Om Vores Rivaler IX

8 år 10 måneder siden #4405 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Evden skrev:

El Siete skrev:

asp3200 skrev: Tja, det rygtes ellers at Man U har smidt 110 mil euro for Bale på bordet, men budet udløber om 28 timer. Kom nu Perez altså.

Så kom dog med Hazard og Dolberg;)

Ville elske Hazard, men Chelsea byder til højre og venstre, de mangler tydeligt forstærkning, så tror ikke de er villige til at afhænde flere.

Det kan være deres søgen i øst og vest efter spillere skyldes de allerede ved at Hazard er tabt for dem. En direkte byttehandel med Bale og Hazard ville bestemt ikke gøre mig noget.

Det kan sagtens være de bare forbereder sig. Men samtidig ser jeg det også som usandsynligt at RM køber en skadet spiller for 100M+, som, når han er tilbage fra skade, skal tilbage i form og her er vi jo efterhånden adskillige måneder inde i sæsonen. Men for dælen hvor ville det være en god tilføjelse, med Bale i modsatte retning.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #4406 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Tja, det rygtes ellers at Man U har smidt 110 mil euro for Bale på bordet, men budet udløber om 28 timer. Kom nu Perez altså.

I behøver ikke tro på alt hvad I læser... Det er simpelthen det dummeste rygte og det er utroligt, at du og andre bliver ved med at tro på historierne omkring Bale og United. Stop nu... I øvrigt har jeg ikke læst bare ét eneste ord omkring et sådan rygte i hverken spansk eller britisk presse (særligt ikke hos de medier som plejer at have fingeren bare lidt på pulsen omkring hvad der foregår).

Der eksisterer ikke noget bud på Bale. Bale bliver. Kom nu videre altså...

8 år 10 måneder siden #4407 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan skrev:

I behøver ikke tro på alt hvad I læser... Det er simpelthen det dummeste rygte og det er utroligt, at du og andre bliver ved med at tro på historierne omkring Bale og United. Stop nu... I øvrigt har jeg ikke læst bare ét eneste ord omkring et sådan rygte i hverken spansk eller britisk presse (særligt ikke hos de medier som plejer at have fingeren bare lidt på pulsen omkring hvad der foregår).

Rygtet findes:

www.dailystar.co.uk/sport/football/64087...ed-bid-Transfer-News

8 år 10 måneder siden #4408 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev:

El_Juan skrev:

Rygtet findes:

www.dailystar.co.uk/sport/football/64087...ed-bid-Transfer-News

Så må der jo være noget om det...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 10 måneder siden #4409 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Ja! Hvis Daily Star skriver det ... så ...

Det er trods alt mediet, der på deres forside i skrivende stund bringer følgende nyheder:

"Di's last words revealed"
"Hollyoaks spoiler: Who killed Amy Barnes?"
"Is your penis too big - women actually prefer this size"
"Conor McGregor's sexy sisters flaunt party lifestyle in hot pics"
"Westlife singer Shane Filan loses his voice"

Og så må der altså være noget om Bale-rygtet, de virker som et medie, der har fingeren på pulsen.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith

8 år 10 måneder siden #4410 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Ja! Hvis Daily Star skriver det ... så ...

Det er trods alt mediet, der på deres forside i skrivende stund bringer følgende nyheder:

Og så må der altså være noget om Bale-rygtet, de virker som et medie, der har fingeren på pulsen.

Ærindet var blot at gøre opmærksom på, at rygtet findes. Om der er noget om snakken, er en anden sag. Der blev skrevet følgende:

"I øvrigt har jeg ikke læst bare ét eneste ord omkring et sådan rygte i hverken spansk eller britisk presse".
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, asp3200, Daniel, Dios, R7CR7GB11

8 år 10 måneder siden #4411 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

mohbar skrev:

El_Juan skrev: AS Monaco forbereder sig på livet efter Kylian Mbappé (meldes tæt på PSG) og Thomas Lemar (rygtes på vej til Liverpool) ved at hente Stevan Jovetic (Inter, €11 mio.) og Keita Baldé (Lazio, €30 mio.):

AS Monaco have completed the signing of Stevan Jovetic from Inter on a deal until 2021.

MONACO AGREE BALDÉ DEAL

AS Monaco have reached a £27.9m agreement with Lazio to sign Keita Baldé, according to Sky in Italy.

Baldé is similar as an attacking player to Thomas Lemar and has been a target for Tottenham and Juventus this summer.

Lemar has been the subject of two failed bids from Liverpool in the last 24 hours as Jurgen Klopp embarks on one final recruitment push before the transfer deadline.

But Monaco are also on the hunt for replacements for Kylian Mbappe, who is on the verge of joining Paris Saint-Germain on loan before a permanent £166m switch next summer.

SYnes det virker pinligt stille omkring Real Madrid. Kom nu Perez - accepter Uniteds bud på Bale og få skaffet en vild angriber!

Har ikke hørt det rygte nogen steder. Ikke bare noget du har fundet på?

www.diariogol.com/real-madrid/las-cinco-...arca_505671_102.html

www.dailystar.co.uk/sport/football/64112...ed-bid-transfer-news

www.express.co.uk/sport/football/847612/...fer-news-Gareth-Bale

www.football365.com/news/man-united-prep...-bid-for-gareth-bale

Jeg vælger at tr.. håbe på at Perez er snu som den forretningsmand han nu engang er.
Mourinho udtrykte klar interesse for Bale før de spillede en ”ligegyldig” kamp. ”Hvis Bale spiller, er han i Madrid, hvis ikke kommer han til os” –sagde Mourinho. Her var man smarte, ved at lade Bale spille hele kampen så man dermed signalerede at Bale ikke er til salg for enhver pris.

Herefter venter man til sidste dag i transfervinduet, fordi Perez ved godt at United gerne vil Bale og som den købmand han nu er, så kan Bale kun sælges til den højeste pris.

Og lur mig ikke om han også har en anden spiller fra hatten: Enten fra PSG eller Juventus :-)
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved mohbar.

8 år 10 måneder siden #4412 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev:

DarioGomez skrev: Ja! Hvis Daily Star skriver det ... så ...

Ærindet var blot at gøre opmærksom på, at rygtet findes. Om der er noget om snakken, er en anden sag. Der blev skrevet følgende:

"I øvrigt har jeg ikke læst bare ét eneste ord omkring et sådan rygte i hverken spansk eller britisk presse".

Jeg elsker selektiv citering, Jesper! :-)) Hvis du skal citere, så tag det hele med :-D

8 år 10 måneder siden #4413 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Tillykke Jesper. Du er fandme gammel altså:D

Har du en tronarving til Madridista.dk? Eller foregår det ved en demokratisk udvælgelsesproces? Jeg tænker bare; med den alder må du til at tænke over, hvad der skal ske med dit imperium, engang...:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Knudzan

8 år 10 måneder siden #4414 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Mon ikke de også får hentet Coutinho?

Lemars skifte til Liverpool og Ox' ditto indikerer i hvert fald, at de er klar til at slippe ham.

Men som Christian (raul7=kongen) skrev til mig i går:

"Det er under alle omstændigheder påfaldende at Barca har købt to spillere som ikke er top 10 i verden for 2 mia"

Meget sigende for deres evner på transfermarkedet. Og nok er Dembele et stort talent, men at betale så mange penge for ham er ingenlunde et udtryk for godt købmandskab. Næh. Her er snarere tale om desperation.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 10 måneder siden #4415 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Argh skal vi nu ikke liliiiige stikke piben lidt ind, de fleste herinde er helt klar på at sprænge banken for Mbappe, det er vel ikke meget anderledes end at smide kassen for Dembele.
At de skal smide SÅ mange penge for at få Coutinho er selvfølgelig uhørt, men igen Neymar gate har smadret markedet totalt.
Jeg har i øvrigt altid været stor fan af Coutinho, jeg ser om som en fantastisk dygtig spiller og jeg tror han bliver markant bedre på et bedre hold end Pool.
Om han er i top 10 skal jeg ikke kunne sige men vi har da selv 2 oppe foran der vel knapt kan snige sig ind i top 50 og vi klarer det da ret godt.

8 år 10 måneder siden #4416 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Flere medier skriver Barcelona har budt og fået afslag på et £150M bud på Dybala. Samtidig skulle Mahrez (muligvis) være på vej dertil fra Leicester. Der bliver skudt med spredehagl fra det catalanske.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum