Om Vores Rivaler IX

8 år 10 måneder siden #4225 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Trist deres program er så let de kommende uger.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #4226 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Såfremt Barca spiller tandløst, kan de godt få store problemer mod Alaves ude? Vi kender dog ikke helt de farlige mindre klubber endnu, da det kan skifte fra sæson til sæson.

8 år 10 måneder siden #4227 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
I sidste sæson havde Barcelona for vane at tabe point hvor man mindst ventede det. Der kan sagtens ske spændende ting i de indledende runder.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 år 10 måneder siden #4228 af Reus
Besvaret af Reus på emne Om Vores Rivaler IX
Dortmund direktøren sætter det lige på plads. Jeg må indrømme, at jeg er på vippet til at få ondt af Barcelonas fans. Hold kæft hvor det sejler helt ekstremt:

"Was er erzählt, kann ich mir nicht erklären. Und wenn, dann höchstens dadurch, dass Real Madrid seine Mannschaft in den Supercup-Spielen schwindelig gespielt hat"

Citat Watzke. Altså hvad de har sagt, det har ikke noget hold i virkeligheden. Det er for at fjerne fokus fra kampen i går, hvor Real Madrid spillede Barcelona rundtosset. Fremragende direktør ham Watzke. Jeg håber virkelig, at Dembele bliver i Dortmund. Sikke et cirkus af Barcelona. Hvis det er sandt, så har de jo løget pressen lige op i fjæset. Sandsynligvis for enten at fjerne fokus fra opgøret i går eller for at påvirke Dembele og Coutinho endnu mere.

Jeg håber, at de ender med Paulinho og en eller anden Mathieu-Vermaelen klon i angrebet.

Gad vide hvad vi kan forvente af Paulinho? Han er vel lige typen, som mangler på Barca's noget tynde midtbane. Han kommer fraKina, og det burde være nok i sig selv til at holde sig væk, men han er jo trods alt fast mand for det brasilianske landshold. Han havde også en ok periode i Tottenham, men faldt helt i gennem i hans sidste sæson i klubben.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Reus.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 10 måneder siden #4229 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona skulle eftersigende have solgt ikke mindre end 0 skjorter med deres nyerhvervelse Paulinho, trykt på ryggen.

Det er nok ikke marketingsandelen de tjener ham hjem på. Det sportslige? Aarh fanden'heller:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ElMadrid

8 år 10 måneder siden #4230 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Barcelona skulle eftersigende have solgt ikke mindre end 0 skjorter med deres nyerhvervelse Paulinho, trykt på ryggen.

Det er nok ikke marketingsandelen de tjener ham hjem på. Det sportslige? Aarh fanden'heller:D

Kan ikke lige indsætte linket da jeg så det på Facebook, men det lykkedes også Paulinho at tage færre jongleringer til sin præsentation end Theo....
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Zyconith

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 10 måneder siden #4231 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

JesperA skrev:

JimmyBroe skrev: Barcelona skulle eftersigende have solgt ikke mindre end 0 skjorter med deres nyerhvervelse Paulinho, trykt på ryggen.

Kan ikke lige indsætte linket da jeg så det på Facebook, men det lykkedes også Paulinho at tage færre jongleringer til sin præsentation end Theo....

Xavi og Iniestas arvtager!

8 år 10 måneder siden #4232 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Sky Sports mener at vide, at Valencia er meget tæt på at sikre sig den tidligere Villarreal-spiller, Gabriel Paulista. Den 26-årige midterforsvarer, som kommer til fra Arsenal, koster 10 millioner britiske pund, hvilket må siges at være peanuts på det nuværende marked. I Valencia bliver Gabriel genforenet med træner Marcelino, der ligeledes var manden som hentede ham til Villarreal i sin tid.

Det forlød ellers, at Valencia var tæt på at sikre sig Inter-stopperen Jeison Murillo, men Sky mener altså angiveligt, at Gabriel-handlen er så godt som lukket.

Valencia er endvidere fortsat på jagt efter ny central midtbanespiller.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved El_Juan.

8 år 10 måneder siden #4233 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
Citat fra en bruger på FCB.dk:

"Men igen: Gjorde vi ikke Real ekstra gode i 1. halvleg ved at spille fornærmende ringe? Det går begge veje.. Jeg synes det var på en billig baggrund at de så gode ud.. vi spillede simpelthen slet ikke fodbold.. fejl på fejl på fejl.. ikke engang kun når vi var pressede.. vi var der slet ikke i 1. halvleg.. ligesom mod PSG på udebane.. de kunne også have scoret flere mål end de gjorde.. da vi simpelthen lod dem spille som de ville og gav dem bolden..

Jeg tror ikke Real med vilje lod os komme ind i kampen i 2. halvleg.. Jeg vil derimod sige at 2. halvleg viste det sande billede af styrkeforholdet lige nu.. Real ville give have givet os en afklapsning, men Barca spillerne begyndte at spille bedre bold og Real måtte overgive initiativet til os i store perioder, ligesom vi gjorde omvendt i 1. halvleg.

Jeg tror ikke at styrkeforholdet er så skævt som det så ud i 1. halvleg i går.. ligesom det heller ikke var reelt tilfældet med 4-0 mod PSG på udebane."

Det er så tragikomisk at se, når fanforholdet i så ekstrem grad danner ens holdning. Hvordan man i ramme alvor ikke kan se, at Real Madrid kommer helt anderledes ud til anden halvleg, og at det i meget lav grad er Barcelonas fortjeneste, kan jeg simpelthen ikke begribe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios, Real HWL, El_Juan, JimmyBroe, ElMadrid, NadaMás, El Siete

8 år 10 måneder siden #4234 af Reus
Besvaret af Reus på emne Om Vores Rivaler IX
Det kaldes et tilfælde, hvor brugeren på FCB har slået hovedet voldsomt for derefter at gå op og skrive det indlæg frem for at få hovedet undersøgt!

Det er seriøst den ringeste undskyldning, som jeg har hørt til dato. Så kan vi også tale Barcelona's gyldne periode ned med, at Real Madrid gjorde dem bedre grundet en ringe sportslig ledelse.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 10 måneder siden #4235 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror Bartomeu og resten af ledelsen er af samme opfattelse og derfor mener de Paulinho er tilstrækkelig en forstærkning, da de jo er lige i hælene på os :D

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

8 år 10 måneder siden #4236 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

DRAXLER TO BARCA?

Catalan newspaper Mundo Deportivo reports that PSG attacker Julian Draxler has been offered to Barcelona.

The French club are reportedly under pressure to generate funds to appease Financial Fair Play after breaking the transfer world record to purchase Neymar from Barcelona.

COSTA TO EVERTON?

Everton are considering a loan move for Diego Costa, according to The Sun.

Costa released a statement saying how he has no intention to return to Stamford Bridge and Ronald Koeman is reportedly to test their resolve on the striker.

COSTA FOCUS

Atletico Madrid want to bring Diego Costa back, according to Atletico star Gabi.

He said: “He is in a complicated situation. He has already spoken publicly, but in the end they have to reach agreements. From what I know, Atletico Madrid want to bring him [back] and he wants to come, but Chelsea are in the middle and we cannot enter there.

“When you form part of a club you have to respect it and do it in the best way. The better you leave a club, the better your image will be and the better you will leave the situation.”

SANCHEZ LATEST

Tottenham have had a bid accepted by Ajax for defender Davinson Sanchez that could be worth up to a club-record £40m, according to Sky sources.

ROMA END MAHREZ CHASE

Roma will try to sign Barcelona’s Munir El Haddadi after giving up on Leicester’s Riyad Mahrez, according to sources in Italy.

The Italian capital club have been unsuccessful in their pursuit of Mahrez thus far and have now turned their attentions to other targets.

La Gazzetta dello Sport reports that Roma’s sporting director Monchi wants Munir, although it might be difficult to secure his services before Barcelona bring in a replacement for Neymar.

Roma are willing to spend €20m to sign the 21-year-old.

Og så har The Sun et par gode historier i dag:

Real Madrid could try again to sign David De Gea from Manchester United before the transfer window closes. (The Sun)

Barcelona are closing in on the transfer of Paris Saint-Germain winger Angel Di Maria. (The Sun)

Leveret af Kunena Forum