Om Vores Rivaler IX
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Defensiv opstilling uden angriber og har bare parkeret bussen på hjemmebane.
Håber de ryger ud på røv og albuer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Tja, det er Chelsea der kommer til chancerne. De skal sådan set bare udvise lidt mere skarphed. Deres offensiv er ret begrænset i forhold til kvalitet, så jeg kan godt forstå at de stiller med tre hurtige i stedet og det tror jeg nu ikke gør det mere defensivt. Jeg håber selv at de smider Barcelona og verdens næstbedste spiller ud af CL, men jeg tvivler.madrid2000 skrev: Hold kæft en omgang kujon fodbold af Chelsea.
Defensiv opstilling uden angriber og har bare parkeret bussen på hjemmebane.
Håber de ryger ud på røv og albuer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Brylle skrev:
Tja, det er Chelsea der kommer til chancerne. De skal sådan set bare udvise lidt mere skarphed. Deres offensiv er ret begrænset i forhold til kvalitet, så jeg kan godt forstå at de stiller med tre hurtige i stedet og det tror jeg nu ikke gør det mere defensivt. Jeg håber selv at de smider Barcelona og verdens næstbedste spiller ud af CL, men jeg tvivler.madrid2000 skrev: Hold kæft en omgang kujon fodbold af Chelsea.
Defensiv opstilling uden angriber og har bare parkeret bussen på hjemmebane.
Håber de ryger ud på røv og albuer.
Ja Chelsea har virkelig været uheldige, 2 stolper, en flugter i fæltet og et hovedstød i feltet. .. de burde være foran med 1 som minimum, men sådan er fodbold, men holder de effektiviteten, og bliver lidt mere præcise i deres afleveringer er der bestemt muligheder.
Dog synes jeg det er ærgeligt at selve kampen bliver dømt så meget på Barcas præmisser,.. minimal kontakt, frispark, og Chelsea har ikke kunne sætte bolden hurtigt igang.
Alt i alt en måde at dømme på der tilgodeser Barcas stil i meget højere grad end Chelseas, som ville profitere mere af at der blev tilladt hårdere spil, og at de fik lov til at sætte bolden hurtigt igang, da deres styrke er fysik, direkte spil og kontra spil, ikke possession bold.
Lad os se hvad 2. Halvleg bringer.
Forhåbentlig én løbevillig Moratta på et tidspunkt
Edit:
Han er altså godt nok vild ham Willian.
Og Hazard ser også skarp ud
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mohbar skrev: Conte skuffer for vildt med den omgang kujonbold. Og virkelig elendig fejl der giver dem en foræring!
Enig i at det er en foræring, men synes egentlig conte og Chelsea kommer ud som "det bedste hold"
Chelsea er kommet til flest og farligste chancer, kun en virkelig dårligt spillende A. Christensen giver Barca en vej ind i kampen. Barca kom jo stort set ikke til andet. 8g så er det bare sådan Chelsea spiller. Det er ikke tiki taka, men det er den måde Chelsea kan spille på, de kan jo ikke vinde på boldbesiddelse mod Barca.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Aouassar
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De parkerede bussen og håbede det bedste og selvom jeg håber de slår Barca ud så er jeg bare slet ikke tilhænger af så kedelig defensiv bold.
De er tvunget frem på Camp Nou og med det samme de åbner kæderne lidt mere end i dag er jeg bange for de bliver straffet.
Sørgeligt at så fantastiske spillere som Hazard og Fabregas bliver totalt ofret i det faktiske oplæg, tror heller ikke jeg så Pedro på bolden mere end et par gange.
Bayern haha, for fanden. Det var vidst den kamp man skulle have set :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El Siete skrev: Det ser jo meget godt ud at Barcelona sidder på 70% af spillet og presser Chelsea i bund, men de kommer jo frem til intet og har blot 2 skud på mål. Med så meget af spillet burde de skabe mere.
De havde jo bolden 70% af tiden fordi Chelsea parkerede bussen, og derfor overlod spillet til FC Barcelona. Det er jo ikke fordi vi havde to hold på banen som satsede offensivt og det ene hold så var fuldstændigt dominerende. Jeg mener personligt heller ikke man kan forvente, at FC Barcelona kommer til at vade i chancer når det Chelsea vælger at parkere bussen, derimod kan man altid forvente at bussen nok skal begå en fejl eller to i kampen, og det koster som regel, det har vi set mange gange før.
Med Hazard og Willians spillehumør idag, kunne de have fået meget mere ud af kampen. Hazard bliver IMO brugt forkert, han gør det egentligt udemærket, men han er langt bedre når han er retvendt mod målet og det var tydeligt at se efter Morata blev skiftet ind. Willian som var en fornøjelse bliver også fuldstændig begrænset grundet den defensive tilgang.
Som jeg ser det er 1-1 måske til Chelseas fordel, for nu er de tvunget til at skulle satse offensivt, så måske vælger Conte rent faktisk at stille med det stærkeste hold på Camp Nou.
Så er der Messi, med de arbejdsbetingelser han havde idag, så kan ord ikke beskrive det niveau han har som playmaker. Men det er også svært at beskrive Gud med ord.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
El Siete skrev: Det ser jo meget godt ud at Barcelona sidder på 70% af spillet og presser Chelsea i bund, men de kommer jo frem til intet og har blot 2 skud på mål. Med så meget af spillet burde de skabe mere.
De havde jo bolden 70% af tiden fordi Chelsea parkerede bussen, og derfor overlod spillet til FC Barcelona.
Sikke et mål af Willian, det hele flasker sig for ham. Ellers en forholdsvist kedelig affære.
''No footballer can do the things I can. There’s no player more complete than me. There are guys who prefer Neymar or Messi. But I tell you: there’s no-one more complete than me'' - Cristiano Ronaldo
Hahahha, hvor finder du dem? Men manden har en pointe...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
