Om Vores Rivaler IX

8 år 6 måneder siden #5005 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Er du vanvittig hvor ville jeg ønske vi fik Klopp som træner dengang han var en mulighed. Her har man at gøre med en træner, som virkelig stråler igennem og er total likeable på alle parametre. Hans stil på banen er også rigtig fed, hvor han variere utrolig meget, og gør sit hold fantastisk på flere forskellige stilarter. Han udretter så meget kvalitet på hold, som ellers ikke besidder specielt meget kvalitet, men får alligevel det bedste ud af alle spillere.
Samtlige spillere knokler deres røv ud af bukserne, og alle deltager i et enormt pres hele banen rundt. Der er er klar idé med tingene, og det er bare et spørgsmål om tid før han skal videre op ad rangstien. Ham så jeg virkelig gerne i Real Madrid, og han beviser netop nu, at han ikke bare var en døgnflue i Dortmund.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Sahinovic, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #5006 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Er du vanvittig hvor ville jeg ønske vi fik Klopp som træner dengang han var en mulighed. Her har man at gøre med en træner, som virkelig stråler igennem og er total likeable på alle parametre. Hans stil på banen er også rigtig fed, hvor han variere utrolig meget, og gør sit hold fantastisk på flere forskellige stilarter. Han udretter så meget kvalitet på hold, som ellers ikke besidder specielt meget kvalitet, men får alligevel det bedste ud af alle spillere.
Samtlige spillere knokler deres røv ud af bukserne, og alle deltager i et enormt pres hele banen rundt. Der er er klar idé med tingene, og det er bare et spørgsmål om tid før han skal videre op ad rangstien. Ham så jeg virkelig gerne i Real Madrid, og han beviser netop nu, at han ikke bare var en døgnflue i Dortmund.

Enig, har håbet på han ville komme siden hans Dortmund tid. Ellers er jeg også imponeret over Pochettino, som jeg også tror ville få succes, derudover har han en Espanyol fortid, hvilket pynter på tingene.

8 år 6 måneder siden #5007 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Er du vanvittig hvor ville jeg ønske vi fik Klopp som træner dengang han var en mulighed. Her har man at gøre med en træner, som virkelig stråler igennem og er total likeable på alle parametre. Hans stil på banen er også rigtig fed, hvor han variere utrolig meget, og gør sit hold fantastisk på flere forskellige stilarter. Han udretter så meget kvalitet på hold, som ellers ikke besidder specielt meget kvalitet, men får alligevel det bedste ud af alle spillere.

Problemet er jo bare at han ikke vil virke i Real Madrid med vores nuværende spillere. De her spillere kommer jo aldrig til at knokle røven ud af bukserne og deltage i storstilet pres spil. Det tror jeg simpelthen ikke på. Så vil de hellere fryse træneren ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Siempre fiel

8 år 6 måneder siden #5008 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Jamen så skal de tage en smut til Arsenal eller et eller andet hold uden ambitioner.

8 år 6 måneder siden #5009 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 skrev:

Problemet er jo bare at han ikke vil virke i Real Madrid med vores nuværende spillere. De her spillere kommer jo aldrig til at knokle røven ud af bukserne og deltage i storstilet pres spil. Det tror jeg simpelthen ikke på. Så vil de hellere fryse træneren ud.

BBC er forhåbentlig et færdigt kapitel til sommer, og det er de eneste 3 som jeg ser som et problem. Ellers synes jeg vi har nogle gode presspillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Marcisco

8 år 6 måneder siden #5010 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 skrev:

Netop, ligesom vi så med Benitez (og tak for det). Denne trup har vænnet sig til at dovne den af med Carlo og Zidane. Det bliver sgu en hård omgang for den næste træner.

Den næste træner må simpelthen ikke være en anden end Pochettino. Bring back real football, tak.

8 år 6 måneder siden #5011 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Nu så jeg ellers både Ronaldo og Bale deltage aktivt i presspillet i sidste kamp hvilket benzema også ynder når han ellers spiller, så det må være nogle synsninger vi er ude i her Steen og Dios. Hverken Hazard, Dybala, Lewandowski eller hvem der nu end nævnes som erstatninger, gør nogen synderlig forskel på dette punkt.

Der er jo heller ingen grund til at presse mere end højest nødvendigt og miste antrit til fremtidige angreb.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 6 måneder siden #5012 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Zidanes strategi med blind tillid til spillerne har i den grad givet bagslag.

Det er DEMOTIVERENDE for hele truppen når der åbenlyst er folk der slet, slet ikke leverer og disse fortsat møder fuld spilletid og fuld tillid.

Det er desværre ret dårlig ledelse. Selvfølgelig skal man have tillid til sine folk og beskytte dem i pressen, men internt skal der jo lyde dunnertale á la Sir Alex og trusler om bål og brænd hvis præstationerne ikke forbedres.

Zidane har sat sig i en position hvor han taber uanset hvad han gør. Så nu kan han bare sidde på bænken og sige Ave Marias for at fx Benzena, Kroos, Marcelo og Casemiro pludselig trækker en ny form og indstilling ud af røven.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Fondo_Sur, El Siete

8 år 6 måneder siden #5013 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Zidanes strategi med blind tillid til spillerne har i den grad givet bagslag.

Det er DEMOTIVERENDE for hele truppen når der åbenlyst er folk der slet, slet ikke leverer og disse fortsat møder fuld spilletid og fuld tillid.

Det er desværre ret dårlig ledelse. Selvfølgelig skal man have tillid til sine folk og beskytte dem i pressen, men internt skal der jo lyde dunnertale á la Sir Alex og trusler om bål og brænd hvis præstationerne ikke forbedres.

Zidane har sat sig i en position hvor han taber uanset hvad han gør. Så nu kan han bare sidde på bænken og sige Ave Marias for at fx Benzena, Kroos, Marcelo og Casemiro pludselig trækker en ny form og indstilling ud af røven.

Der er fuld tillid og spilletid til a-kæden, og fuld tillid, men ingen spilletid, til b-kæden, og det hænger bare ikke sammen, når spillere som Ronaldo, Kroos og Casemiro underpræsterer voldsomt. Zidanes ord ringer hult og det er forundrende at han mener der ikke skal købes nyt ind, da han stoler på truppen, men konsekvent spiller a-kæden og tydeligvis ikke stoler på sine reserver. Enten ryst posen og spil Ceballos, Kovacic og Asensio, eller køb nogle nye der kan tage kampen op med a-kæden.
En Mayoral, som eneste angriber på bænken, står og varmer op i hele 2. halvleg mod Villareal, men ender med ikke at komme ind, og Zidane bruger ikke sin sidste udskiftning. Er han ikke god nok til at blive smidt ind i denne situation, hvor noget SKAL gøres, så er han jo ikke god nok til at være i truppen.

Det virker som om man fra ledelsens side ikke har været enige om sidste sommers indkøbsstrategi eller at man simpelthen hurtigt er kommet til den konklusion at de indkøbte reserver ikke er gode nok. Selvom det bare virker som om Zidane er foruroligende stædig og bare venter blindt på problemerne løser sig selv og a-kæden.

EDIT: Gik op for mig at denne samtale nok burde være i "Sæsonen" i stedet for :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Siempre fiel

8 år 6 måneder siden #5014 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om Vores Rivaler IX
Ballotelli med 2 mål indtil videre mod Monaco. Han ender i en topklub efter sommer.

8 år 6 måneder siden #5015 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor var Messi igår? Syntes altid man skriver herinde når han gør det godt men når han ikke laver en slid hele kampen og misser et straffespark kan jeg ikke finde nogen skrive noget.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

8 år 6 måneder siden #5016 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Sahinovic er gået i Vinterhi.... han vågner kun op når Ronaldo ikke præster så derfor er han MEGET aktiv her disse dage.

Fatter ikke manden stadig skyder straffespark - få dog en anden til det når han ikke kan finde ud af det - Suarez plejer da at gøre det OK ihvertfald når han for lov eller Ter stegen lol.

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo

Leveret af Kunena Forum