Om Vores Rivaler IX

8 år 6 måneder siden #4849 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4850 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: omfg...

www.marca.com/eventos/marcador/futbol/20...avos/vuelta/ath_for/


Sociedad er også røget ud allerede

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4851 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Carlos3 skrev:

Zyconith skrev: omfg...

www.marca.com/eventos/marcador/futbol/20...avos/vuelta/ath_for/


Sociedad er også røget ud allerede


Med vilje?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4852 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

Carlos3 skrev:

Zyconith skrev: omfg...

www.marca.com/eventos/marcador/futbol/20...avos/vuelta/ath_for/


Sociedad er også røget ud allerede


Med vilje?


Trist uge for baskerne ... lad os endelig fortsætte tendensen på lørdag.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4853 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre fiel skrev: Hvis der er noget det her hold er godt til, så er det at få én til at savne de spillere der ikke er med. Vi spiller så ubønhørligt ringe at når man ser en kamp og Bale ik er med, så sidder man fanme og savner ham og føler han er svaret på alle problemer. Jeg har tidligere på sæsonen siddet og savnet BENZEMA når han ik var med. Ja det er jo lige før Kiko Casilla ka få mig til at savne Navas - og så ved man altså den er gal!! Carvajal savnede man som en sindssyg selv om han var vanvittigt ringe da han blev skadet. Ronaldo var savnet da han var ude med karantæne og de sidste 3 mdr har mange råbt og skreget på Morata og James (selv om ganske få var specielt ærgerlige da de blev sendt videre). Så hvis der er ét punkt vi er nummer 1 på, så må det være at præstere så ringe at vi alle savner hvem som helst :-D


Noget savn har dog været berettiget ;-)

Carvajal har været skidt kørende, men er fremragende nu. Jeg tror bare det handler om spillernes form, der virkeligt går op og ned. Ikke særlig belejligt for Zidane, der lever på Real Madrid spillernes individuelle klasse.

Forhåbenligt får vi en god Bale at se, når han nu er klar. Det er nok det, vi alle har savnet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4854 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

Siempre fiel skrev: Hvis der er noget det her hold er godt til, så er det at få én til at savne de spillere der ikke er med. Vi spiller så ubønhørligt ringe at når man ser en kamp og Bale ik er med, så sidder man fanme og savner ham og føler han er svaret på alle problemer. Jeg har tidligere på sæsonen siddet og savnet BENZEMA når han ik var med. Ja det er jo lige før Kiko Casilla ka få mig til at savne Navas - og så ved man altså den er gal!! Carvajal savnede man som en sindssyg selv om han var vanvittigt ringe da han blev skadet. Ronaldo var savnet da han var ude med karantæne og de sidste 3 mdr har mange råbt og skreget på Morata og James (selv om ganske få var specielt ærgerlige da de blev sendt videre). Så hvis der er ét punkt vi er nummer 1 på, så må det være at præstere så ringe at vi alle savner hvem som helst :-D


Noget savn har dog været berettiget ;-)

Carvajal har været skidt kørende, men er fremragende nu. Jeg tror bare det handler om spillernes form, der virkeligt går op og ned. Ikke særlig belejligt for Zidane, der lever på Real Madrid spillernes individuelle klasse.

Forhåbenligt får vi en god Bale at se, når han nu er klar. Det er nok det, vi alle har savnet.


Bale er vist ude næste kamp pga skade der driller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4855 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Tak, Celta Vigo. Så skal arbejdet gøres færdigt i aften!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4856 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona - Celta 2-2, så må der være motivation mod Bilbao.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4857 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Dejlig kalendergave fra Celta i dag!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4858 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Forhåbentlig begynder vi at se mere af den ustabilitet fra Barcelona, som vi alle har spået tidligere, fremadrettet.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4859 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Om Vores Rivaler IX
Godt nok blev FCB snydt for et offside mål idag men sad lige og undrede mig over om nogen vidste hvordan sitautionen ser ud i forhold til dommerkendelserne imod Real i denne sæson? Altså hvor mange forkerte offside kendelser osv er der blevet dømt imod os ?

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4860 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Problemet har aldrig været Barcelona, for de er ikke gode. Langt fra. De spiller forfærdeligt, og før eller siden løber de tør for held. Vores eneste rival er os selv, for vi er endnu dårligere. Vi spiller utrolig grimt og kedeligt. Personligt foretrækker jeg, at vi begynder at spille attraktiv fodbold igen. Så må sejrene gerne vente lidt. Jeg vil bare gerne nyde en god omgang bold igen ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum