Om Vores Rivaler IX
Real Madrid could try again to sign David De Gea from Manchester United before the transfer window closes. (The Sun)
Jeg kan virkelig ikke finde ud af med mig selv, om vi har brug for David De Gea. Jeg synes, Navas har gjort et godt stykke arbejde, selvom han i sidste sæson til tider så lidt sløv ud... Skulle man ikke bare beholde Navas, spare de penge og så i stedet se tiden an. Jeg synes, vores målmand har gjort det godt, og man kan virkelig fornemme, han elsker at spille for klubben
The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death - Iker Casillas
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dog var spillerne ude at sige i juni, de ønskede at Navas skulle blive. Og Perez har angiveligt været ude og bakke spillerne op:
"We haven't spoken to De Gea," Perez told Spanish radio station Onda Cero. "Two years ago we had an issue and then the appropriate circumstances didn't arise. "The players are very fond of Keylor and also the coach. I like Keylor Navas."
Det betyder selvfølgelig ikke, vi ikke har kig på de Gea, men som det er lige nu, så har han klubbens fulde opbakning - afhængig af den næste sæson.
The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death - Iker Casillas
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Knudzan skrev: Det kan meget vel være, de Gea ønsker at skifte til Real Madrid og vende retur til Spanien.
Dog var spillerne ude at sige i juni, de ønskede at Navas skulle blive. Og Perez har angiveligt været ude og bakke spillerne op:"We haven't spoken to De Gea," Perez told Spanish radio station Onda Cero. "Two years ago we had an issue and then the appropriate circumstances didn't arise. "The players are very fond of Keylor and also the coach. I like Keylor Navas."
Det betyder selvfølgelig ikke, vi ikke har kig på de Gea, men som det er lige nu, så har han klubbens fulde opbakning - afhængig af den næste sæson.
Der er flere ting man ska forstå: 1) selvfølgelig bakker spillerne op om deres egen målmand (ik mindst udadtil) - alt andet ville jo være uden fortilfælde. 2) Selvfølgelig bakker ledelsen udadtil op om klubbens målmand - lige indtil det øjeblik han blir solgt. 3) Hvilken målmand ville ik være lykkelig for at være førstekeeper i Real Madrid - og en keeper på Keylors niveau ska prise sig ekstra lykkelig for at det er lykkedes ham-
Altså - 1, 2 og 3 betyder ikke en fløjtende fis i denne sammenhæng og ift om De Gea kommer eller ej - for 1, 2 og 3 ka ganske enkelt ik være anderledes ligegyldigt hvem der er målmand eller hvordan han ellers præsterer.
Så ka man naturligvis diskutere om man vil ha en ny keeper eller man synes Navas er god nok. Alt tyder på at man igennem de sidste to år - og senest i løbet af foråret - fra klubbens side var enormt interesseret i at hente en bedre keeper. Men så kom der trofæer og man så at man ku vinde på trods af en middelmådig målmand og derfor besluttede man at spare pengene. Det spillede givetvis også ind at Keylor sluttede rigtig stærkt med et par store kampe. Jeg håber inderligt at man fra ledelsens side husker hvor absolut middelmådig han er og alligevel beslutter at hente en klassekeeper som De Gea nu, men på trods af dagens rygter, så tror jeg desværre ikke på det.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvis De Gea ikke forlænger, så kan man hente ham for 40-50 millioner næste sommer.
Thibaut Courtois har også kontraktudløb i 2019. Jeg er sikker på en af de to kan blive fristet til at lade være med at forlænge, hvis de ser at RM venter på dem.
De Engelske klubber gider ikke at afhænde deres bedste spillere. De har både råd til at afvise store bud og betale spillerne godt. Liverpool skulle angiveligt have afvist bud tæt på 1 milliard kroner på Coutinho.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ved ikke hvem af Real og United vil være mest tilfredse med sådan en handel.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: . Romero er faktisk en OK målmand, så spørgsmålet er om de går så meget ned i niveau.
Så kan Real Madrid vel ligeså godt købe ham?
Er lidt træt af ham De Gea.
Så er det officielt, at Davinson Sánchez skifter fra Ajax til Tottenham, mens Blaise Matuidi skifter fra Paris Saint-Germain til Juventus. Begge handler er nu endegyldigt bekræftet.
Den unge brasilianske midtstopper, Yerry Mina, rygtes fra Palmeiras til FC Barcelona. Og så har Barcelona ifølge Sky Sports afgivet et nyt bud på Coutinho tidligere i dag, som skulle have lydt på £113 mio. (plus £5 mio.). Liverpool har dog angiveligt afvist buddet med det samme.
mohbar skrev: flere medier rapporterer at Bale har stillet krav om at spille eller blive solgt. Så nu bliver det spændende om vi forhåbentlig får ham solgt for 90-100 mio..
Spørgsmålet er bare, hvordan vores offensiv ser ud uden Bale... og Morata.
Ellers er jeg vild med idéen.