad virkede bekvemte med at skulle forvalte. Messi er ikke så ung længere, han har brug for nogle spillere omkring sig der skaber rum og kaos så han ikke er den eneste i modstanderens fokus. Jeg er overbevist om at de to Madrid klubber sagtens kan sætte Barcelona af med en håndfuld point. Barcelona ligner et hold i opløsning, og det ved de godt selv (Busquets).
Det er nok et semi urealistisk scenarie at Barca ikke får en top 4, men sådan som truppen og ikke mindst forfatningen er hos catalanerne lige nu, så kunne vi sagtens se en forfærdelig sæson for dem, Der skal ikke mere end et par dårlige resultater og så starter hele møllen.
Messi væk fra Barca rygter
Spillere utilfreds med både bestyrelsen og træneren
Osv.
Valverde står med en stor opgave foran sig. Top 4 helt bestemt, men kunne Sevilla eller Villareal smide dem ud af top 3, det tror jeg ikke er mega urealistisk.
Som sagt et par dårlige kampe på de rigtige/forkerte tidspunkter, alt efter brillerne man bærer, så tror jeg godt Barca kunne havne i en mindre krise der ville ødelægge deres sæson.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ja, jeg læste det godt i morges, men tror ikke det var officielt der. Det er rigtig fint at de får ham på en låne-aftale, ville have være mere kritisk hvis du købte ham, men det har de nok heller ikke råd til eller ønsker om. Han kommer nok til at være en del af startelleveren. Jeg så nu hellere at de satsede på Bakambu, Sansone og Unal, men fint med Bacca. Bakambu og Sansone kan stort set spille hver plads i det offensive og foretrækker måske også fløjene og den offensive midt. Så nu har de lidt mere bredde, hvilket de også manglede, især ift. deres europæiske deltagelse.
@Carlos3 og El Siete
Det var en joke. Selvfølgelig er top 3 forventelig for Barcas vedkommende. Det kunne nu være sjovt med et mindre kollaps der tvang dem til at gentænke hvad fanden de har gang i. Alt andet lige så ønsker jeg Barca så stærke som mulige. For ligaens skyld internt og iht. de europæiske turneringer, såvel som for vores egen skyld. Det er jo ikke fedt hvis vi skal udradere dem hver gang. Så vil jeg hellere have en jævnbyrdig modstander der tvinger os til at forbedre os selv.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: @El Juan
Ja, jeg læste det godt i morges, men tror ikke det var officielt der. Det er rigtig fint at de får ham på en låne-aftale, ville have være mere kritisk hvis du købte ham, men det har de nok heller ikke råd til eller ønsker om. Han kommer nok til at være en del af startelleveren. Jeg så nu hellere at de satsede på Bakambu, Sansone og Unal, men fint med Bacca. Bakambu og Sansone kan stort set spille hver plads i det offensive og foretrækker måske også fløjene og den offensive midt. Så nu har de lidt mere bredde, hvilket de også manglede, især ift. deres europæiske deltagelse.
@Carlos3 og El Siete
Det var en joke. Selvfølgelig er top 3 forventelig for Barcas vedkommende. Det kunne nu være sjovt med et mindre kollaps der tvang dem til at gentænke hvad fanden de har gang i. Alt andet lige så ønsker jeg Barca så stærke som mulige. For ligaens skyld internt og iht. de europæiske turneringer, såvel som for vores egen skyld. Det er jo ikke fedt hvis vi skal udradere dem hver gang. Så vil jeg hellere have en jævnbyrdig modstander der tvinger os til at forbedre os selv.
Det var ikke rettet mod dig, men mere de ting Carlos3 bragte op som kunne ryste dem. Jeg er sikker på at de er lige i hælene på os næste forår/sommer :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
El Siete skrev:
Zyconith skrev: @El Juan
@Carlos3 og El Siete
Det var ikke rettet mod dig, men mere de ting Carlos3 bragte op som kunne ryste dem. Jeg er sikker på at de er lige i hælene på os næste forår/sommer :)
Det var bestemt heller ikke fordi jeg regner med det, det var også mest mynter på den forfatning der er i nu, de har mistet Neymar og de 2 supercup kampe har virket fuldstændig ude af takt med det de normalt kommer med. Selvfølgelig skal de nok ende godt i ligaen, men det kommer an på hvem de får hentet og hvor hurtigt Valverde for dem spillet ind på holdet.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Ovenpå kampen i går må de gøre, hvad de vil, ingen af de to ville være så meget som tæt at være startere hos os!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Eller anden Barcelona-transferansvarlig siger nu, at de er tæt på at hente både Coutinho og Dembele.
Ovenpå kampen i går må de gøre, hvad de vil, ingen af de to ville være så meget som tæt at være startere hos os!
Enig. Og jeg synes ikke, Cou på nogen måder kan tage over for Neymar, Xavi eller Iniesta. Han er dygtig, det er han, men jeg kan ikke se, det vil ændrer det helt store for Barca. Det, der har virket for Real, er vi har en flok spillere, der elsker at spille for klubben. De har hjertet med, i alt de har gang i - de spiller for klubben og ikke for pengene.
The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death - Iker Casillas
Forstår simpelthen ikke at sådan noget ikke kan straffes hårdt. Og hvis de i Barcas ledelse havde format og kloghed nok havde der i hvert fald været meget stof til eftertanke omkring disse spillers attitude og risikoen for, hvor galt det kan gå hvis deres loyalitet pludselig bliver udfordret.