Om Vores Rivaler IX

8 år 10 måneder siden #4465 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Skulle man prøve at gå efter en utilfreds Lewandowski, som ifølge Rummenigge har RM som sit drømmehold, eller efter en langtidsløsning ifm. Griezmann, Dybala, osv, næste sommer?
www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/s...andowski-scharf.html

Gad personligt godt se Lewandowski på vores hold og med det gode forhold til Bayern samt en James til at blødgøre en handel, kunne det måske lykkes?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #4466 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Skulle man prøve at gå efter en utilfreds Lewandowski, som ifølge Rummenigge har RM som sit drømmehold, eller efter en langtidsløsning ifm. Griezmann, Dybala, osv, næste sommer?

Gad personligt godt se Lewandowski på vores hold og med det gode forhold til Bayern samt en James til at blødgøre en handel, kunne det måske lykkes?

Jeg er også kæmpe fan af Lewandowski. Han er en verdensklasse angriber, måske den bedste på hans position. Efter Rummenigges udtalelser må han være vores 1. prioritet til sommer. Måske allerede til vinter. Tror der kommer stor udskiftning på de forreste pladser til næste sæson, så den ene udelukker jo ikke den anden ;)

8 år 10 måneder siden #4467 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

El Siete skrev: Skulle man prøve at gå efter en utilfreds Lewandowski, som ifølge Rummenigge har RM som sit drømmehold, eller efter en langtidsløsning ifm. Griezmann, Dybala, osv, næste sommer?

Jeg er også kæmpe fan af Lewandowski. Han er en verdensklasse angriber, måske den bedste på hans position. Efter Rummenigges udtalelser må han være vores 1. prioritet til sommer. Måske allerede til vinter. Tror der kommer stor udskiftning på de forreste pladser til næste sæson, så den ene udelukker jo ikke den anden ;)

Han valgte Bayern med et år tilbage af sin kontrakt, og fravalgte Real Madrid. Hvordan kan Real Madrid være hans drømmeklub?

8 år 10 måneder siden #4468 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Ind med Lewa tak, ser hverken Griezmann eller Dybala som front angribere
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

8 år 10 måneder siden #4469 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Er sku lidt spændt på Barca vs Juve i dag, det bliver et pænt vink til hvad vi kan forvente fra de 2.
Og mon ikke PSG smadrer Celtic totalt.

Forventer i øvrigt et klart United nederlag :D

8 år 10 måneder siden #4470 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Hold kæft hvor er det dejligt og se Real Madrid stå øverst på alle lister som favoritten til at snuppe Chl trofæet. Den måde alle taler dem op på, er noget jeg har ventet på i 14 år. Hvis er nærmest erstattet med når. I øvrigt, så er det også dejligt og se Jan Mølby tage den enorme mængde kritik til sig, og reagere herefter. Han er blevet en mand, som man kan tage seriøst nu, og dejligt med hans humor.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Kimbo

8 år 10 måneder siden #4471 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Per Frimann er allerede kommet et par gange i bukserne og Barcelona har kun spillet 15 minutter..
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 10 måneder siden #4472 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
HVIS vi kan vende tilbage til den form vi viste i slutningen af sidste sæson, så kan jeg ikke finde ét hold i CL, der kan stoppe os. Jeg tror simpelthen ikke på de engelske hold. Ingen af dem. City er nok de bedste fra Premier League, med deres sprudlende offensiv, men de er svage defensivt. Bayern har jeg ikke den store fidus til, de virker til at være ude af kurs under Ancelotti.
Barcelona ... Dem ved jeg ikke helt hvor vi har, men jeg tvivler på, om de kan slå os ud, hvis vi trækker dem på et tidspunkt. Dog har de Messi, og derfor skal man aldrig afskrive dem på forhånd.
PSG er klart et hold man skal holde øje med. De har IMO den bedste offensiv, og deres midtbane og forsvar er også ganske nydelig. Men alligevel føler jeg, at de mangler det aller sidste. Under Emery tror jeg ikke, at de får den x-faktor det kræver, at vinde CL.
Juventus har aldrig været det samme efter DEN nat i Cardiff. Deres defensiv er god, men offensiven halter gevaldigt.
Top 4:
Real Madrid
Barcelona
PSG
Manchester City

8 år 10 måneder siden #4473 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Godt nok er det første kamp, mod Celtic med Brendan Rodgers som manager, men Neymar og Mbappé er godt nok hurtigt faldet til i Paris, Cavani er - måske ikke så overraskende - igen det svageste led i den trio.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 10 måneder siden #4474 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: HVIS vi kan vende tilbage til den form vi viste i slutningen af sidste sæson, så kan jeg ikke finde ét hold i CL, der kan stoppe os. Jeg tror simpelthen ikke på de engelske hold. Ingen af dem. City er nok de bedste fra Premier League, med deres sprudlende offensiv, men de er svage defensivt. Bayern har jeg ikke den store fidus til, de virker til at være ude af kurs under Ancelotti.
Barcelona ... Dem ved jeg ikke helt hvor vi har, men jeg tvivler på, om de kan slå os ud, hvis vi trækker dem på et tidspunkt. Dog har de Messi, og derfor skal man aldrig afskrive dem på forhånd.
PSG er klart et hold man skal holde øje med. De har IMO den bedste offensiv, og deres midtbane og forsvar er også ganske nydelig. Men alligevel føler jeg, at de mangler det aller sidste. Under Emery tror jeg ikke, at de får den x-faktor det kræver, at vinde CL.
Juventus har aldrig været det samme efter DEN nat i Cardiff. Deres defensiv er god, men offensiven halter gevaldigt.
Top 4:
Real Madrid
Barcelona
PSG
Manchester City

Tror du ikke PSG har fået skabt den X-Factor man kan forvente når vi nærmer os foråret og de har fået 30+ træningskampe i det franske?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 10 måneder siden #4475 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
I CL er det ikke altid det bedste og stærkeste hold der vinder. Vi så i 2010, hvor Inter Vandt, men Barcelona var det bedste hold i verden - med afstand. Så jeg tror hvilket som helst hold kan stoppe os, hvis vi spiller med en fesen indstilling som mod Levante og Valencia
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved madrid2000.

8 år 10 måneder siden #4476 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Zyconith skrev:

Tror du ikke PSG har fået skabt den X-Factor man kan forvente når vi nærmer os foråret og de har fået 30+ træningskampe i det franske?

Det mener jeg netop ikke, da de ikke har en ordentlig konkurrent i den franske liga. Der er immervæk en forskel i at spille mod Guingamp og så mod Real Madrid eller Barcelona.

Leveret af Kunena Forum