Om Vores Rivaler IX

3 år 3 måneder siden #6097 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Uanset resultatet senere, så har vi en kæmpe fordel. Nu antager vi, at vi taber senere. Så er vi 1 point efter Barcelona, men forskellen er, at vi har mistet point imod modstandere som forventes at vi kan miste point imod, hvor Barca derimod har mistet 7 point imod modstandere som skal besejres. Nuvel, så skal de nemme kampe stadig vindes, men det er en kæmpe fordel, at vi har spillet så mange svære kampe ift. Barca.

Når det er sagt, så savner jeg godt nok en spiller i Real Madrid, som bare gør holdet bedre som Messi gør det med Barca. Den autoritet han kommer ind med og ændre hele kampbilledet.
Og i skrivende stund, så laver Hazard igen igen lækkert. Kom så med ham. Bliver ved med at skrive det indtil det sker :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #6098 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har stadig svært ved at fatte, at Hazard, manden der flirtede åbenlyst med et skifte til Real Madrid i sommers, render rundt og brillerer i Chelsea pt.

Det sætter virkelig Real Madrids latterlige transfervindue i relief.

Men Perez’ sidste aftryk i Real Madrid i form af den store stadion renovation viste sig at være vigtigere end den fortsatte sportslige succes.

Men godt for Hazard. Han er verdensklasse. Ærgerligt han ikke får lov til at vise det i Real Madrid i sin prime.

3 år 3 måneder siden #6099 af Daniel

Dios skrev: Uanset resultatet senere, så har vi en kæmpe fordel. Nu antager vi, at vi taber senere. Så er vi 1 point efter Barcelona, men forskellen er, at vi har mistet point imod modstandere som forventes at vi kan miste point imod, hvor Barca derimod har mistet 7 point imod modstandere som skal besejres. Nuvel, så skal de nemme kampe stadig vindes, men det er en kæmpe fordel, at vi har spillet så mange svære kampe ift. Barca.

Når det er sagt, så savner jeg godt nok en spiller i Real Madrid, som bare gør holdet bedre som Messi gør det med Barca. Den autoritet han kommer ind med og ændre hele kampbilledet.
Og i skrivende stund, så laver Hazard igen igen lækkert. Kom så med ham. Bliver ved med at skrive det indtil det sker :D

Siger du mellem linjerne, her seks (snart syv) kampe inde i sæsonen, at du allerede savner Ronaldos aftryk på Real Madrid, Dios ;-)

3 år 3 måneder siden #6100 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: Det nytter jo ikke at juble over deres uafgjort når vi taber senere. Vi indhenter aldrig Barca fordi vi altid taber point de runder hvor vi burde slå til

Det gør det da i den grad! Man kan altid juble over når Barca smider point.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

3 år 3 måneder siden #6101 af Real HWL

Dios skrev: Uanset resultatet senere, så har vi en kæmpe fordel. Nu antager vi, at vi taber senere. Så er vi 1 point efter Barcelona, men forskellen er, at vi har mistet point imod modstandere som forventes at vi kan miste point imod, hvor Barca derimod har mistet 7 point imod modstandere som skal besejres. Nuvel, så skal de nemme kampe stadig vindes, men det er en kæmpe fordel, at vi har spillet så mange svære kampe ift. Barca.

Stadionprojeket er så småt ved at falde på plads, det samme tror jeg om Hazard. Han kommer til januar :)

3 år 3 måneder siden #6102 af Sam
Besvaret af Sam på emne Om Vores Rivaler IX
@Real HWL Jeg personligt forstummer i min jublen når vi samtidig bliver "smadret". Men udover det giver jeg dig ret ☺
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Sam.

3 år 3 måneder siden #6103 af Real HWL

Sam skrev: @Real HWL Jeg personligt forstummer i min jublen når vi samtidig bliver "smadret". Men udover det giver jeg dig ret ☺

Den gjorde ondt i onsdags, det er jeg enig i. Men det havde gjort endnu mere ondt hvis Barca havde vundet. Man kan altid bruge Barcas point tab til noget, også selvom vi selv dummer os :)
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, andreashn

3 år 3 måneder siden #6104 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelonas pointtab er kun med til at udskyde smerten.. Intet godt i det der foregår hos Real Madrid.

La liga nummer 34 skal i hus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam

3 år 3 måneder siden #6105 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

Siger du mellem linjerne, her seks (snart syv) kampe inde i sæsonen, at du allerede savner Ronaldos aftryk på Real Madrid, Dios ;-)

Jeg ville alle dage have byttet Bale for Ronaldo :) Nej, jeg savner mere en spiller som gør holdet bedre via sit spil på banen. Den spiller er Ronaldo ikke længere.
Nu nævner jeg bare en tilfældig spiller, men Hazard ville kunne gøre det :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

3 år 3 måneder siden #6106 af Daniel

Daniel skrev: Der bliver spændende at se om spillerne så kan sætte sig op til aftenens opgør oven på endnu et overraskede catalansk pointtab, nu det kneb på Sanchez Pizjuan i midtugen.

Det kunne de så ikke. Eller kunne de?

Der var da mere intensitet, men uden Ronaldo er der bare ingen kvalitet inde i feltet eller uden for feltet længere. Et mål i tre kampe. Det er ganske enkelt ikke godt nok.

3 år 3 måneder siden #6107 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om Vores Rivaler IX
Christoph Winterbach på Twitter
Alle bør gå ind og læse denne Twitter-tråd med anklager mod Cristiano Ronaldo om en påstået voldtægt.
Jeg tager ikke stilling til, hvem der har ret, men det virker til at være utroligt gennemarbejdet. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige til det udover at jeg vil anbefale alle at tage et kig.

Link direkte til artiklen i Der Spiegel:
www.spiegel.de/international/cristiano-r...-rape-a-1230634.html
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved mortenj.

3 år 3 måneder siden #6108 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Sikke en lettelse at vi er sluppet af med Ronaldo inden den nye voldtægtssag. Manden har jo for fanden tilstået hele forløbet, med undtagelse af anal-penetration inden "fixerne" kom på banen og gav hende 2 mio. for at holde sin kæft (politi-rapport her: www.spiegel.de/media/media-43488.pdf)

Jeg er rystet - først "opkøbene" af børnene og nu voldtægtsforbryder. Manden har et stort problem med kvinder.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved nono.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.