Om Vores Rivaler IX

8 år 10 måneder siden #4441 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
LSD? Lionel, suarez, dembele

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #4442 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
MARCA har taget en god snak med Eden Hazard. Det er der kommet dette interview ud af: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...5fdeaf4258b45bc.html

I interviewet kommer han bl.a. ind på Chelseas udskiftninger i løbet af sommeren og så får Zidane også et par ord med på vejen:

Chelsea have lost Terry and Matic but brought in Morata, Bakayoko, Rudiger... [Danny Drinkwater and Davide Zappacosta signed after the interview]. Is the squad stronger now?
"I don't know. We'll see at the end of the season. We won the league last year, so if we repeat that this year then we can say tat the team is stronger. We have lost some important players, but that's compensated with the new arrivals. We will see, adapting to the new squad and trying to win games."

[...]

You took the No. 10 because of Zidane's beginnings at Bordeaux, what did you admire about Zidane as a player and as a coach?
"He has won everything both as a player and as a coach. He's a special type. Everyone knows about him as a player, when we think of football we think of Zidane because he could do anything on the pitch. Even now, off the pitch, he has achieved great things. He's magical and I'm very happy to see him on the touchline."

8 år 10 måneder siden #4443 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle placere dette post, men den endte her, da det trods alt drejer sig om et andet fodboldhold end Real Madrid.

Simpelthen så smukt og opbyggeligt! Viva España, mit 3. hjemland på grund af Real Madrid C.F. ;-)
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Fondo_Sur.

8 år 10 måneder siden #4444 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad tænker i om rygterne, fra et par dage siden, der lød på at Barcelona havde afvist Dybala, et par gange angiveligt, til en pris af €120M?

Ved ikke lige med at de ligefrem har afvist at købe ham, men prisen på 120M er da ganske overkommelig, og kunne vi allerede i god tid forhandle med dem, samt forhandle om Bale's afgang med United evt., ville det være en perfekt opgradering, der nærmest udligner hinanden.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 10 måneder siden #4445 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Hvad tænker i om rygterne, fra et par dage siden, der lød på at Barcelona havde afvist Dybala, et par gange angiveligt, til en pris af €120M?

Ved ikke lige med at de ligefrem har afvist at købe ham, men prisen på 120M er da ganske overkommelig, og kunne vi allerede i god tid forhandle med dem, samt forhandle om Bale's afgang med United evt., ville det være en perfekt opgradering, der nærmest udligner hinanden.

Der har nu også være utrolig mange rygter som siger, at Dybala afviste Barcelona, fordi han havde en aftale med Real Madrid sommeren 2018. Man skal nok ikke tro så meget på rygterne, for sandheden er vel, at Dybala nok ikke ville afvise hverken Real Madrid eller Barcelona, hvis han fik tilbuddet.
Han ville IMO være målet næste sommer, og rygtet med De Gea må også meget gerne være noget der minder om sandheden.

Kan man få solgt Bale til noget der minder om €100, og samtidig få Dybala til €110-130, så vil det jo være fantastisk. Ellers kunne man lave den frække og sælge Bale billigere til United, hvis de derimod udløste Griezmann's klausul, som så efterfølgende blev solgt til Real Madrid for samme beløb som United selv gav for ham :D Ja ja, den er vild, i know, men sølle €92 er hans frikøbsklausul angiveligt på.

Griezmann eller Dybala er ihvertfald mine favoritter til næste sommer :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 10 måneder siden #4446 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Farcen i Barcelona fortsætter åbenbart.
Ledelsen i Galatasaray og Barcelona skulle være kommet frem til en aftale om en toårig lejeaftale på Arda Turan, men hovedpersonen selv nægter at drage til Istanbul.

Jeg løber snart tør for popcorn.

8 år 10 måneder siden #4447 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

El Siete skrev: Hvad tænker i om rygterne, fra et par dage siden, der lød på at Barcelona havde afvist Dybala, et par gange angiveligt, til en pris af €120M?

Der har nu også være utrolig mange rygter som siger, at Dybala afviste Barcelona, fordi han havde en aftale med Real Madrid sommeren 2018. Man skal nok ikke tro så meget på rygterne, for sandheden er vel, at Dybala nok ikke ville afvise hverken Real Madrid eller Barcelona, hvis han fik tilbuddet.
Han ville IMO være målet næste sommer, og rygtet med De Gea må også meget gerne være noget der minder om sandheden.

Kan man få solgt Bale til noget der minder om €100, og samtidig få Dybala til €110-130, så vil det jo være fantastisk. Ellers kunne man lave den frække og sælge Bale billigere til United, hvis de derimod udløste Griezmann's klausul, som så efterfølgende blev solgt til Real Madrid for samme beløb som United selv gav for ham :D Ja ja, den er vild, i know, men sølle €92 er hans frikøbsklausul angiveligt på.

Griezmann eller Dybala er ihvertfald mine favoritter til næste sommer :)

Rygtet gik på at det var Barcelona der "afviste", eller i det mindste fravalgte, ham, frem for at gå helhjertet efter Coutinho, og det gik jo super godt, som vi ved. Ved nu godt hvem jeg ville have valgt hvis det var.

Vi står i hvert fald med et es i hånden ifht Bale. Går denne sæson igen skævt for ham er det nok ret sikkert at han smutter videre næste sommer, for der må selv trænerstaben kaste håndklædet i ringen, og så kunne vi jo fx også tilbyde ham billigere til United imod nemmere at få De Gea den anden vej. De Gea-rygterne er helt sikkert sande, de har kørt i årevis nu, men han er nok bare ikke personen der vil tvinge et salg igennem, som fx Coutinho (Griezmann ved jeg nu ikke med, det lyder meget optimistisk :) "Værste" tilfælde ville være at få en god stak penge for Bale, som du siger, der gør ville gøre et Dybale/Hazard-køb noget nemmere at sluge.

Og det burde være muligt at lokke en af Dybala eller Hazard hertil. Det er mine håb.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 10 måneder siden #4448 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Ham der Cavani får vi forhåbentlig aldrig at se i Real Madrid! Hold nu op hvor er han dårlig foran mål. Når man ikke bidrager med andet end mål, så skal man ihvertfald ikke kun scorer på 1 ud af 5 100% chancer.

Til gengæld er ham der Neymar bare en fornøjelse at se spille.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 10 måneder siden #4449 af Kialpe
Besvaret af Kialpe på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Ham der Cavani får vi forhåbentlig aldrig at se i Real Madrid! Hold nu op hvor er han dårlig foran mål. Når man ikke bidrager med andet end mål, så skal man ihvertfald ikke kun scorer på 1 ud af 5 100% chancer.

Cavani
7 mål i 5 kampe
Så hellere beholde Benz!

8 år 10 måneder siden #4450 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Cavani var da kampens spiller

8 år 10 måneder siden #4451 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Ham der Cavani får vi forhåbentlig aldrig at se i Real Madrid! Hold nu op hvor er han dårlig foran mål. Når man ikke bidrager med andet end mål, så skal man ihvertfald ikke kun scorer på 1 ud af 5 100% chancer.

Men hvis man kan score på 1 ud af 10 chancer, så må man gerne være i vores klub, bare man kan finde ud af at trille bolden lidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

8 år 10 måneder siden #4452 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Slap af Dios :-D

Der er tale om én kamp, og jeg har ikke lige nogle statistikker på mig, men jeg husker altid Cavani som en 'killer' foran målet. Han når selvfølgelig aldrig Benzemas niveau - selvom visse brugere som maks har spillet serie 6, hvor det at ramme overliggeren af et mål er det aller ypperste, ville mene noget andet - men han ville være en fin tilføjelse til Real Madrid.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum