Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Det er nu mere reglen end undtagelsen, at han har ‘suttet en hel sæson’. Det er vel udelukkende sæsonerne under ZZ, hvor det eksplicit har været planen at toppe i foråret, at han har været dag og nat i sæsonens to halvdele.
Det villet været rart med den attitude i Real, som RonRon viste igår. Ser ikke så meget Chelsea - Hazard virker også en smule introvert, om end han blot lader fødderne tale. Neymar virker en smule skrøbelig.
Hvilke spillere, Real kunne hente, ville egentlig kunne gå ind og give noget ild og attitude til holdets offensiv? Kane? Pogba? Lewandowski?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kimbo skrev:
Jeg er enig i at Ronaldo's placerings evne er superb, det har jeg aldrig sagt den ikke var.JimmyBroe skrev:
Kimbo skrev: Messi har præsteret fint på landsholdet, hold nu op med det pjat. Han har været i 3 finaler, Ronaldo har været i en. Som han ikke deltog i.
Ronaldo er kongen af CL, den turnering betyder alt for ham, det er virkeligt vildt at se.
Han er verdens farligste på hovedet, uden tvivl, men han kan så absolut heller intet andet.
Jo sparke straffe er han også ret god til :)
Anden sjov ting, Ronaldo har sikkert bevist sig i Spanien, men er hans periode i La Liga ikke blandt de ringeste i Madrids historie?
Og så anerkender du slet ikke hvor vanvittig en placeringsevne Ronald har. Du vil sikkert kalde det tap-ins. Men det kræver du står det rigtige sted.
.
Men altså, for mig skal der bare mere til end dygtig placerings evne og et godt hovedstød for at blive sammenlignet med de største.
Han er om nogen blevet udelukkende en poacher, jeg græmmes næsten lidt når han løber tilbage i banen og prøver at være med i det opbyggende spil, laver et par husmands finter, spiller bolden 5 meter tilbage, og spæner ind i feltet, every time. Han er uanset hvad way far fra den Ronaldo jeg var fan af da han kom til Madrid.
Den største kvalitet Ronaldo har for mig er hans komplet vanvittige ærgerrighed til at vinde.
Hvad der afføder hans motivation, om det er for at være bedre end Messi, for at være den største nogensinde eller hvad ved jeg er sådan set ligemeget, men manden er mere opsat på at vinde end jeg tror nogen atlet verden nogensinde har set. Det er satme imponerende og inspirerende at se på.
Nårh ja, og så er han med afstand den spiller der dukker mest op i de afgørende kampe, det er grotesk hvordan han kan sutte en hel sæson og så præstere så vanvittigt med det samme det gælder. Vinder mentalitet af en anden verden
Det er bare lige til r/cringe med dine indlæg. Jeg vælger at stoppe med min del af denne samtale da det virker til du sidder fast med hovedet oppe i messis bagdel :) God vind som Real fan fremover
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
Batmajn skrev:
Kimbo skrev:
Jeg er enig i at Ronaldo's placerings evne er superb, det har jeg aldrig sagt den ikke var.JimmyBroe skrev:
Kimbo skrev: Messi har præsteret fint på landsholdet, hold nu op med det pjat. Han har været i 3 finaler, Ronaldo har været i en. Som han ikke deltog i.
Ronaldo er kongen af CL, den turnering betyder alt for ham, det er virkeligt vildt at se.
Han er verdens farligste på hovedet, uden tvivl, men han kan så absolut heller intet andet.
Anden sjov ting, Ronaldo har sikkert bevist sig i Spanien, men er hans periode i La Liga ikke blandt de ringeste i Madrids historie?
Og så anerkender du slet ikke hvor vanvittig en placeringsevne Ronald har. Du vil sikkert kalde det tap-ins. Men det kræver du står det rigtige sted.
.
Men altså, for mig skal der bare mere til end dygtig placerings evne og et godt hovedstød for at blive sammenlignet med de største.
Han er om nogen blevet udelukkende en poacher, jeg græmmes næsten lidt når han løber tilbage i banen og prøver at være med i det opbyggende spil, laver et par husmands finter, spiller bolden 5 meter tilbage, og spæner ind i feltet, every time. Han er uanset hvad way far fra den Ronaldo jeg var fan af da han kom til Madrid.
Den største kvalitet Ronaldo har for mig er hans komplet vanvittige ærgerrighed til at vinde.
Hvad der afføder hans motivation, om det er for at være bedre end Messi, for at være den største nogensinde eller hvad ved jeg er sådan set ligemeget, men manden er mere opsat på at vinde end jeg tror nogen atlet verden nogensinde har set. Det er satme imponerende og inspirerende at se på.
Nårh ja, og så er han med afstand den spiller der dukker mest op i de afgørende kampe, det er grotesk hvordan han kan sutte en hel sæson og så præstere så vanvittigt med det samme det gælder. Vinder mentalitet af en anden verden
Det er bare lige til r/cringe med dine indlæg. Jeg vælger at stoppe med min del af denne samtale da det virker til du sidder fast med hovedet oppe i messis bagdel :) God vind som Real fan fremover
Ehm wtf? Hvor kommer det der fra? =D
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Åh gud, endnu et barn i CR7 underhylere der ikke kan tåle man stiller sig kritisk overfor deres helt, patetisk.Batmajn skrev:
Kimbo skrev:
.
Især når du svarer på et indlæg hvor jeg rent faktisk roser Ronaldo for det jeg synes han kan.
Men nårh nej, man må som Real fan ikke sige det mindste negative om visse spillere så bliver man straks hængt ud som Messi/Barca fanboy.
Grow up og forstå der findes andre meninger end din egen, så behøver du heller ikke "cringe" over andres indlæg, så kan du rent faktisk være ligeglad og bare scrolle videre.
Kimbo skrev:
Messi har præsteret fint på landsholdet, hold nu op med det pjat. Han har været i 3 finaler, Ronaldo har været i en. Som han ikke deltog i.Batmajn skrev:
FanOfMagicalTeams skrev:
PMO skrev:
-#7- skrev:
PMO skrev:
-#7- skrev:
mohbar skrev:
-#7- skrev: Jeg synes Messi er den bedste af de to, men Ronaldo fucking ejer bare Champions League, det er helt skørt så god han er i den turnering jo.
Legende i CL, Real, United, Juve, Portugal...
Messi er så legenden i Barcelona..
Jamen du har ret, hvad har Messi overhovedet opnået med Barcelona..
Han har opnået alt i Barcelona. Men KUN i Barcelona.
Jep. Skal det holdes op imod ham? Man skal være ganske blåøjet hvis man ikke tror Messi havde domineret PL eller Serie A også.
Kunne være interessant at se, men det sker nok næppe og derfor er det stadig kun gætværk. Ronaldo har bevist sig i andre ligaer, Messi har ikke. Det er fakta.
Græsset er grønt. Det er fakta. Ligegyldig fakta. Men fakta. Hvis man ikke kan kritisere for andet, så kan man altid forsøge at gøre det at være en klublegende til noget negativt. Det havde klædt Ronaldo, at blive i Real og tage udfordringen op med La Liga, men vildt at se det blive fremlagt som noget positivt - herinde af alle steder - at han rendte til Serie A.
Hvis nu Messi også havde gjort det godt på landsholdet - han virker som en tryghedsspiller, men så også den bedste af sin slags. Hele barce holdet ved/og har sikkert fået at vide, at de skal spille rundt om ham. Det er vildt hvad han laver, men han laver det altså kun i sin trygge ramme.
@Kimbo
Hvor har det klædet dig at rose Ronaldo, som resten af verdenen, efter hans kraftindsats i går. I stedet viser du dit enorm had for CR7, hvor du prøver at koge mandens enorm flotte karriere til at han kun er god med hovedet og til straffe. Du udstiller dig selv og gøre dig selv til grin.
Hvor er det i øvrigt "sagligt" at skrive til andre: "hold nu op, han spiller fint". Det kunne selvfølgelig har vært rart at argumentere for HVORFOR du mener det. Men det er måske for meget at forlange?
Ser Du, det nytter ikke noget at lyve for sig selv, og for andre for den sags skyld. Som en anden nævner, så spillede Ronaldo 2 finaler. Selv i 2016 var han med, hvor han, som bekendt, blev skadet. Men skaden forhindrede ham ikke i at animere sit hold til sejren.
Derudover så kan jeg ikke lade være med at smile, når jeg hører folk skrive at Messi har været i 3 finaler. Nu er der sådan at historien husker dem der vinder. Ikke taberne. Og når du nu snakker om de største. Synes du ikke at man kan forvente af "den bedste nogen sinde" bare at vinde en enkelt?
De største og bedste spillere er kendetegnet ved at de VINDER finalerne for at skrive historie med deres (lands)Hold. Ikke blot at spille finalerne.
"Ronaldo har sikkert vist sig"...he he. Nej, det har han Ikke, Kimbo. Han er jo boldmonogol og kan ikke andet end at sparke straffe.
I øvrigt komisk at du ikke anderkender at manden er 34 år og stadigvæk helt umulig at styre. De fleste andre spillere går på pension eller sidder på bænken. I stedet prøver du at fremstille ham, som om han ALTID har været overflødige. Kom nu lidt altså. Vis nu lidt format og anerkende manden, som da du fik orgasme, da Messi scorede mod "mægtige" Sevilla.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
ChrillRM14 skrev: Altså... får Barca ikke et straffe per kamp pt, eller er jeg bare Real-sur? :(
Det værste er at der ikke var skyggen af straffe. Hvor er Suarez dog klam. Han stempler Lyon spilleren og kaster sig derefter som om han er skudt.
Som kontrast: de engelske klubber. Fyldt med hurtige spillere. Og de har tre klubber i kvartfinalerne.
"Tiderne skifter"
Lad dem skifte igen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev: Bayern minder ret meget om Real Madrid. Ingen presser. Intet intiativ. Stilstand. Så er diagnosen ligesom på plads.
Som kontrast: de engelske klubber. Fyldt med hurtige spillere. Og de hartreklubber i kvartfinalerne.
"Tiderne skifter"
Lad dem skifte igen.
4 klubber endda, ganske imponerende.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Fondo_Sur skrev: Bayern minder ret meget om Real Madrid. Ingen presser. Intet intiativ. Stilstand. Så er diagnosen ligesom på plads.
Som kontrast: de engelske klubber. Fyldt med hurtige spillere. Og de hartreklubber i kvartfinalerne.
"Tiderne skifter"
Lad dem skifte igen.
4 klubber endda, ganske imponerende.
City, United, Liverpool... og nå jo, Tottenham ;-)
Edit: Nu har de endelig fået at vide, at det bare var en hyldest til en superhelt. For pokker da.