Om Vores Rivaler IX
Kimbo skrev: Hvad mon undskyldningen bliver denne gang for ikke at husere pokal finalen :-D
Jeg ville finde det mærkværdigt hvis Real Madrid stod i samme situation, og nærmest forlangende at den skulle spilles på Camp Nou? Jeg er helt sikker på, at Florentino havde lagt hus til hvis det havde været et andet hold end FC Barcelona der skulle spille. Det er jo en åbenlys provokation fra katalanerne.
Som jeg læser det(Marca), skal man også først ansøge?
There are multiple stadiums that satisfy the requirements to host the final, however the Spanish FA has historically preferred to choose a stadium which has made an official application.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Eller skal han til Bayern og tage over for Lewa...
Hala
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
zizou21 skrev: Nogen der følger Bundesligaen og kan give lidt beskrivelse på Timo Werner? Ved han har været linket til Madrid flere gange og han ser der interessant ud.
Eller skal han til Bayern og tage over for Lewa...
Han er et fantastisk talent og han er meget vigtig for Leipzig. Han har scoret 10 mål i 20 kampe. Det er lige omkring 1/3 af Leipzigs mål. Han scorer et mål pr 162 minut. Hvor benzema bruger 583 mål pr minut bruger han 162. Han har lavet 3 assist. Og i et interview med Goal siger han at han godt kunne blive i Leipzig 4-5 år endnu hvis det nu var. Han har fået 1 gult kort og han er højrefodet.
Det var lige de stats jeg kunne komme frem til håber du kunne bruge dem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- garkin2635
-
- Offline
- Forum begynder
-
Har nu følgt ham i et styk tid. Han er en god Talent udentvivl. Han er ikke den traditionelle angriber men mere en kant spiller, han er enorm god til kombinationspillet, og han er hurtig, hvilket vi kunne godt bruge i Los Blancos, men vil ikke mene han er en game changer ligenu som Hazard mbappe, etc. men tror han bliver en af stjernene i fremtiden. en interessant spiller, som jeg gerne så i Real Madrid. Hvis Lewa Rykker til Real Madrid "hvilket jeg ikke tror" så tror jeg Bayern er stor favorit at købe Werner. Det bliver en interessant transfer vindue til sommerzizou21 skrev: Nogen der følger Bundesligaen og kan give lidt beskrivelse på Timo Werner? Ved han har været linket til Madrid flere gange og han ser der interessant ud.
Eller skal han til Bayern og tage over for Lewa...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
1. Kane: 33 mål
2. Salah: 30 mål
3. Neymar: 28 mål
- Cavani: 28 mål
- Agüero: 28 mål
6. Messi: 27 mål
7. Lewandowski: 26 mål
- Immobile: 26 mål
9. Ronaldo: 25 mål
10. Falcao: 23 mål
Benzema: 6 mål
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Og Liverpool vinder 0-5 på udebane over Porto.
Tottenham 2-2 på udebane mod Juventus, hvor de var klart det bedste hold.
Helt vildt start for de engelske hold i CL.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
madrid2000 skrev: City vinder 0-4 på udebane over Basel
Og Liverpool vinder 0-5 på udebane over Porto.
Tottenham 2-2 på udebane mod Juventus, hvor de var klart det bedste hold.
Helt vildt start for de engelske hold i CL.
Tottenhams 2-2 kamp mod Juventus er det eneste overraskende resultat blandt de engelske hold i denne runde.
Mon MU og Chelsea kan følge op i næste runde?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Daniel skrev:
madrid2000 skrev: City vinder 0-4 på udebane over Basel
Og Liverpool vinder 0-5 på udebane over Porto.
Tottenham 2-2 på udebane mod Juventus, hvor de var klart det bedste hold.
Helt vildt start for de engelske hold i CL.
Tottenhams 2-2 kamp mod Juventus er det eneste overraskende resultat blandt de engelske hold i denne runde.
Mon MU og Chelsea kan følge op i næste runde?
Liverpool vinder 0-5 er da overraskende? Porto må være historisk ringe, men Liverpool plejer at lukke mål ind.
City vinder 0-4 er også utroligt flot.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
madrid2000 skrev:
Daniel skrev:
madrid2000 skrev: City vinder 0-4 på udebane over Basel
Og Liverpool vinder 0-5 på udebane over Porto.
Tottenham 2-2 på udebane mod Juventus, hvor de var klart det bedste hold.
Helt vildt start for de engelske hold i CL.
Tottenhams 2-2 kamp mod Juventus er det eneste overraskende resultat blandt de engelske hold i denne runde.
Mon MU og Chelsea kan følge op i næste runde?
Liverpool vinder 0-5 er da overraskende? Porto må være historisk ringe, men Liverpool plejer at lukke mål ind.
City vinder 0-4 er også utroligt flot.
Jeg tænkte det samme, men de ligger 1'er med 17 sejre og 4 uafgjorte på 21 kampe og en målscore på +43 i den hjemlige.
Vanvittigt resultat af Liverpool. Regner med at Chelsea ryger, men United er vel små favoritter mod Sevilla, og det samme bør Tottenham være mod Juve efter resultatet i første kamp. Helt vild udvikling hvis der ender fire engelske i kvarten.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
madrid2000 skrev:
Daniel skrev:
madrid2000 skrev: City vinder 0-4 på udebane over Basel
Og Liverpool vinder 0-5 på udebane over Porto.
Tottenham 2-2 på udebane mod Juventus, hvor de var klart det bedste hold.
Helt vildt start for de engelske hold i CL.
Tottenhams 2-2 kamp mod Juventus er det eneste overraskende resultat blandt de engelske hold i denne runde.
Mon MU og Chelsea kan følge op i næste runde?
Liverpool vinder 0-5 er da overraskende? Porto må være historisk ringe, men Liverpool plejer at lukke mål ind.
City vinder 0-4 er også utroligt flot.
Når Liverpool pludselig render ind i Bayern eller Barcelona skal vi nok få at se hvad de er lavet af.
Og at City vinder over Basel kan da ingen dage være imponerende.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
