Om Vores Rivaler IX
- Aouassar
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Aouassar skrev: Ved ikke om vi sprudler fordi vi er ved at genfinde formen eller at Levante bare ikke er bedre :D
Sprudler?
Jonas skrev:
Aouassar skrev: Ved ikke om vi sprudler fordi vi er ved at genfinde formen eller at Levante bare ikke er bedre :D
Sprudler?
Haha
Endnu en kamp der viser at vi ligeså godt kunne have en chimpanse på trænerbænken. Det her hold har ingen taktik eller koncept der virker og det eneste vi kan håbe på er individuel præstation og/eller held.
- Aouassar
- Gæst
-
• UEFA Champions League – 1 June: Estadio Metropolitano, Madrid, Spain
Bliver så godt, at vinde CL på lillesøsters egen bane næste sommer!
El_Juan skrev: Appointment of hosts for the club competitions finals 2019:
Hvor bliver Europa League finalen afholdt? :-D
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Madrid1998 skrev: Selv Barcas reserve målmand laver fantom redninger. Kan ikke se hvordan Barca ikke skal kunne vinde hele lortet, alt går bare deres vej. Ham Guedes fra Valencia ser god ud i øvrigt.
Og Coutinho fik ogsaa lige scoret efter 3 minutter paa banen. Kan naermest kun grine af hvad der foregaar pt. Det er bedre end at graede I guess...
Jeg kan ikke udstå Suarez, og jeg ville for alt i verden ikke se ham i Real Madrid-trøjen, men hvis der er en af hans kvaliteter, som jeg gerne ville have i en ny angriber, så er det den, der skaber ovenstående mål:
Arbejdsraseri. Suarez laver her et løb/genpres i spurt i 82 minut, som hverken Ronaldo eller Benzema agter at gøre over en hel kamp.. i hvert fald ikke i de rigtige situationer. Det er sgu ærgerligt.
Helt enig... Manden er uudholdelig, men en fantastisk fodboldspiller, desværre. Hans første oplæg er også en verdensklasse aktion.Sebberg skrev: streamable.com/nytmh
Jeg kan ikke udstå Suarez, og jeg ville for alt i verden ikke se ham i Real Madrid-trøjen, men hvis der er en af hans kvaliteter, som jeg gerne ville have i en ny angriber, så er det den, der skaber ovenstående mål:
Arbejdsraseri. Suarez laver her et løb/genpres i spurt i 82 minut, som hverken Ronaldo eller Benzema agter at gøre over en hel kamp.. i hvert fald ikke i de rigtige situationer. Det er sgu ærgerligt.
BBB skrev:
El_Juan skrev: Appointment of hosts for the club competitions finals 2019:
Hvor bliver Europa League finalen afholdt? :-D
Det bliver en noget mere eksotisk tur! UEFA Europa League – 29 May 2019: Olympic Stadium, Baku, Azerbaijan