Om Vores Rivaler IX

8 år 10 måneder siden #4453 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Nu skal vi også passe på med, at man ikke gør alle spillere som ikke spiller for Real Madrid langt bedre end de er. Et hurtigt kig i statistikkerne viser jo også, at Cavani har haft én hjernedød god sæson for Psg, og det var sidste sæson. Han er igang med endnu en fremragende sæson, men hold nu op. Han har næsten over dobbelt så mange skud på mål i snit ift. Benzema, og det var kun i sidste sæson i Psg tiden hvor han skilte sig ud.
Alle de kampe jeg har set med Cavani der har han brændt usædvanligt meget, og er generelt ligeså uskarp foran mål som Benzema, Agüero etc..

Benzema passer perfekt ind på Real Madrid holdet, og ja det er røv hamrende irriterende, at han ikke er mere stabil eller bedre foran mål, men sammenlignet med hvad der er derude, så er der jo ikke fordi vi er uheldige med, at have Benzema på holdet.
Glem nu det der Fifa og Fm spil, og kig på realiteterne. Det holder simpelthen ikke, at tro man bare kan overfører samme egenskaber fra en tidligere klub til Real Madrid. Det ville sikkert være fantastisk at have en spiller med 99 i pace i Fifa, men det er der ikke brug for i virkeligheden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #4454 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Mht Mbappe var han da godt nok skuffende anonym i første del af kampe. Efter udvisningen som var lidt uretfærdig fik han plads at boltre sig på og gjorde en fin præstation.

8 år 10 måneder siden #4455 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Enhver der har bare sat sig en lille smule ind i hvordan Cavani er foran mål ville aldrig kalde ham en "killer". Han er dygtig til at komme frem til chancer, men en middelmådig afslutter, og det har han alle dage været.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 år 10 måneder siden #4456 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Falcao er tilsyneladende tilbage i sin gamle form fra før korsbåndsskaden. Han ville være dejlig at have, men desværre er han pga. alderen ikke rigtig noget at investere i for fremtiden.

8 år 10 måneder siden #4457 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Cavani: 583 kampe – 328 mål (0.56 pr kamp) – 61 assist (0.10) = 389 mål (direkte involveret i 0.67 mål pr kamp)

Benzema: 619 kampe – 289 mål (0.47 pr kamp) – 149 assist (0.24) = 438 mål (direkte involveret i 0.71 mål pr kamp)

Læg især mærke til, hvor mange assist Benzema har stået for gennem karrieren!

Nu vi er i gang hehe:

Ronaldo: 866 kampe – 608 mål (0.70 pr kamp) – 222 assist (0.26) = 830 mål (direkte involveret i 0.96 mål pr kamp)
Messi: 707 kampe – 568 mål (0.80 pr kamp) – 273 assist (0.39) = 841 mål(direkte involveret i 1.19 mål pr kamp)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 10 måneder siden #4458 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Cavani: 583 kampe – 328 mål (0.56 pr kamp) – 61 assist (0.10) = 389 mål (direkte involveret i 0.67 mål pr kamp)

Benzema: 619 kampe – 289 mål (0.47 pr kamp) – 149 assist (0.24) = 438 mål (direkte involveret i 0.71 mål pr kamp)

Nu vi er i gang hehe:

Ronaldo: 866 kampe – 608 mål (0.70 pr kamp) – 222 assist (0.26) = 830 mål (direkte involveret i 0.96 mål pr kamp)
Messi: 707 kampe – 568 mål (0.80 pr kamp) – 273 assist (0.39) = 841 mål(direkte involveret i 1.19 mål pr kamp)

Hvis du kunne finde en statistik over, hvor mange procent af deres mål udgør deres holds mål, så vil det give et bedre billede.

8 år 10 måneder siden #4459 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 skrev: Enhver der har bare sat sig en lille smule ind i hvordan Cavani er foran mål ville aldrig kalde ham en "killer". Han er dygtig til at komme frem til chancer, men en middelmådig afslutter, og det har han alle dage været.

Hvilken anden spiller ville du kalde for en 'killer' foran målet, hvis man tager udgangspunkt i forrige sæson - altså udover Messi og Ronaldo? Jeg ved ikke om man kan finde statistikker på det, men brænder samtlige angribere i verden ikke en del chancer igennem en sæson?

Florentino Pérez

8 år 10 måneder siden #4460 af SaabyDK
Besvaret af SaabyDK på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes nu egentligt, at en Cavani type kunne være interessant, da vores kommende start 11'er forhåbentligt kommer til at være med Ronaldo på toppen og en duo bestående af Isco og Asensio bagved. Hverken Isco eller Asensio ser jeg som kommende målmaskiner, selvom de skulle få flere minutter på banen og en mere defineret rolle som "starter". En stor del af vores mål er kommet fra vores kanter (Ronaldo & Bale), hvor Benzema har haft et stort ansvar i forhold til det opbyggende spil, fremfor at være en decideret goalgetter. Med en CIA opstilling vil der dog være et større krav til frontangriberen om at score målende, hvorfor en Cavani, eller en Cavani type kunne være interessant. Jeg er dog enig i, at han er god til at brænde sine chancer.. Så dem der råber op, når Benzema skyder forbi målet, vil nok stadig gøre det med Cavani. Han formår bare tit at komme frem til nye chancer, som han banker ind og derved kompenserer for sine afbrændere.

Zidane is love, Zidane is life.

8 år 10 måneder siden #4461 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

SaabyDK skrev: Jeg synes nu egentligt, at en Cavani type kunne være interessant, da vores kommende start 11'er forhåbentligt kommer til at være med Ronaldo på toppen og en duo bestående af Isco og Asensio bagved. Hverken Isco eller Asensio ser jeg som kommende målmaskiner, selvom de skulle få flere minutter på banen og en mere defineret rolle som "starter". En stor del af vores mål er kommet fra vores kanter (Ronaldo & Bale), hvor Benzema har haft et stort ansvar i forhold til det opbyggende spil, fremfor at være en decideret goalgetter. Med en CIA opstilling vil der dog være et større krav til frontangriberen om at score målende, hvorfor en Cavani, eller en Cavani type kunne være interessant. Jeg er dog enig i, at han er god til at brænde sine chancer.. Så dem der råber op, når Benzema skyder forbi målet, vil nok stadig gøre det med Cavani. Han formår bare tit at komme frem til nye chancer, som han banker ind og derved kompenserer for sine afbrændere.

Ronaldo 21 år: 32 mål i 168 kampe
Asensio 21 år: 28 mål i 150 kampe

Jeg tror faktisk godt på, at Asensio kan udvikle sig til at blive en stor målscorer. Han er langt mere direkte i hans spil end eksempelvis Isco.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 10 måneder siden #4462 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Barca smadre lige Espanyol 5-0 med deres lorte trup som vi har grinet af hele sommeren. Personligt syntes jeg det er imponerende at de på trods af deres skod hold får3 point gang på gang .....

8 år 10 måneder siden #4463 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Deres hold ER elendigt, desværre har de ham den irriterende lille Argentiner

8 år 10 måneder siden #4464 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Cavani: 583 kampe – 328 mål (0.56 pr kamp) – 61 assist (0.10) = 389 mål (direkte involveret i 0.67 mål pr kamp)

Nu vi er i gang hehe:

Tak for statistikkerne. Som ikke er helt fair over for Cavani.

Kig hellere på hans karriere, siden han er landet i Europa, så ser tallene HELT anderledes ud. Han er ingen assist-mager, men han er en ørn, til det med målene. Han skal bare helt frem, så SKAL han passes op af 2 mand ellers scorer han.

Statistik fra Napoli(2010-2013) og PSG(2013-?)
Napoli som frontangriber i alle turneringer 0,81 mål pr. kamp
PSG som wing(ikke hans position)og Zlatan på toppen 0,74 mål pr. kamp
PSG som frontangriber, efter Zlatan er skiftet væk 0,98 mål pr. kamp

Lur mig mig om han ikke laver en helt vanvittig sæson, sammen med de nye tilføjelser til PSG's offensiv
Han ER et bæst og hvis muligheden var der, valgte jeg ham alle dage over Benzema.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Vildfaren. Begrundelse: Grammatisk utilstrækkelighed
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Kialpe

Leveret af Kunena Forum