Om Vores Rivaler IX

  • Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #5041 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
jeg troede at mit eget korsbånd var revet over efter at jeg så den tackling. Puha.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5042 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er lige så tosset med Joey Barton, som manden selv var tosset på en fodboldbane:

Joey Barton atiza a Guardiola: ''¿Qué quiere él, un deporte sin contacto como España o Italia?''

www.marca.com/futbol/premier-league/2018...5fdeaaa218b4617.html

Når det så er sagt, så er tacklingen helt vanvittig ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5043 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
www.mancity.com/news/first-team/first-te...y-sane-injury-update

Hans ledbånd i anklen er også blevet beskadiget. De briter er nogle klovne.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5044 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Det er ikke meget man får for€ 300mill nu om dage ;)

en.as.com/en/2018/01/29/football/1517245718_324884.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5045 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Kæmpe bombe, Iñigo Martinez til Bilbao. Med tanke på deres begrænsede muligheder, er det fremragende hentet.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5046 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: Det er ikke meget man får for€ 300mill nu om dage ;)

en.as.com/en/2018/01/29/football/1517245718_324884.html

Synes nu de har hentet fint ind. Tør slet ikke tænke på hvad Real får ind til sommer for samme beløb, det rækker vel til 2 spillere i den kaliber der søges

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5047 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

JesperA skrev:

Real HWL skrev: Det er ikke meget man får for€ 300mill nu om dage ;)

en.as.com/en/2018/01/29/football/1517245718_324884.html

Synes nu de har hentet fint ind. Tør slet ikke tænke på hvad Real får ind til sommer for samme beløb, det rækker vel til 2 spillere i den kaliber der søges


Ja det er spændende og se hvad Real gør til sommer. De er tvunget til at bruge penge hvis de skal være med i toppen af europa.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5048 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Neymar er vidst i fuld gang med at tage tykt pis på franskmændene og den franske liga.

streamable.com/7yjau

streamable.com/rflra

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5049 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Neymar er vidst i fuld gang med at tage tykt pis på franskmændene og den franske liga.

streamable.com/7yjau

streamable.com/rflra


Ham, Hazard og Isco må gerne tage tykt pis på spanierne og den spanske liga næste år ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5050 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Neymar er vidst i fuld gang med at tage tykt pis på franskmændene og den franske liga.

streamable.com/7yjau

streamable.com/rflra


Foerste video er ren guf.
Synes selv den anden er sjov, men det skal han vel reelt have en advarsel for.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5051 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

R7CR7GB11 skrev:

Sahinovic skrev: Neymar er vidst i fuld gang med at tage tykt pis på franskmændene og den franske liga.

streamable.com/7yjau

streamable.com/rflra


Foerste video er ren guf.
Synes selv den anden er sjov, men det skal han vel reelt have en advarsel for.


Første gang jeg så videoen tænkte jeg egentligt også at det var en utrolig grim opførsel at se på, men når man så tager med i betragtning, at han igennem hele kampen blev sparket og flået ned - specielt af de to spillere fra link et og to - så synes jeg egentligt det er fuldt fortjent.

Han er ihvertfald blevet omtalt meget negativt i Frankrig grundet disse scener - og lad det endeligt fortsætte sådan.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5052 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Sahinovic skrev: Neymar er vidst i fuld gang med at tage tykt pis på franskmændene og den franske liga.

streamable.com/7yjau

streamable.com/rflra


Foerste video er ren guf.
Synes selv den anden er sjov, men det skal han vel reelt have en advarsel for.


Første gang jeg så videoen tænkte jeg egentligt også at det var en utrolig grim opførsel at se på, men når man så tager med i betragtning, at han igennem hele kampen blev sparket og flået ned - specielt af de to spillere fra link et og to - så synes jeg egentligt det er fuldt fortjent.

Han er ihvertfald blevet omtalt meget negativt i Frankrig grundet disse scener - og lad det endeligt fortsætte sådan.

Jeg har det virkeligt ambivalent med Neymar, på den ene side er han en gudsbenådet fodboldspiller, og jeg elsker hans finter og lækkerier. På den anden side spiller han 100% for sig selv og er virkeligt komplet ligeglad med hans medspillere.
Af samme grund er jeg slet ikke fan af CR7.
Ja han ville forstærke vores hold, men det ville blive med en bittersød smag i munden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum