Om Vores Rivaler IX

7 år 10 måneder siden #5905 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev: Chelsea har kl. 9.22 i dag overført 80 millioner € til Ath. Bilbao for købet af Kepa.

Han forventes at ankomme til London senere i dag. Måske sammen med Nabil Fekir, hvilket måske kan åbne op for, at Eden Hazard er med Thibaut i flyveren til Madrid.

Drømmescenarie
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #5906 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev: Chelsea har kl. 9.22 i dag overført 80 millioner € til Ath. Bilbao for købet af Kepa.

Han forventes at ankomme til London senere i dag. Måske sammen med Nabil Fekir, hvilket måske kan åbne op for, at Eden Hazard er med Thibaut i flyveren til Madrid.

Er der konkrette rygter/historier om at Fekir skulle komme til london netop idag?

7 år 10 måneder siden #5907 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

mat_hattrick skrev:

Er der konkrette rygter/historier om at Fekir skulle komme til london netop idag?

Nej, Chelsea meldes interesseret og Lyons træner lægger op til, at der kan ske noget meget snart.

7 år 10 måneder siden #5908 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
Sergio Rico meldes på vej til Fulham på en lejeaftale.

Måske man lige skulle ringe til Joaquín Caparrós og gøre ham opmærksom på, at der er et par målmænd i overskud i Valdebebas. Det kunne være interessant, både for Sevilla og for målmændene.

7 år 10 måneder siden #5909 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev: Sergio Rico meldes på vej til Fulham på en lejeaftale.

Måske man lige skulle ringe til Joaquín Caparrós og gøre ham opmærksom på, at der er et par målmænd i overskud i Valdebebas. Det kunne være interessant, både for Sevilla og for målmændene.

Enig! Og hvad angår selv samme Fulham, så vil de angiveligt også have Celtas højreback, Hugo Mallo.

7 år 10 måneder siden #5910 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om Vores Rivaler IX
Mathias Jensen til Celta Vigo:

Det er begrænset, hvor meget jeg følger Superligaen.
Kan nogen give en kort beskrivelse af, hvad han er for en type midtbanespiller og hvordan han vil kunne passe ind på Celta-mandskabet? Hvilken rolle kunne man forestille sig ham få?
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 10 måneder siden #5911 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Barca sælger Mina for 32 mil euro til Everton.... De købte ham for 11 i Januar.

De udlejer samtidig Andre Gomes, også til Everton.

Hold kæft de gør det godt i dette vindue.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.

7 år 10 måneder siden #5912 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Barca sælger Mina for 32 mil euro til Everton.... De købte ham for 11 i Januar.

Barcelona har - for første gang i lang tid - haft et helt fantastisk transfervindue. De har fået solgt deres dødvægt til stærke priser, og hentet dygtige og spændende spillere. Det samme kan siges om Atletico. Titelræset bliver godt nok tæt. HVIS vi henter en dygtig angriber, vil jeg faktisk kalde os favoritter. Jeg tror nemlig, at Barcelonas fokus vil være på CL. Man skal dog huske de har Messi, så helt skævt kommer det jo ikke til at gå mht. til ligaen. Atleticos nye spillere skal lige igennem en ttilvænningsproces, og det kan koste i starten.

Spændende bliver det i hvert fald!
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Steen.

7 år 10 måneder siden #5913 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

JimmyBroe skrev: Barca sælger Mina for 32 mil euro til Everton.... De købte ham for 11 i Januar.

Barcelona har - for første gang i lang tid - haft et helt fantastisk transfervindue. De har fået solgt deres dødvægt til stærke priser, og hentet dygtige og spændende spillere. Det samme kan siges om Atletico. Titelræset bliver godt nok tæt. HVIS vi henter en dygtig angriber, vil jeg faktisk kalde os favoritter. Jeg tror nemlig, at Barcelonas fokus vil være på CL. Man skal dog huske de har Messi, så helt skævt kommer det jo ikke til at gå mht. til ligaen. Atleticos nye spillere skal lige igennem en ttilvænningsproces, og det kan koste i starten.

Spændende bliver det i hvert fald!

Jeg synes, vi er klare outsidere, men det kan være ganske fint for os for en gangs skyld. Sidste år var vi klare favoritter, Barca outsidere, og det endte jo anderledes. Måske giver det endda Julen en aaaanelse ekstra arbejdsro.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kimbo

7 år 10 måneder siden #5914 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Sevilla skal have ny målmand. David Soria og Sergio Rico har forladt dem - til fordel for henholdsvis Getafe og Fulham - mens de kun har hentet en ny ind i skikkelse af tjekkiske Tomas Vaclik, som er kommet til fra Basel.

Rygterne går på, at de ønsker at hente Kiko Casilla. Eller måske de nu vil byde på Keylor.

7 år 10 måneder siden #5915 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Er jeg den eneste der ikke synes Barcelona har købt fantastisk ind? Jeg synes bestemt de har haft et fint vindue so far, men så er det heller ikke bedre. De har købt et par brasilianere der formentlig lige skal vænne sig til europæisk fodbold (eller for Malcom's vedkommende vænne sig til ikke at spille i mægtige Bordeaux) Vidal for Iniesta må alt andet lige være et step nedad. Det vil det selvfølgelig være da ingen er bedre end Iniesta til det han gør, og da de ikke kunne hente Modric eller genoplive Xavi fra olie-pensionen, ville alle indkøb til Iniestas plads naturligvis være et skridt tilbage. Jeg ser slet ikke Vidal som en type der passer til deres spillestil, og samtidig er han lidt en type der taber hovedet fra tid til anden.

Barcelona har mange ubekendte synes jeg. Jeg ved slet ikke hvor god Arthur, Malcom og Dembele vil blive i denne sæson - så der er mange spørgsmålstegn hos mig hvertfald. Det lader til at mange herinde simpelthen ved at Arthur og Malcom er helt fantastiske og super gode handler.

Suarez har vist tegn på klar nedgang både sidste sæson og til VM. I mine øjne står Barca hvor de har gjort længe, de er alt-afhængige af een spiller. Det har jo ofte været nok, og de er da favoritter til ligatitlen, men decideret skræmt af deres hold er jeg ikke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, Chamartin, Rogoshin

7 år 10 måneder siden #5916 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Er jeg den eneste der ikke synes Barcelona har købt fantastisk ind? Jeg synes bestemt de har haft et fint vindue so far, men så er det heller ikke bedre. De har købt et par brasilianere der formentlig lige skal vænne sig til europæisk fodbold (eller for Malcom's vedkommende vænne sig til ikke at spille i mægtige Bordeaux) Vidal for Iniesta må alt andet lige være et step nedad. Det vil det selvfølgelig være da ingen er bedre end Iniesta til det han gør, og da de ikke kunne hente Modric eller genoplive Xavi fra olie-pensionen, ville alle indkøb til Iniestas plads naturligvis være et skridt tilbage. Jeg ser slet ikke Vidal som en type der passer til deres spillestil, og samtidig er han lidt en type der taber hovedet fra tid til anden.

Barcelona har mange ubekendte synes jeg. Jeg ved slet ikke hvor god Arthur, Malcom og Dembele vil blive i denne sæson - så der er mange spørgsmålstegn hos mig hvertfald. Det lader til at mange herinde simpelthen ved at Arthur og Malcom er helt fantastiske og super gode handler.

Suarez har vist tegn på klar nedgang både sidste sæson og til VM. I mine øjne står Barca hvor de har gjort længe, de er alt-afhængige af een spiller. Det har jo ofte været nok, og de er da favoritter til ligatitlen, men decideret skræmt af deres hold er jeg ikke.

Tror nærmere du skal se på Arthur som erstatning for Iniesta og Vidal som erstatning for Paulinho. Jeg ved intet om Malcom og Arthur, men så vidt jeg har hørt har især Arthur været fremragende i opstarten. Vidal er en klar opgradering i forhold til Paulinho. Læg dertil at de ikke har mistet nogle bærende spillere ligesom vi har mistet Ronaldo og måske Modric.

Vi skal også huske på at Dembele er et kæmpe talent, han var altså skadet 4 måneder i starten af sidste sæson, så det jo klart han ikke fik spillet sit ordentligt ind. Han var rigtig god i slutningen af sidste sæson.

Desuden har de en god bredde i truppen nu.

Leveret af Kunena Forum