Om Vores Rivaler IX

8 år 10 måneder siden #4489 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

Steen skrev: Zyconith skrev:

Tror du ikke PSG har fået skabt den X-Factor man kan forvente når vi nærmer os foråret og de har fået 30+ træningskampe i det franske?

Det mener jeg netop ikke, da de ikke har en ordentlig konkurrent i den franske liga. Der er immervæk en forskel i at spille mod Guingamp og så mod Real Madrid eller Barcelona.

Og Getafe r heller ikke PSG, Monaco, Lyon, Marseille?

Og Monaco, Lyon og Marseille er ikke Barcelona eller Atletico Madrid. Er du færdig med at trolle?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #4490 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev:

henrikcomn skrev: Det ser overlegent ud for Barca lige nu, og 3-0 taler sit tydelig spor.

Men 1. halvleg var helt lige, med Juve med klart flest chancer. Og det er endda et Juve hold der virker ret dovent. Dybala og Higuain er ikke meget værd.

Jeg tror virkelig Barca kommer i problemer når de møder hold med en mere dynamisk og hurtig offensiv. Hold som Man Utd, Chelsea, PSG, Bayern og Real kan virkelig komme til at gøre ondt på dem. For den sags skyld også Man City og Napoli

Napoli, Man City og Man utd!!? WTF
Uden Messi er de et udmærket hold. Med Messi kan de smadre alle og enhver.

Messi gør det ikke alene. Når de er så åbne bagud, med en svag midtbane, så kan Messi måske score 2 mål, men det ligemeget når modstanderen kan score 3-4-5 stykker. Selv Juve i aften burde have lavet mindst 2..
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

8 år 10 måneder siden #4491 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Hold nu.
Det er en fin sejr, men jo ikke retvisende for kampens spil og chancer. Første halvleg var enormt lige.

Min største bekymring kan være, at de her sejre giver dem tro. Det kan trods alt flytte bjerge. For spiller for spiller mangler de k bedste fald vildt meget.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 10 måneder siden #4492 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

Zyconith skrev:

Steen skrev: Zyconith skrev:

Tror du ikke PSG har fået skabt den X-Factor man kan forvente når vi nærmer os foråret og de har fået 30+ træningskampe i det franske?

Det mener jeg netop ikke, da de ikke har en ordentlig konkurrent i den franske liga. Der er immervæk en forskel i at spille mod Guingamp og så mod Real Madrid eller Barcelona.

Og Getafe r heller ikke PSG, Monaco, Lyon, Marseille?

Og Monaco, Lyon og Marseille er ikke Barcelona eller Atletico Madrid. Er du færdig med at trolle?

Real Madrid, Barcelona og Atl. Madrid har lige så mange jævnbyrdige og utilstrækkelige modstandere som PSG, Monaco, etc. har. Entiendes?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 10 måneder siden #4493 af Zyconith

DarioGomez skrev: Hold nu.
Det er en fin sejr, men jo ikke retvisende for kampens spil og chancer. Første halvleg var enormt lige.

For spiller for spiller mangler de k bedste fald vildt meget.

Ift. Real Madrid?

Synes nu ikke det er så slemt. De vandt over os på vores hjemmebane i april.

Ter Stegen er vel mindst ligeså god som Navas, potentialet er i mindste fald større.

Deres fire bagerste er ikke langt fra elendige Carvajal, Nacho + hvem end der nu er tilgængelig og Alba er bedre end Marcelo defensivt og bidrager fint til med opsætning af angreb.

Busquets er langt bedre end Casemiro, Iniesta kan man ikke sætte en finger på og Rakitic leverer vel over forventning. Suares er bedre end Benz, og Dembele overgår velsagtens Bale, Vazques, etc.

Den store forskel ser jeg ikke i spillere sammenlignet, men i kontinuitet, indbyrdes forståelse, og lignende faktorer der udgør sammenhængskraften i Real Madrids trup og gør os lige det bedre end Barcelona.

Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

8 år 10 måneder siden #4494 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

Ift. Real Madrid?

Ter Stegen er vel mindst ligeså god som Navas, potentialet er i mindste fald større.

Deres fire bagerste er ikke langt fra elendige Carvajal, Nacho + hvem end der nu er tilgængelig og Alba er bedre end Marcelo defensivt og bidrager fint til med opsætning af angreb.

Busquets er langt bedre end Casemiro, Iniesta kan man ikke sætte en finger på og Rakitic leverer vel over forventning. Suares er bedre end Benz, og Dembele overgår velsagtens Bale, Vazques, etc.

Den store forskel ser jeg ikke i spillere sammenlignet, men i kontinuitet, indbyrdes forståelse, og lignende faktorer der udgør sammenhængskraften i Real Madrids trup og gør os lige det bedre end Barcelona.

Enig.
Det virker som om - især her på forummet, at man efter de to sejre i Supercopa pludselig føler sig flere niveauer bedre end Barcelona. Selvom det var to flotte og overbevisende sejre, så er det altså kampe der spilles i start/midten af august. Man kunne ligeså godt kalde det for en preseason cup og derfor giver de to kampe ikke et realistisk billede af deres reelle niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 10 måneder siden #4495 af Zyconith
Diego Costa og hans familie er i dag flyttet til Madrid. Gad vide om han kommer til at træne hos lillesøster?

8 år 10 måneder siden #4496 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

Ift. Real Madrid?

Der fik du da godt nok lige talt vores hold gevaldigt ned, det var alligevel imponerende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Madrid1998, elle44, R7CR7GB11, El Siete

8 år 10 måneder siden #4497 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

AmorMadrid skrev:

Zyconith skrev:

Ift. Real Madrid?

Der fik du da godt nok lige talt vores hold gevaldigt ned, det var alligevel imponerende.

True. Hvis jeg ikke vidste bedre, så ligner det der ikke noget en Real Madrid fan vil sige. Busquets langt bedre end casemiro? Så stor forskel er der hellere, det lige før de på nogenlunde samme niveau. Alba og marcelo bør aldrig sammenlignes. Udover Umtiti, og delvist semedo/pique så er deres forsvar på ingen måde verdensklasse. Iniesta kan man ikke sætte en finger
På? I dag spillede han godt, men ellers er ham jo virkelig svingende, og er langt fra fordums styrke. Sjovt også du nærmest bevidst undlader at nævne Kroos og Modric, eller gad du bare ik ydmyge dig selv når de skulle sammenlignes med Paulinho og Rakitic. Dembele er et talent men så det vel dejligt vi har hans overmand Asensio, synes du med fordel undlader at nævne en del, og overvurderer Barca spillerne for meget.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 10 måneder siden #4498 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
Zyconith er her for at fremprovokere reaktioner. Det kan ikke komme bagpå nogen efterhånden. Når hele forum elsker Asensio og Isco, så skal han nok elske Bale. Når alle forbander Danilo, så skal han nok være der til at støtte ham. Det er derfor han er her. Nu prøver han så på denne måde. "Elendige Carvajal", Gider ikke nævnte Ramos og Varane, Kroos og Modric og Ronaldo skal vist heller ikke nævnes. Han hygger sig med at provokere herinde.

Der er en grund til, at Casemiro, Modric og Kroos var de tre nominerede til årets midtbanespiller. Der er en grund til, at Marcelo var nomineret, for han har ikke bare været en arkitekt offensivt, men også rigtig god defensivt i år. Alba har været vanvittig dårlig. At kalde Busquets "langt bedre end Casemiro" er lige så sjovt. Der er som sagt en grund til, at Busquets ikke var blandt de nominerede, men at Casemiro er. Casemiro har taget nogle kæmpe skridt i år og har suget alt til sig i år.

Beklager tonen, men jeg kan ikke begribe, at man kan slippe få så meget lort banket ind i et enkelt indlæg. Og jeg begriber ikke, at admins ikke har gennemskuet ham endnu. Det er simpelthen så dumt. En Barcelonafan, der sidder og troller løs :)

8 år 10 måneder siden #4499 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle skrev: Zyconith er her for at fremprovokere reaktioner. Det kan ikke komme bagpå nogen efterhånden. Når hele forum elsker Asensio og Isco, så skal han nok elske Bale. Når alle forbander Danilo, så skal han nok være der til at støtte ham. Det er derfor han er her. Nu prøver han så på denne måde. "Elendige Carvajal", Gider ikke nævnte Ramos og Varane, Kroos og Modric og Ronaldo skal vist heller ikke nævnes. Han hygger sig med at provokere herinde.

Der er en grund til, at Casemiro, Modric og Kroos var de tre nominerede til årets midtbanespiller. Der er en grund til, at Marcelo var nomineret, for han har ikke bare været en arkitekt offensivt, men også rigtig god defensivt i år. Alba har været vanvittig dårlig. At kalde Busquets "langt bedre end Casemiro" er lige så sjovt. Der er som sagt en grund til, at Busquets ikke var blandt de nominerede, men at Casemiro er. Casemiro har taget nogle kæmpe skridt i år og har suget alt til sig i år.

Beklager tonen, men jeg kan ikke begribe, at man kan slippe få så meget lort banket ind i et enkelt indlæg. Og jeg begriber ikke, at admins ikke har gennemskuet ham endnu. Det er simpelthen så dumt. En Barcelonafan, der sidder og troller løs :)

Nu er man nødvendigvis ikke Barcelona-fan, fordi man har respekt for catalanernes spillere. Busquets er trods alt en dygtig fodboldspiller, Iniesta lige så og så har Barceloa trods alt flere dygtige individualister i truppen. Jeg siger ikke, at Barcelona spiller for spiller er tæt på Real Madrid, men langt fra er de nu heller ikke, vil jeg mene.

Jeg kan personligt godt li' Zycos særprægede bidrag til forum. Jeg er tit og ofte uenig med ham (Danilo er pisse elendig!), men han har i min verden oftest en fin argumentation for sine holdninger.

Der er MANGE ANDRE herinde, som er LANGT mindre saglige. Just sayin'.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, BBB, andreashn

8 år 10 måneder siden #4500 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev:

Zyconith skrev:

Ift. Real Madrid?

Enig.
Det virker som om - især her på forummet, at man efter de to sejre i Supercopa pludselig føler sig flere niveauer bedre end Barcelona. Selvom det var to flotte og overbevisende sejre, så er det altså kampe der spilles i start/midten af august. Man kunne ligeså godt kalde det for en preseason cup og derfor giver de to kampe ikke et realistisk billede af deres reelle niveau.

Omvendt kan man sige at Barcelona efter een CL-kamp bliver talt op og pludselig er bedre end os.

Det er seriøst 3 måneder siden vi vandt Champions League-finalen. 3 måneder! Og klart det mest sammentømrede og stærkeste hold. Og siden da vundet hele to trofæer. Og nu er vi pludselig ikke 2 potter pis værd. Ubegribeligt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum