Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Steen skrev: Problemet har aldrig været Barcelona, for de er ikke gode. Langt fra. De spiller forfærdeligt, og før eller siden løber de tør for held. Vores eneste rival er os selv, for vi er endnu dårligere. Vi spiller utrolig grimt og kedeligt. Personligt foretrækker jeg, at vi begynder at spille attraktiv fodbold igen. Så må sejrene gerne vente lidt. Jeg vil bare gerne nyde en god omgang bold igen ...
Jeg vil hellere vinde. Jeg forstår ikke helt pointen med at spille 'flot' for æstetikkens skyld? Vi spillede grimt under Zidanes 40 ubesejrede kampe, men det var edermukme sjovt at se. Der er selvfølgelig en forventning om, at de gode hold også skal underholde, men når nu Real Madrid i så mange år har været Barca en anelse underlegne på titelfronten, så ser jeg hellere end gerne, at resultaterne kommer i første række.
@Madridnation
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3ea7738b45e0.html
Her er en artikel om sæsonens kendelser, der har kostet RM point i ligaen. Jeg synes selv, det er lidt ligegyldigt at lave de her lister, for det går sgu begge veje.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
El Siete skrev: Forhåbentlig begynder vi at se mere af den ustabilitet fra Barcelona, som vi alle har spået tidligere, fremadrettet.
Det har vi jo lovet jer ;-)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
elle44 skrev: Jeg ser personligt aldrig de store problemer i dommerkendelser, de går begge veje. Sidste år mente mange at Barca fik flere dommerkendelser imod. Man skal dog ikke tage fejl af, at der var rigeligt med dommerkendelser imod Real Madrid sidste sæson, forskellen var bare at Real Madrid formåede at kæmpe sig til sejrene alligevel med fightervilje og dygtighed. Dette har vi dog ikke magtet i denne sæson. Dette resulterer så i en pinlig ageren fra fansene side, som føler sig forfulgt. Enhver der kan se bare en lille smule objektivt på tingene kan da se at kendelserne går begge veje, for Real Madrid såvel som Barca.
Præcis, men i denne sæson har vi indtil videre i høj grad haft dommerkendelserne i mod os.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Edit: og 2 mere. Han er vanvittig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: De Gea med 7 fænomenale redninger i en halvleg. Men vi henter Kepa, for han koster €20 millioner.
Fænomenale ligefrem? Jeg ser selv kampen, og samtlige skulle han jo reelt have haft. Den med Lukaku var OK, men så igen det ville da være skuffende hvis den gik ind og samtidig gør Arsenal spillerne det alt for let for ham - Sánchez med den seneste fælle afbrænder.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han minder om Casillas på sine bedste dage, og sin bedste alder. Det er simpelthen grotesk, at vi ikke har hentet ham, eller har planer om at hente ham. Ingen er i nærheden af hans niveau.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Hvis man er i tvivl om hvem verdens absolut bedste keeper er, så skal man slå hen på 6'eren. Om man så propper 2x Courtois på mål, så vil det stadig ikke være bedre end 1 gang De Gea! Han er så overlegen, sikker og hjernedød god, at han simpelthen skal hentes til Real Madrid! Hvad fanden laver Spanien's målmand i det kolde England?
Han minder om Casillas på sine bedste dage, og sin bedste alder. Det er simpelthen grotesk, at vi ikke har hentet ham, eller har planer om at hente ham. Ingen er i nærheden af hans niveau.
Og vi har i dag fået bekræftet at vi køber Kepa, for Bilbao har valgt ikke at lade ham spille mod os. Middelmådighed længe leve.
Edit: Fake news. Han starter inde. Men så må vi se hvor god han er. Det er dog sikkert vi køber ham. Spørgsmålet er bare om det bliver nu til vinter eller om vi venter til sommer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Forever-madrisimo
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
