Om Vores Rivaler IX

5 år 2 uger siden #6697 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Last teams Ronaldo faced in UCL KO stages:

Manchester City
Atletico Madrid
Napoli
Bayern Munich
Atletico Madrid
Juventus
Psg
Juventus
Bayern Munich
Liverpool
Atletico Madrid

He scored 19 goals in 18 games.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 5 år 2 uger siden ved MadridistaPorVida.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 uger siden #6698 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Mølbat skrev: Aubameyang har netop scoret for Arsenal imod Rennes, og i forbindelse med fejringen tog han en Black Panther-maske på. Hold nu fast, hvor er det både tåkrummende og samtidig sjovt at høre kommentatorerne snakke om, at det måske er et politisk statement, som han har gang i, samt at han måske skal have karantæne for det. Her kan man da snakke om at være 'out of touch' med mainstream populærkulturen.

Edit: Nu har de endelig fået at vide, at det bare var en hyldest til en superhelt. For pokker da.


En dansk 1. divisionsspiller fik for et par år siden sit andet gule kort på få minutter. Han fik det for at fejre en scoring ved at tage en lille sok op af hans strømpe og bruge den som en form for Batman-maske... man kan sgu for karantæner for det meste.

Samtidig ser vi Balotelli løbe ud og filme sig selv til en instagram eller snapchat story efter et mål, og det har ingen konsekvenser.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 uger siden #6699 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Ronaldo i CHL: Flest mål, flest assist, flest hovedstødsmål, flest Frisparks mål og flest mål uden fra boxen af, også har han oven i købet været der i alle de store kampe som du kan se på listen. EM med Portugal, og ikke missede vigtige straffespark, andre end den mod Chelsea hvor han scorede det eneste mål for United i kampen. Hvorfor er det at han ikke kan blive sammenlignet med de største? Er det fordi Messi er en Good Boy Kimbo?

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 5 år 2 uger siden ved MadridistaPorVida.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 uger siden #6700 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

MadridistaPorVida skrev: Er det fordi Messi er en Good Boy Kimbo?


Og det er han jo så bare langt fra. Folk har en ide om at han er Messias.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #6701 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
En lille hypotetisk curiøsitet.
Var Madrid og Atletico gået videre i CL, skulle de have mødt hinanden i kvartfinalen - igen igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #6702 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om Vores Rivaler IX
Hvorfor er TV3 Sport/Viasat altid så ellevilde med Liverpool? Er jeg den eneste, der sidder med den fornemmelse?

Det er som om, at de altid lige har det ekstra fedt, når de skal dække Liverpool. De kan nærmest ikke være i sig selv.

Brækker mig hver gang de nævner de åhhh så famøse "European Nights" på Anfield. Som om Anfield er det eneste stadion, hvor der har været mindeværdige CL-kampe igennem historien. Det er både fuldstændig forkert og virkelig trættende at høre på.

Jeg har ikke noget tilhørsforhold til noget engelsk hold. Jeg undrer mig bare.
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mølbat

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #6703 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

mortenj skrev: Hvorfor er TV3 Sport/Viasat altid så ellevilde med Liverpool? Er jeg den eneste, der sidder med den fornemmelse?

Det er som om, at de altid lige har det ekstra fedt, når de skal dække Liverpool. De kan nærmest ikke være i sig selv.

Brækker mig hver gang de nævner de åhhh så famøse "European Nights" på Anfield. Som om Anfield er det eneste stadion, hvor der har været mindeværdige CL-kampe igennem historien. Det er både fuldstændig forkert og virkelig trættende at høre på.

Jeg har ikke noget tilhørsforhold til noget engelsk hold. Jeg undrer mig bare.


Det jo det næstbedste, eftersom de ikke er Real-fans og har aftenerne på Bernabeu ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #6704 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

mortenj skrev: Hvorfor er TV3 Sport/Viasat altid så ellevilde med Liverpool? Er jeg den eneste, der sidder med den fornemmelse?

Det er som om, at de altid lige har det ekstra fedt, når de skal dække Liverpool. De kan nærmest ikke være i sig selv.

Brækker mig hver gang de nævner de åhhh så famøse "European Nights" på Anfield. Som om Anfield er det eneste stadion, hvor der har været mindeværdige CL-kampe igennem historien. Det er både fuldstændig forkert og virkelig trættende at høre på.

Jeg har ikke noget tilhørsforhold til noget engelsk hold. Jeg undrer mig bare.


Mænd i den alder voksede op med engelsk fodbold, og Liverpool var de største. Der er også et par stykker på redaktionen, som har spillet der, og har været ret glade for livet som profileret fodboldspiller i et land, hvor det har været acceptabelt at få mere end Cola Light til aftensmaden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #6705 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Og så er frasen "engelsk fodbold er det bedste" jo lidt en stående joke... Bortset fra et par få undtagelser, er det jo ikke ligefrem de engelske spillere og trænere der har løftet ligaen til det den er i dag.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #6706 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Om Vores Rivaler IX

MadridistaPorVida skrev: Last teams Ronaldo faced in UCL KO stages:

Manchester City
Atletico Madrid
Napoli
Bayern Munich
Atletico Madrid
Juventus
Psg
Juventus
Bayern Munich
Liverpool
Atletico Madrid

He scored 19 goals in 18 games.


Hvis det ikke var nok, så viser den her video også hvor meget Ronaldo betød for holdet:


Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #6707 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Og så er frasen "engelsk fodbold er det bedste" jo lidt en stående joke... Bortset fra et par få undtagelser, er det jo ikke ligefrem de engelske spillere og trænere der har løftet ligaen til det den er i dag.


Begyndte de ikke på den, da Liverpool, Chelsea og United var langt i CL samtidigt? Siden er det vel blot fortsat som et slogan :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #6708 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

YunisTaker skrev:

MadridistaPorVida skrev: Last teams Ronaldo faced in UCL KO stages:

Manchester City
Atletico Madrid
Napoli
Bayern Munich
Atletico Madrid
Juventus
Psg
Juventus
Bayern Munich
Liverpool
Atletico Madrid

He scored 19 goals in 18 games.


Hvis det ikke var nok, så viser den her video også hvor meget Ronaldo betød for holdet:


Hvilken spiller og hvilken personlighed. Jeg vil altid savne Cristiano. Med ham på holdet vidste man at ALT kunne ske. Det her er kun på banen. Uden for banen gjord han også utrolige ting for fattige og børn rundt omkring i verdenen.

Hans kritikere har det med at gå efter at han var ego centreret, men glemmer tit at han betød enorm meget for holdet. Han har altid støttet sit hold og kollegaer. Det er helt uhørt at have en spiller med så meget talent og så meget karakter. Han var virkelig en ener.
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madrid1998, elle44, ChrillRM14, Jonas, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce