Om Vores Rivaler IX
www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/s...andowski-scharf.html
Gad personligt godt se Lewandowski på vores hold og med det gode forhold til Bayern samt en James til at blødgøre en handel, kunne det måske lykkes?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El Siete skrev: Skulle man prøve at gå efter en utilfreds Lewandowski, som ifølge Rummenigge har RM som sit drømmehold, eller efter en langtidsløsning ifm. Griezmann, Dybala, osv, næste sommer?
Gad personligt godt se Lewandowski på vores hold og med det gode forhold til Bayern samt en James til at blødgøre en handel, kunne det måske lykkes?
Jeg er også kæmpe fan af Lewandowski. Han er en verdensklasse angriber, måske den bedste på hans position. Efter Rummenigges udtalelser må han være vores 1. prioritet til sommer. Måske allerede til vinter. Tror der kommer stor udskiftning på de forreste pladser til næste sæson, så den ene udelukker jo ikke den anden ;)
Real HWL skrev:
El Siete skrev: Skulle man prøve at gå efter en utilfreds Lewandowski, som ifølge Rummenigge har RM som sit drømmehold, eller efter en langtidsløsning ifm. Griezmann, Dybala, osv, næste sommer?
Jeg er også kæmpe fan af Lewandowski. Han er en verdensklasse angriber, måske den bedste på hans position. Efter Rummenigges udtalelser må han være vores 1. prioritet til sommer. Måske allerede til vinter. Tror der kommer stor udskiftning på de forreste pladser til næste sæson, så den ene udelukker jo ikke den anden ;)
Han valgte Bayern med et år tilbage af sin kontrakt, og fravalgte Real Madrid. Hvordan kan Real Madrid være hans drømmeklub?
Og mon ikke PSG smadrer Celtic totalt.
Forventer i øvrigt et klart United nederlag :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Barcelona ... Dem ved jeg ikke helt hvor vi har, men jeg tvivler på, om de kan slå os ud, hvis vi trækker dem på et tidspunkt. Dog har de Messi, og derfor skal man aldrig afskrive dem på forhånd.
PSG er klart et hold man skal holde øje med. De har IMO den bedste offensiv, og deres midtbane og forsvar er også ganske nydelig. Men alligevel føler jeg, at de mangler det aller sidste. Under Emery tror jeg ikke, at de får den x-faktor det kræver, at vinde CL.
Juventus har aldrig været det samme efter DEN nat i Cardiff. Deres defensiv er god, men offensiven halter gevaldigt.
Top 4:
Real Madrid
Barcelona
PSG
Manchester City
Florentino Pérez
Steen skrev: HVIS vi kan vende tilbage til den form vi viste i slutningen af sidste sæson, så kan jeg ikke finde ét hold i CL, der kan stoppe os. Jeg tror simpelthen ikke på de engelske hold. Ingen af dem. City er nok de bedste fra Premier League, med deres sprudlende offensiv, men de er svage defensivt. Bayern har jeg ikke den store fidus til, de virker til at være ude af kurs under Ancelotti.
Barcelona ... Dem ved jeg ikke helt hvor vi har, men jeg tvivler på, om de kan slå os ud, hvis vi trækker dem på et tidspunkt. Dog har de Messi, og derfor skal man aldrig afskrive dem på forhånd.
PSG er klart et hold man skal holde øje med. De har IMO den bedste offensiv, og deres midtbane og forsvar er også ganske nydelig. Men alligevel føler jeg, at de mangler det aller sidste. Under Emery tror jeg ikke, at de får den x-faktor det kræver, at vinde CL.
Juventus har aldrig været det samme efter DEN nat i Cardiff. Deres defensiv er god, men offensiven halter gevaldigt.
Top 4:
Real Madrid
Barcelona
PSG
Manchester City
Tror du ikke PSG har fået skabt den X-Factor man kan forvente når vi nærmer os foråret og de har fået 30+ træningskampe i det franske?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det mener jeg netop ikke, da de ikke har en ordentlig konkurrent i den franske liga. Der er immervæk en forskel i at spille mod Guingamp og så mod Real Madrid eller Barcelona.Tror du ikke PSG har fået skabt den X-Factor man kan forvente når vi nærmer os foråret og de har fået 30+ træningskampe i det franske?