Om Vores Rivaler IX
Alle de kampe jeg har set med Cavani der har han brændt usædvanligt meget, og er generelt ligeså uskarp foran mål som Benzema, Agüero etc..
Benzema passer perfekt ind på Real Madrid holdet, og ja det er røv hamrende irriterende, at han ikke er mere stabil eller bedre foran mål, men sammenlignet med hvad der er derude, så er der jo ikke fordi vi er uheldige med, at have Benzema på holdet.
Glem nu det der Fifa og Fm spil, og kig på realiteterne. Det holder simpelthen ikke, at tro man bare kan overfører samme egenskaber fra en tidligere klub til Real Madrid. Det ville sikkert være fantastisk at have en spiller med 99 i pace i Fifa, men det er der ikke brug for i virkeligheden.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Benzema: 619 kampe – 289 mål (0.47 pr kamp) – 149 assist (0.24) = 438 mål (direkte involveret i 0.71 mål pr kamp)
Læg især mærke til, hvor mange assist Benzema har stået for gennem karrieren!
Nu vi er i gang hehe:
Ronaldo: 866 kampe – 608 mål (0.70 pr kamp) – 222 assist (0.26) = 830 mål (direkte involveret i 0.96 mål pr kamp)
Messi: 707 kampe – 568 mål (0.80 pr kamp) – 273 assist (0.39) = 841 mål(direkte involveret i 1.19 mål pr kamp)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Cavani: 583 kampe – 328 mål (0.56 pr kamp) – 61 assist (0.10) = 389 mål (direkte involveret i 0.67 mål pr kamp)
Benzema: 619 kampe – 289 mål (0.47 pr kamp) – 149 assist (0.24) = 438 mål (direkte involveret i 0.71 mål pr kamp)
Nu vi er i gang hehe:
Ronaldo: 866 kampe – 608 mål (0.70 pr kamp) – 222 assist (0.26) = 830 mål (direkte involveret i 0.96 mål pr kamp)
Messi: 707 kampe – 568 mål (0.80 pr kamp) – 273 assist (0.39) = 841 mål(direkte involveret i 1.19 mål pr kamp)
Hvis du kunne finde en statistik over, hvor mange procent af deres mål udgør deres holds mål, så vil det give et bedre billede.
elle44 skrev: Enhver der har bare sat sig en lille smule ind i hvordan Cavani er foran mål ville aldrig kalde ham en "killer". Han er dygtig til at komme frem til chancer, men en middelmådig afslutter, og det har han alle dage været.
Hvilken anden spiller ville du kalde for en 'killer' foran målet, hvis man tager udgangspunkt i forrige sæson - altså udover Messi og Ronaldo? Jeg ved ikke om man kan finde statistikker på det, men brænder samtlige angribere i verden ikke en del chancer igennem en sæson?
Florentino Pérez
Zidane is love, Zidane is life.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
SaabyDK skrev: Jeg synes nu egentligt, at en Cavani type kunne være interessant, da vores kommende start 11'er forhåbentligt kommer til at være med Ronaldo på toppen og en duo bestående af Isco og Asensio bagved. Hverken Isco eller Asensio ser jeg som kommende målmaskiner, selvom de skulle få flere minutter på banen og en mere defineret rolle som "starter". En stor del af vores mål er kommet fra vores kanter (Ronaldo & Bale), hvor Benzema har haft et stort ansvar i forhold til det opbyggende spil, fremfor at være en decideret goalgetter. Med en CIA opstilling vil der dog være et større krav til frontangriberen om at score målende, hvorfor en Cavani, eller en Cavani type kunne være interessant. Jeg er dog enig i, at han er god til at brænde sine chancer.. Så dem der råber op, når Benzema skyder forbi målet, vil nok stadig gøre det med Cavani. Han formår bare tit at komme frem til nye chancer, som han banker ind og derved kompenserer for sine afbrændere.
Ronaldo 21 år: 32 mål i 168 kampe
Asensio 21 år: 28 mål i 150 kampe
Jeg tror faktisk godt på, at Asensio kan udvikle sig til at blive en stor målscorer. Han er langt mere direkte i hans spil end eksempelvis Isco.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Cavani: 583 kampe – 328 mål (0.56 pr kamp) – 61 assist (0.10) = 389 mål (direkte involveret i 0.67 mål pr kamp)
Nu vi er i gang hehe:
Tak for statistikkerne. Som ikke er helt fair over for Cavani.
Kig hellere på hans karriere, siden han er landet i Europa, så ser tallene HELT anderledes ud. Han er ingen assist-mager, men han er en ørn, til det med målene. Han skal bare helt frem, så SKAL han passes op af 2 mand ellers scorer han.
Statistik fra Napoli(2010-2013) og PSG(2013-?)
Napoli som frontangriber i alle turneringer 0,81 mål pr. kamp
PSG som wing(ikke hans position)og Zlatan på toppen 0,74 mål pr. kamp
PSG som frontangriber, efter Zlatan er skiftet væk 0,98 mål pr. kamp
Lur mig mig om han ikke laver en helt vanvittig sæson, sammen med de nye tilføjelser til PSG's offensiv
Han ER et bæst og hvis muligheden var der, valgte jeg ham alle dage over Benzema.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...