Om Vores Rivaler IX
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zyconith skrev: omfg...
www.marca.com/eventos/marcador/futbol/20...avos/vuelta/ath_for/
Sociedad er også røget ud allerede
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Carlos3 skrev:
Zyconith skrev: omfg...
www.marca.com/eventos/marcador/futbol/20...avos/vuelta/ath_for/
Sociedad er også røget ud allerede
Med vilje?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Zyconith skrev:
Carlos3 skrev:
Zyconith skrev: omfg...
www.marca.com/eventos/marcador/futbol/20...avos/vuelta/ath_for/
Sociedad er også røget ud allerede
Med vilje?
Trist uge for baskerne ... lad os endelig fortsætte tendensen på lørdag.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre fiel skrev: Hvis der er noget det her hold er godt til, så er det at få én til at savne de spillere der ikke er med. Vi spiller så ubønhørligt ringe at når man ser en kamp og Bale ik er med, så sidder man fanme og savner ham og føler han er svaret på alle problemer. Jeg har tidligere på sæsonen siddet og savnet BENZEMA når han ik var med. Ja det er jo lige før Kiko Casilla ka få mig til at savne Navas - og så ved man altså den er gal!! Carvajal savnede man som en sindssyg selv om han var vanvittigt ringe da han blev skadet. Ronaldo var savnet da han var ude med karantæne og de sidste 3 mdr har mange råbt og skreget på Morata og James (selv om ganske få var specielt ærgerlige da de blev sendt videre). Så hvis der er ét punkt vi er nummer 1 på, så må det være at præstere så ringe at vi alle savner hvem som helst :-D
Noget savn har dog været berettiget ;-)
Carvajal har været skidt kørende, men er fremragende nu. Jeg tror bare det handler om spillernes form, der virkeligt går op og ned. Ikke særlig belejligt for Zidane, der lever på Real Madrid spillernes individuelle klasse.
Forhåbenligt får vi en god Bale at se, når han nu er klar. Det er nok det, vi alle har savnet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fondo_Sur skrev:
Siempre fiel skrev: Hvis der er noget det her hold er godt til, så er det at få én til at savne de spillere der ikke er med. Vi spiller så ubønhørligt ringe at når man ser en kamp og Bale ik er med, så sidder man fanme og savner ham og føler han er svaret på alle problemer. Jeg har tidligere på sæsonen siddet og savnet BENZEMA når han ik var med. Ja det er jo lige før Kiko Casilla ka få mig til at savne Navas - og så ved man altså den er gal!! Carvajal savnede man som en sindssyg selv om han var vanvittigt ringe da han blev skadet. Ronaldo var savnet da han var ude med karantæne og de sidste 3 mdr har mange råbt og skreget på Morata og James (selv om ganske få var specielt ærgerlige da de blev sendt videre). Så hvis der er ét punkt vi er nummer 1 på, så må det være at præstere så ringe at vi alle savner hvem som helst :-D
Noget savn har dog været berettiget ;-)
Carvajal har været skidt kørende, men er fremragende nu. Jeg tror bare det handler om spillernes form, der virkeligt går op og ned. Ikke særlig belejligt for Zidane, der lever på Real Madrid spillernes individuelle klasse.
Forhåbenligt får vi en god Bale at se, når han nu er klar. Det er nok det, vi alle har savnet.
Bale er vist ude næste kamp pga skade der driller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridnation.
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
