Om Vores Rivaler IX
- Aouassar
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Joey Barton atiza a Guardiola: ''¿Qué quiere él, un deporte sin contacto como España o Italia?''
www.marca.com/futbol/premier-league/2018...5fdeaaa218b4617.html
Når det så er sagt, så er tacklingen helt vanvittig ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hans ledbånd i anklen er også blevet beskadiget. De briter er nogle klovne.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
en.as.com/en/2018/01/29/football/1517245718_324884.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes nu de har hentet fint ind. Tør slet ikke tænke på hvad Real får ind til sommer for samme beløb, det rækker vel til 2 spillere i den kaliber der søgesReal HWL skrev: Det er ikke meget man får for€ 300mill nu om dage ;)
en.as.com/en/2018/01/29/football/1517245718_324884.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperA skrev:
Synes nu de har hentet fint ind. Tør slet ikke tænke på hvad Real får ind til sommer for samme beløb, det rækker vel til 2 spillere i den kaliber der søgesReal HWL skrev: Det er ikke meget man får for€ 300mill nu om dage ;)
en.as.com/en/2018/01/29/football/1517245718_324884.html
Ja det er spændende og se hvad Real gør til sommer. De er tvunget til at bruge penge hvis de skal være med i toppen af europa.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
streamable.com/7yjau
streamable.com/rflra
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev: Neymar er vidst i fuld gang med at tage tykt pis på franskmændene og den franske liga.
streamable.com/7yjau
streamable.com/rflra
Ham, Hazard og Isco må gerne tage tykt pis på spanierne og den spanske liga næste år ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Neymar er vidst i fuld gang med at tage tykt pis på franskmændene og den franske liga.
streamable.com/7yjau
streamable.com/rflra
Foerste video er ren guf.
Synes selv den anden er sjov, men det skal han vel reelt have en advarsel for.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
R7CR7GB11 skrev:
Sahinovic skrev: Neymar er vidst i fuld gang med at tage tykt pis på franskmændene og den franske liga.
streamable.com/7yjau
streamable.com/rflra
Foerste video er ren guf.
Synes selv den anden er sjov, men det skal han vel reelt have en advarsel for.
Første gang jeg så videoen tænkte jeg egentligt også at det var en utrolig grim opførsel at se på, men når man så tager med i betragtning, at han igennem hele kampen blev sparket og flået ned - specielt af de to spillere fra link et og to - så synes jeg egentligt det er fuldt fortjent.
Han er ihvertfald blevet omtalt meget negativt i Frankrig grundet disse scener - og lad det endeligt fortsætte sådan.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har det virkeligt ambivalent med Neymar, på den ene side er han en gudsbenådet fodboldspiller, og jeg elsker hans finter og lækkerier. På den anden side spiller han 100% for sig selv og er virkeligt komplet ligeglad med hans medspillere.Sahinovic skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Sahinovic skrev: Neymar er vidst i fuld gang med at tage tykt pis på franskmændene og den franske liga.
streamable.com/7yjau
streamable.com/rflra
Foerste video er ren guf.
Synes selv den anden er sjov, men det skal han vel reelt have en advarsel for.
Første gang jeg så videoen tænkte jeg egentligt også at det var en utrolig grim opførsel at se på, men når man så tager med i betragtning, at han igennem hele kampen blev sparket og flået ned - specielt af de to spillere fra link et og to - så synes jeg egentligt det er fuldt fortjent.
Han er ihvertfald blevet omtalt meget negativt i Frankrig grundet disse scener - og lad det endeligt fortsætte sådan.
Af samme grund er jeg slet ikke fan af CR7.
Ja han ville forstærke vores hold, men det ville blive med en bittersød smag i munden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
