Om Vores Rivaler IX

3 år 7 måneder siden #6049 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Den er ekstremt hårdt dømt. Men gives muligheden for et kort rent principelt, så er det jo de facto retfærdiggjort... Det er synd, for Ronaldo spillede faktisk en god kamp indtil episoden og havde Khedira og Mandzukic bare sat foden ordenligt på de chancer, Ronaldo serverede, så havde Juve været 2-0 oppe allerede efter 20.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #6050 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Den er ekstremt hårdt dømt. Men gives muligheden for et kort rent principelt, så er det jo de facto retfærdiggjort... Det er synd, for Ronaldo spillede faktisk en god kamp indtil episoden og havde Khedira og Mandzukic bare sat foden ordenligt på de chancer, Ronaldo serverede, så havde Juve været 2-0 oppe allerede efter 20.

Fortæller du mig virkelig, at du så Juve kampen fremfor Real?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

3 år 7 måneder siden #6051 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis den var til rødt så bør alle kampe ende med 7-8 spillere på banen.

Og iøvrigt jeg så da begge kampe: real på tvskærmen og juve på telefonen (næsten kun med lyd så jeg blot kunne se highlights).

3 år 7 måneder siden #6052 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Madshp skrev: Jeg læste et sted en spansk dommer som mente at det røde kort ikke blev givet for 'hår'-episoden, men for et spark? Lagde i mærke til et spark omkring episoden? Jeg har set maange replays og kan ikke se det! -_-

Før faldet er der et "spark". Jeg ville være meget glædeligt overrasket (og lidt forundret), hvis Busquets røg ud på sådan en forseelse i el clasico.

3 år 7 måneder siden #6053 af ChrillRM14

Dios skrev:

ChrillRM14 skrev: Den er ekstremt hårdt dømt. Men gives muligheden for et kort rent principelt, så er det jo de facto retfærdiggjort... Det er synd, for Ronaldo spillede faktisk en god kamp indtil episoden og havde Khedira og Mandzukic bare sat foden ordenligt på de chancer, Ronaldo serverede, så havde Juve været 2-0 oppe allerede efter 20.

Der er noget, der hedder internettet. Her kan man finde HELE kampe fra dagen før. Så Valencia-Juve til morgenmaden i dag (y) ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved ChrillRM14.

3 år 7 måneder siden #6054 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Dios skrev:

Der er noget, der hedder internettet. Her kan man finde HELE kampe fra dagen før. Så Valencia-Juve til morgenmaden i dag (y) ;)

Det er fandeme i orden at køre en 90 minutters morgenmad ;)

3 år 7 måneder siden #6055 af ChrillRM14

RGBlanco skrev:

ChrillRM14 skrev:

Dios skrev:

Det er fandeme i orden at køre en 90 minutters morgenmad ;)

Har 70 siders Immanuel Kant for til imorgen... kan love dig for, at jeg trak morgenstunden ud... :/

Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Evden

3 år 7 måneder siden #6056 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Har lige set episoden med Ronaldo i super slow, zoomet helt ind. Først var jeg med på vognen med at det var håbløst dømt, men nu synes jeg det er passende. Han sparker ham inden han falder, muligvis får han også et slag. Og han tager fat om hans hoved hvilket resulterer i at der ligner han hiver ham i håret.

At han bare prøvede at hjælpe ham op ved at hive ham i hovedet er muligvis det sjoveste jeg nogensinde har læst :-D

3 år 7 måneder siden #6057 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Har lige set episoden med Ronaldo i super slow, zoomet helt ind. Først var jeg med på vognen med at det var håbløst dømt, men nu synes jeg det er passende. Han sparker ham inden han falder, muligvis får han også et slag. Og han tager fat om hans hoved hvilket resulterer i at der ligner han hiver ham i håret.

At han bare prøvede at hjælpe ham op ved at hive ham i hovedet er muligvis det sjoveste jeg nogensinde har læst :-D

Messi havde maksimum fået gult. Maksimum! ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

3 år 7 måneder siden #6058 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Who cares about Ronaldo?

3 år 7 måneder siden #6059 af ChrillRM14

Matamoro skrev: Who cares about Ronaldo?

Måske den største goal-getter i historien, en af de bærende personer bag en æra med svimlende 4 chl-triumfer på 5 år. Der er da rimelig god grund til at følge med i et klubkoryfæs færden - selv efter han har lagt den hvide trøje på hylden. Forhåbentlig alle madridistas 'cares a little bit' ;)

Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Brylle, Zyconith, Jonas

3 år 7 måneder siden #6060 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Matamoro skrev: Who cares about Ronaldo?

Måske den største goal-getter i historien, en af de bærende personer bag en æra med svimlende 4 chl-triumfer på 5 år. Der er da rimelig god grund til at følge med i et klubkoryfæs færden - selv efter han har lagt den hvide trøje på hylden. Forhåbentlig alle madridistas 'cares a little bit' :)

Jeg følger også med, og det røde kort er ret beset helt ok.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.