Om Vores Rivaler IX
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev:
mohbar skrev: flere medier rapporterer at Bale har stillet krav om at spille eller blive solgt. Så nu bliver det spændende om vi forhåbentlig får ham solgt for 90-100 mio..
Spørgsmålet er bare, hvordan vores offensiv ser ud uden Bale... og Morata.
Ellers er jeg vild med idéen.
Med Asensio, Lucas, Ceballos, Kovacic (og til dels Mayoral), så har vi stadig nogle spændende kort rent offensivt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
Fondo_Sur skrev:
mohbar skrev: flere medier rapporterer at Bale har stillet krav om at spille eller blive solgt. Så nu bliver det spændende om vi forhåbentlig får ham solgt for 90-100 mio..
Med Asensio, Lucas, Ceballos, Kovacic (og til dels Mayoral), så har vi stadig nogle spændende kort rent offensivt.
Man skal ikke glemme James.
Hvis man tror James, Bale og Moratas +(Mariano) salg ikke vil påvirke holdet negativt, så tror jeg man bliver negativt overrasket.
Kovacic og Ceballos er jo centrale midtbane spillere, de er ikke til de offensive pladser.
Med en Benzema der spiller som dag og nat og ingen konkurrence, er bekymrende. Lucas vil jo aldrig kunne bære Real Madrid mod de store hold, men han er fin mod de mindre hold. Asensio er fantastisk, men hvad hvis han ikke rammer formen eller bliver skadet. Han er altså kun 21.
En skade til Ronaldo eller Isco vil være fatal.
Hvis man sælger Bale, så skal det være fordi man henter Mbappe eller en anden stor profil, der kan forstærke holdet. Allerede nu synes jeg man mangler en afløser til Benzema, da jeg ikke har fidus til Mayoral endnu.
madrid2000 skrev:
Real Madrid skrev:
Fondo_Sur skrev:
Man skal ikke glemme James.
Hvis man tror James, Bale og Moratas +(Mariano) salg ikke vil påvirke holdet negativt, så tror jeg man bliver negativt overrasket.
Kovacic og Ceballos er jo centrale midtbane spillere, de er ikke til de offensive pladser.
Med en Benzema der spiller som dag og nat og ingen konkurrence, er bekymrende. Lucas vil jo aldrig kunne bære Real Madrid mod de store hold, men han er fin mod de mindre hold. Asensio er fantastisk, men hvad hvis han ikke rammer formen eller bliver skadet. Han er altså kun 21.
En skade til Ronaldo eller Isco vil være fatal.
Hvis man sælger Bale, så skal det være fordi man henter Mbappe eller en anden stor profil, der kan forstærke holdet. Allerede nu synes jeg man mangler en afløser til Benzema, da jeg ikke har fidus til Mayoral endnu.
Ja, det giver mening. Jeg glemte helt James.
Bale bliver og sådan er det. Jeg ser dog gerne De Gea blive hentet for et stort beløb nu.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
www.mirror.co.uk/sport/football/transfer...pe-coutinho-11012912
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Årh please lad det her være sandt ...
At hvad? At de ikke har råd til begge? At Liverpool ikke vil give sig? At de smider en masse penge efter Coutinho?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev:
DarioGomez skrev: Årh please lad det her være sandt ...
At hvad? At de ikke har råd til begge? At Liverpool ikke vil give sig? At de smider en masse penge efter Coutinho?
Barcelonas latterlig tilbud.
På overfladen ser det fint ud med et stort bud på 119 mio pund fra Liverpool synspunkt, men hvis man graver i det, så afhænger en del af beløbet af umulige klausuler.
De 80 mio pund som er garanteret vil Barcelona betale over 5 år.
Altså vil de tage Cautinho fra Liverpool og give them 16 mio pund til erstatte ham her og nu.
Latterligt. Der er en grund til at både Liverpool og Dortmund er pissed og ikke nået en aftale endnu. Barcelona kommer med fornærmende ringe bud.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
These ‘never-never payments’ would include Coutinho...
Winning multiple trophies in the same season
Winning multiple Champions League titles
Winning the Ballon d’Or as the world’s best player
Winning multiple trophies and the Ballon D’Or in the same season
Payment of the basic £80m fee staggered over five years
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Jeg antager, du, udfra dine mange spørgsmål, ikke har ulejliget dig med at læse linket, så du får lige en opsummering af det vigtigste:
These ‘never-never payments’ would include Coutinho...
Winning multiple trophies in the same season
Winning multiple Champions League titles
Winning the Ballon d’Or as the world’s best player
Winning multiple trophies and the Ballon D’Or in the same season
Payment of the basic £80m fee staggered over five years
Slap af, jeg havde læst det, jeg kunne bare ikke se hvad der var så opsigtsvækkende.
Synes da både at 1'eren og 2'eren er sandsynlige.
Der er intet der beskriver hvor meget der gives ift. de fire førstnævnte.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Et eller andet sted kunne det være fedt at se Messi sparke røv i PL, hvilket han uden tvivl ville gøre, omvendt ville al spænding ryge ud af vores egen liga.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Barcelona rygtes tæt på Seri. Aner ikke, hvem han er ... men det siger nok en del, om deres nuværende muligheder.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-