Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/en/football/international-...2704e68598b4597.htmlSpeculation in England that Pogba could leave for Real Madrid.
Pogba, lol. Hvis der endeligt skal hentes en ny midtbanespiller ind, så skal det være i form af Gündoğan eller Kevin De Bruyne, det er de to absolut bedste lige på nuværende tidspunkt og denne trone kommer de til at fastholde hvis de kan holde sig skadesfri.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
www.marca.com/en/football/international-...2704e68598b4597.htmlSpeculation in England that Pogba could leave for Real Madrid.
Pogba, lol. Hvis der endeligt skal hentes en ny midtbanespiller ind, så skal det være i form af Gündoğan eller Kevin De Bruyne, det er de to absolut bedste lige på nuværende tidspunkt og denne trone kommer de til at fastholde hvis de kan holde sig skadesfri.
Har Gundogan ikke været rimelig skadesplaget siden han blev rygtet til Madrid i '11?
Hvis han ikke havde fået sin skade, så tror jeg, at vi havde set ham i klubben.
Sahinovic skrev:
Pogba, lol.
Det må være en joke? Han har efter min mening sleeeeet ikke niveau til Real Madrid. Det vil godt nok være et skuffende og uambitiøs indkøb.
BBB skrev:
Sahinovic skrev:
Har Gundogan ikke været rimelig skadesplaget siden han blev rygtet til Madrid i '11?
Hvis han ikke havde fået sin skade, så tror jeg, at vi havde set ham i klubben.
Jo han har været meget skadet, det er først i denne sæson hvor han har holdt sig nogenlunde skadesfri og det er helt sikkert ulempen ved ham, for man ved ikke rigtigt hvor man har ham. Håber han kan holde sig skadesfri, for han er virkelig dygtig og Real Madrid får helt sikkert chancen for at hente ham, når Guardiola om ikke så forfærdeligt lang tid ikke længere er Manchester City cheftræner.
Florentino Pérez
Steen skrev: Jeg ville udskifte samtlige af vores midtbanespillere for Pogba. Han er unik, og besidder kvaliteter som ingen andre midtbanespillere i verden kan matche. Komplet spiller. Ja, hans form har været svingende, men det skyldes udelukkende Mourinho. Han anvender ham fuldstændig forkert. Det er i øvrigt ikke en hemmelighed, at Mourinho begrænser offensive talenter. Sanchez, Martial, Lukaku, Mkhi og hvad de nu ellers hedder, har alle spillet under niveau med Mou som træner. Der er ikke fair over for Pogba, at hævde, at han ikke er blandt de bedste i verdenen.
Ja, Sanchez er godt nok blevet begrænset i en længere periode nu. Tænk sig at en ny spiller i United truppen kan holdes nede på én scoring over tre kampe!
Af de fire eksempler du giver, så har to af dem været dårlige i en længere periode, og de har tenderet til fejlkøb. Sanchez er lige kommet til, og Lukaku har snittet et mål i hveranden kamp. Der er kun tre sæsoner i alt, hvor Lukaku har haft et bedre målsnit.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Samtlige af vores midtbanespillere for Pogba simpelthen???
Selv hvis Pogba spilles på den 'rigtige' måde til alle sine styrker, så er Modric, Isco og Kroos anno foråret 2017 ham langt overlegne. Når det så er sagt, så skal der jo på et tidspunkt ske en eller anden form for generationsskift, og med de problemer, RM har haft i denne sæson, så ville det for en gangs skyld være rart med en klassespiller, der kan gøre en forskel fra start og ikke flere unge spanske godter, der end ikke kan give start11'eren den mindste smule konkurrence....
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Steen skrev: Jeg ville udskifte samtlige af vores midtbanespillere for Pogba. Han er unik, og besidder kvaliteter som ingen andre midtbanespillere i verden kan matche. Komplet spiller. Ja, hans form har været svingende, men det skyldes udelukkende Mourinho. Han anvender ham fuldstændig forkert. Det er i øvrigt ikke en hemmelighed, at Mourinho begrænser offensive talenter. Sanchez, Martial, Lukaku, Mkhi og hvad de nu ellers hedder, har alle spillet under niveau med Mou som træner. Der er ikke fair over for Pogba, at hævde, at han ikke er blandt de bedste i verdenen.
Den her udtalelse får mig grundlæggende til at betvivle din dømmekraft.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Brylle
- Gæst
-
Come on. Så må du forklare hvorfor. Sådan en kommentar får det her forum sgu ingen gavn af.Zyconith skrev:
Brylle skrev:
Come on. Så må du forklare hvorfor. Sådan en kommentar får det her forum sgu ingen gavn af.Zyconith skrev:
En mand, som kun leverer varen i en ud af ti kampe - kan vi være sikre på, at han kan løfte sit niveau i Real? Nuvel han benyttes måske ikke optimalt af Mourinho, men nu må han altså tørre sine øjne! Retfærdiggør det virkeligt, at han render rundt på banen, som om han ikke er klar over, at han er med i en fodboldkamp.....
ChrillRM14 skrev: @Steen
Samtlige af vores midtbanespillere for Pogba simpelthen???
Selv hvis Pogba spilles på den 'rigtige' måde til alle sine styrker, så er Modric, Isco og Kroos anno foråret 2017 ham langt overlegne. Når det så er sagt, så skal der jo på et tidspunkt ske en eller anden form for generationsskift, og med de problemer, RM har haft i denne sæson, så ville det for en gangs skyld være rart med en klassespiller, der kan gøre en forskel fra start og ikke flere unge spanske godter, der end ikke kan give start11'eren den mindste smule konkurrence....
Kroos er 28 år, Isco er 26 år, Kovacic er 24 år, Ceballos er 22 år og Modric til slut er 33 år. Det er lige et tidligt nok generationsskifte synes du ikke? :D Enig i, at midtbanen ikke helt har levet op til forventningerne, men forhåbentlig giver Psg kampen truppen hvad den manglede. Skarphed og selvtillid.
Med det niveau Pogba lægger for dagen, så kan han ikke engang presse Ceballos! Nuvel, så er Pogba en fantastisk spiller, men han er 25 lige om snart, og han har i mine øjne stadig ikke slået igennem. Lidt samme problem lider Isco under, og ligesom Isco, så er det svært at finde en ordentlig position til ham, da deres spidskompetencer bare ikke helt er så overlegne, så man kan bygge holdet op omkring dem. Lige Pogba har jeg aldrig haft et godt øje til, da jeg simpelthen mener han er overvurderet. Han er så ustabil som noget kan være, og han fylder ganske enkelt ikke nok på midtbanen.
Derudover har han en evne til altid at spille dårligt imod bedre mandskaber. Man skal ikke lægge for meget i stilen Mourinho kører for United, for den er som sædvanlig primitiv og intetsigende, men det giver alligevel et okay billede af, at Pogba blev hevet ud imod Chelsea, da der skulle satses.
Er helt med på ideen og få en mere dynamisk midtbanespiller, som søger feltet, eller bare generelt dybden, men Pogba ser jeg bare langtfra som løsningen på vores problem. Forhåbentlig bliver vores angreb også mere chanceskabende og kreativt til næste sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
BBB skrev:
Ja, Sanchez er godt nok blevet begrænset i en længere periode nu. Tænk sig at en ny spiller i United truppen kan holdes nede på én scoring over tre kampe!
Af de fire eksempler du giver, så har to af dem været dårlige i en længere periode, og de har tenderet til fejlkøb. Sanchez er lige kommet til, og Lukaku har snittet et mål i hveranden kamp. Der er kun tre sæsoner i alt, hvor Lukaku har haft et bedre målsnit.
Hazard, Salah, KDB, Lukaku (Mourinho solgte ham), Cuadrado og Schurlle er blot nogle af de spillere, Mou begrænsede som Chelsea træner. Du kan være nok så stor Mourinho fanboy, men det ændrer ikke på, at han kan være en rigtig giftig træner for offensive talenter.
Lukaku har godt nok scoret mål, men det er ikke ensbetydende med, at han har spillet godt.