Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Igen...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Oh Well...
Igen...
Hvad skete der?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Messi synes jeg ligner en mand der tvivler på om han gider barca mere. Synes han altid har virket som en tryghedsnarkoman der lever en ret beskyttet tilværelse i Barcatruppen..
mohbar skrev: Neymar mærker virkelig livsglæde i Paris.
Messi synes jeg ligner en mand der tvivler på om han gider barca mere. Synes han altid har virket som en tryghedsnarkoman der lever en ret beskyttet tilværelse i Barcatruppen..
Messi så virkelig opgivende ud i aftens kamp og man kan se at uden Suarez og Iniesta så var Busquets den eneste han rigtig kunne spille 1-2 med, det var ikke en god kamp for dem idag, men de vinder 2-0
Men ja spændende at se hvordan barca's hold ser ud når vinduet lukker
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Uha...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
De troede nemlig, at Seri fra Nice havde en klausul, der tillod ham at rejse for 40mio euro. Det har han alligevel ikke, så nu koster han meget, meget mere.
#LOL
DarioGomez skrev: Mere Barcelona.
De troede nemlig, at Seri fra Nice havde en klausul, der tillod ham at rejse for 40mio euro. Det har han alligevel ikke, så nu koster han meget, meget mere.
#LOL
Er de seriøst lallende amatører i den klub?
Skifter Messi væk fra Barcelona er der ingen tvivl om at det vil have langt mere ødelæggende for dem end Neymar. Med Neymars forsvinden, mistede de fremtidens centrale figur, men med Messi evt. forsvinden vil det være akut.
Med den forfatning Barca er i pt. vil Messi være længere fra at få Ballonen end hvis han skiftede til City