Om Vores Rivaler IX
ChrillRM14 skrev: Jeg synes stadig ikke, man kan sige så meget om Liverpool. Men det lyder jo efterhånden som om, at RM er underdogs i den finale, sådan som 'pool bliver talt op :D Romas defensiv er værre end vores... Det siger en del :P
Hold kæft, hvor jeg håber, at Liverpool får et chok, når de står overfor Real, og spændende bliver det om den manglende finaleerfaring hos dem kommer os til gode. Suk... det bliver lange 3 uger.
To hold der ikke kan forsvare, det skal nok blive en sjov finale ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Steen skrev: Alisson har haft et par rigtig gode redninger i disse to kampe, men han har dog ikke imponeret mig særlig meget på den store scene. De to Barca- og Liverpool kampe har gjort mig lidt lunken ved tanken om at hente ham.
Ikke for at gøre dig nedtrykt, men jeg er 90% sikker på at Navas er første målmand igen efter sommerens transfervindue :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Real HWL skrev:
Steen skrev: Alisson har haft et par rigtig gode redninger i disse to kampe, men han har dog ikke imponeret mig særlig meget på den store scene. De to Barca- og Liverpool kampe har gjort mig lidt lunken ved tanken om at hente ham.
Ikke for at gøre dig nedtrykt, men jeg er 90% sikker på at Navas er første målmand igen efter sommerens transfervindue :)
Sørgeligt, men jeg har vænnet mig til tanken. Samme fadæse har vi oplevet de to sidste sæsoner. Det er til grin, og et bevis på, at Perez har tabt sutten. Det er så ærgerligt, at man med glæde smed et klubikon ud af klubben grundet hans mange drops, mens Keylor, der har droppet/været skyld i 20-30 mål i de sidste 3 sæsoner, bliver beskyttet. Kvalmende!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Det bliver en god finale, og vi skal nok vinde.
Vi skal have Salah ud at løbe med Varane, så er den ged barberet, og så skal Carvajal blive klar til at lukke hullerne bagudtil.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Madrid1998
- Platin bruger
-
bare hver kamp.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Problemet kan så være, at det faktisk er Liverpool man møder, for vi har jo ofte set spillerne i denne sæson, når modstanderen ikke er af en vis kaliber. Jeg kunne godt frygte en forkert attitude, selvom det er en CL-finale.ChrillRM14 skrev: Vi har sgu haft større bjerge at bestige og sværre finaler at vinde end d26 maj. Det forsvar er til at tale med, og Liverpools sult bliver formentlig neutraliseret af RMs kynisme og erfaring.
Det bliver en god finale, og vi skal nok vinde.
Vi skal have Salah ud at løbe med Varane, så er den ged barberet, og så skal Carvajal blive klar til at lukke hullerne bagudtil.
Jeg synes dog, at Liverpool ligger okay til os. Casemiro er rigtig god til at samle spillere op når de falder ned i mellemrummet og Varane kan sagtens følge med Salah som du også nævner. Skulle man blive presset, så kan man altid sigte efter Liverpools forsvar og samlet 2. bolden op, for den clearer den helt håbløst. Ellers bør det være muligt at spille sig ud af presset. I mit hoved er det spillernes indstilling der er afgørende.
Steen skrev:
Real HWL skrev:
Sørgeligt, men jeg har vænnet mig til tanken. Samme fadæse har vi oplevet de to sidste sæsoner. Det er til grin, og et bevis på, at Perez har tabt sutten. Det er så ærgerligt, at man med glæde smed et klubikon ud af klubben grundet hans mange drops, mens Keylor, der har droppet/været skyld i 20-30 mål i de sidste 3 sæsoner, bliver beskyttet. Kvalmende!
Jeg har det ikke så stramt med Navas som du har. Jeg kan godt leve med at han er første målmand i næste sæson. Kan ikke lige se hvem der skal erstatte ham på nuværende tidspunkt. Oblak, de Gea, ter Stegen, Neuer ser jeg som de 4 bedste i verden, og alle umulige at hente. Så er der Courtois og Hugo Lloris dem ser jeg som mere realistiske handler. Men er de bedre end Navas? Jeg er ikke imponeret, så mener jeg vi lige så godt kan beholde Navas og bruge pengene et andet sted. Hvis man skal købe en målmand til sommer burde man gå efter nogen af de unge stjerneskud som Kepa og Donnarumma. Så må man Betale det det koster.