Om Vores Rivaler IX

8 år 3 måneder siden #5653 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX
Nej hvor er de ærgerlige på TV3+ redaktionen. De må huske den brune papirpose til at dulme panikanfald når finalen spilles. Det er pinligt. Er den gamle sang om at Real kun er en flok individuelle spillere og ikke et hold ikke ved at blive lidt gammel efterhånden?
Følgende bruger(e) sagde tak: Mølbat, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #5654 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Det er alt for nervepirrende at være Real-fan... jeg kan næsten ikke klare det mere.

Vi. Er. I. Finalen.
Jo længere væk fra Bernabeu, vi spiller, jo bedre er vi! Kiev er langt væk heldigvis....

Navas er for vanvittig og det samme er Ramos. Ronaldo har måske toppet for tidligt i denne sæson...? Det er en helt helt anden Ronaldo end ham fra januar-medio april.

Ronaldo har selvfølgelig en kæmpe chance, som han ikke får noget som helst ud af, men han får heller ikke meget andet at arbejde med foran mål i dag. Det var en svær kamp for ham, men jeg synes dog at han udviste en super attitude ved i stedet at kæmpe for holdet, cleare bolde i eget felt, komme ned mellem afleveringer og egentlig også kombinere fint med de andre. I dag var han i højere grad en slags targetman ret ofte, som fik fat i bolden og holdt lidt boldbesiddelse. Sådan så jeg det i hvert fald.
Der er selvfølgelig det problem at han kom for lidt med i kontrafasen, desværre. Men det er nok det, der har noget med alderen at gøre.

8 år 3 måneder siden #5655 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Det er alt for nervepirrende at være Real-fan... jeg kan næsten ikke klare det mere.

Vi. Er. I. Finalen.
Jo længere væk fra Bernabeu, vi spiller, jo bedre er vi! Kiev er langt væk heldigvis....

Navas er for vanvittig og det samme er Ramos. Ronaldo har måske toppet for tidligt i denne sæson...? Det er en helt helt anden Ronaldo end ham fra januar-medio april.

Bernabeu blev dog afgørende i dag... Hvordan holdet blev ved, når det så sortest ud forstår jeg intet af. Varane og Sergio Ramos med den bedste præstation af en forsvarsduo jeg har set.

VANVID.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

8 år 3 måneder siden #5656 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Om Vores Rivaler IX
Der er slet ingen logik i, at Real Madrid går videre. Organisationen på banen og den generelle defensive præstation er skandaløs, men på en eller anden måde formår vi alligevel at kvalificere os ... Men det skal selvfølgelig også bifaldes, at Real Madrid nu i alle Zidanes sæsoner er i Champions League-finalen. Men der skal virkelig strammes op, hvis nummer 13 skal hjemtages.

Klassekampe af Benzema såvel som af Navas i øvrigt.

8 år 3 måneder siden #5657 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Kan vi ikke snart banne trolleri? Det er jo direkte til grin, at Brylle endnu engang lukker lort ud omkring Keylor Navas. ''Navas var Steensikker dernede endnu engang''. Navas var direkte skyld i Bayerns mål i sidste uge, og igen i dag forærede han dem mål og chancer. James kunne kun skyde bolden ét sted hen, og det var mellem Keylor's ben. Og de var selvfølgelig åbne. Ikke lang tid efter forærede han dem et hjørnespark, efter hans fumleri.

Steen tag dig sammen. Du har gang på gang brug for at rette alle andre lige så snart de ikke mener Navas er forfærdelig. ALLE her i tråden roser ham, så det er ikke trolleri at mene at han spiller godt, for det gjorde han, uden diskussion. Han havde flere fantastiske redninger, og sepcielt den af dem, der bliver rettet af lige inden, tør jeg godt sige at ingen anden målmand i verden havde taget.
Han forærede ingen mål. Bayern havde tusind chancer, og han kunne jo ikke undgå at lukke et par ind.

Når du er den absolut eneste her, der mener noget andet, burde det måske være et tegn på, at det er dig der rammer lidt ved siden af?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, Zyconith, El Rojo, mohbar

8 år 3 måneder siden #5658 af Madridista hasta la muerte

ChrillRM14 skrev: @madridista hasta muerte
Hvem siger dog, at ligaen i Spanien vægtes allerhøjest? Jeg har sgu dem præcis modsatte fornemmelse. CHL er da det største? :) Det er da helt klart den diskurs, der kommer til udtryk, hver gang en træner eller spiller udtaler sig?

Zidane udtalte det for ikke mere end tre uger siden og gav i samme ombæring udtryk for, at spillerne havde det på samme måde. Nyheden blev sågar bragt her på siden.

Det er meget gennemgående udtalelser fra begge lejre (os selv og Barcelona), og de kommer i reglen hver sommer. Undtagelsen, så vidt jeg husker, var da la decima var i spil, hvor man længtes efter og prioriterede den højest.

Jeg er dog enig i, at der virker til at herske en konsensus hos fans (i hvert fald blandt danske madridistas) om, at Champions League er det fedeste at vinde.

I øvrigt - jeg er langt fra en haj til det med at fremskaffe kilder, for internettet er lidt som russisk for mig, men du/I vil måske have større held end mig til at finde noget relevant materiale. :-)

8 år 3 måneder siden #5659 af firkant
Besvaret af firkant på emne Om Vores Rivaler IX
Når man sidder og ser sådan en kamp så for det jo dame fodbold til at være en samling af super taktikker. For aldrig har jeg set to hold glemme at være kompakte. Mega skægt og på samme tid frygteligt at være vidne til. alt hvad der hedder nerver er jo komplet ødelagt.
Hals Madrid og kom så med nr 13

8 år 3 måneder siden #5660 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan kan de i TV3-studiet seriøst mene, at den her Real Madrid-trup er den dårligste i flere år? Truppen er stort set den samme som i sidste sæson, hvor man blev rost til skyerne. Det er så dårligt "ekspert"-arbejde, at man næsten ikke kan tro det.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Mølbat.

8 år 3 måneder siden #5661 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX

firkant skrev: Når man sidder og ser sådan en kamp så for det jo dame fodbold til at være en samling af super taktikker. For aldrig har jeg set to hold glemme at være kompakte. Mega skægt og på samme tid frygteligt at være vidne til. alt hvad der hedder nerver er jo komplet ødelagt.
Hals Madrid og kom så med nr 13

Aaarh

8 år 3 måneder siden #5662 af firkant
Besvaret af firkant på emne Om Vores Rivaler IX
Selv aaarh

8 år 3 måneder siden #5663 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Hold da op en kamp. Bayern kunne vidst godt have fortjent at gå videre, hvis de altså havde været lidt skarpere.. Men tænk sig hvis Ronaldo havde været skarpere i dag, så var kampen lukket tidligt.. Desværre skete det ikke.. Generelt synes jeg, at RM fortjener at være i finalen, men sq ikke på baggrund af dagens kamp. Men vi er vel nok kommet i finalen ad den sværeste vej mulig(bortset fra vi ikke mødte Barca).

Anyway, jeg tror de færreste RM-fans sover før kl. 3 i nat..

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 3 måneder siden #5664 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

AmorMadrid skrev:

Steen skrev: Kan vi ikke snart banne trolleri? Det er jo direkte til grin, at Brylle endnu engang lukker lort ud omkring Keylor Navas. ''Navas var Steensikker dernede endnu engang''. Navas var direkte skyld i Bayerns mål i sidste uge, og igen i dag forærede han dem mål og chancer. James kunne kun skyde bolden ét sted hen, og det var mellem Keylor's ben. Og de var selvfølgelig åbne. Ikke lang tid efter forærede han dem et hjørnespark, efter hans fumleri.

Steen tag dig sammen. Du har gang på gang brug for at rette alle andre lige så snart de ikke mener Navas er forfærdelig. ALLE her i tråden roser ham, så det er ikke trolleri at mene at han spiller godt, for det gjorde han, uden diskussion. Han havde flere fantastiske redninger, og sepcielt den af dem, der bliver rettet af lige inden, tør jeg godt sige at ingen anden målmand i verden havde taget.
Han forærede ingen mål. Bayern havde tusind chancer, og han kunne jo ikke undgå at lukke et par ind.

Når du er den absolut eneste her, der mener noget andet, burde det måske være et tegn på, at det er dig der rammer lidt ved siden af?

Endnu en troll.
Jeg har altid holdt det sagligt når det gælder Keylor Navas. Du kan ikke finde én løgn i det jeg har skrevet om ham.
Læs mit svar igen. Jeg har ikke skrevet, at han ikke fortjener ros. Jeg har selv givet ham et 4-tal, og det er blandt andet pga. den redning du nævner, som mange andre målmand dog også havde reddet. Men derfor skal man naturligvis ikke tage det fra ham. God redning.
Keylor fejlede ved målet. Vinklen var så spids, at James vitterligt ikke havde andre muligheder end at skyde bolden mellem hans ben. Den skal han kunne blokere.

Keylor var tæt på at sende os ud af turneringen med hans vanvittige drop mod Juve. Han droppede igen på udebane mod Bayern. Han har været skyld i 5-10 mål i ligaen. Sidste sæson gjorde han det også mod Napoli. Derover koster han ligeledes utallige mål i ligaen. Han var en af de spillere, der havde været flest skyld i mål.

Det er en skændsel at han får lov til at blive, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis Perez endnu engang fejler ved at undlade at hente en målmand ny målmand til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum