Om Vores Rivaler IX
8 mesterskab på 11 år.. men jaja, vi har jo vunder Champions League fire gange på de sendte fem år og tre på stribe. Vågn nu op, Pérez.. det her må simplethen ikke fortsætte!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
Kayed99 skrev: De havde så stadig skulle hente 5 point og ikke 4, da de så stadig ville være 1 point efter. Et 5-points forspring med 7 runder igen.. den havde Barca stadig kørt hjem.. prøv bare at se på de to holds kampprogrammer. Desuden er jeg pisse ligeglad med lillesøster.. Jeg bekymrer mig mere om, at vi snart kommer i en forfatning, hvor vi igen kan kæmpe med om et mesterskab. De seneste to sæsoner har vi været en katastrofe.
8 mesterskab på 11 år.. men jaja, vi har jo vunder Champions League fire gange på de sendte fem år og tre på stribe. Vågn nu op, Pérez.. det her må simplethen ikke fortsætte!
Fair point, men der havde i hvert fald stadig været liv i ligaen. Og ja... 2020-2030 bliver et spændende årti i La Liga. Det meste af årtiet vil Messi også være ude af ligningen for fcb, bliver sgu lidt spøjst uden ham og Ronaldo. I nuværende situation tør jeg dog ikke spå om hvem der kommer til at have overtaget i den periode når Barca er uden messi
GuldsmedeN skrev:
Kayed99 skrev: De havde så stadig skulle hente 5 point og ikke 4, da de så stadig ville være 1 point efter. Et 5-points forspring med 7 runder igen.. den havde Barca stadig kørt hjem.. prøv bare at se på de to holds kampprogrammer. Desuden er jeg pisse ligeglad med lillesøster.. Jeg bekymrer mig mere om, at vi snart kommer i en forfatning, hvor vi igen kan kæmpe med om et mesterskab. De seneste to sæsoner har vi været en katastrofe.
Fair point, men der havde i hvert fald stadig været liv i ligaen. Og ja... 2020-2030 bliver et spændende årti i La Liga. Det meste af årtiet vil Messi også være ude af ligningen for fcb, bliver sgu lidt spøjst uden ham og Ronaldo. I nuværende situation tør jeg dog ikke spå om hvem der kommer til at have overtaget i den periode når Barca er uden messi
Hvem siger at Messi ikke fortsætter til han er 45.. ?! Er han ikke stadig på steroider?
Batmajn skrev: streamja.com/n947
Steg hans pris lige med 10 mio?
Uanset hvad - køb, køb, KØØØØB!!
16 mål - 12 assists!! Premier Leagues bedste spiller igen og igen!!!
EDIT: Tottenham, Arsenal og Man U må altså gerne stramme sig op for helvede!! Vil ikke se Chelsea ende på 3' eller 4' pladsen!
Bismo skrev: Ham Militao der er godt nok god :)
Det må man sige - og han spiller den lange op af banen som en anden Beckenbauer. Virkelig lovende - kan godt forstå at Varane ryster i bukserne. Det er der rigtig god grund til at gøre...
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: Kan ikke rigtig spore om i er sarkastiske eller om han rent faktisk var god :D Så ikke kampen.
Ingen sarkasme herfra. :D
Han var solid defensivt. Hurtig. Teknisk dygtig. Virkeligt godt køb.
Emnet har før været oppe at vende, hvor det til gengæld er blevet nævnt, at han engang var Real Madrid-fan, men ikke er det længere.
Spørger bare af ren interesse.
mortenj skrev: Er Peter Grønborg Barcelona-fan? Jeg synes, det bliver mere og mere tydeligt, at det er tilfældet. Han er jo ved at selvantænde af ren eufori hver gang snakken falder på enten Messi eller Barca – som f.eks. nu i CL-studiet.
Emnet har før været oppe at vende, hvor det til gengæld er blevet nævnt, at han engang var Real Madrid-fan, men ikke er det længere.
Spørger bare af ren interesse.
Jeg synes det er tydeligt at høre på ham han er fan af spansk fodbold hvertfald. Men jeg er ret sikker på han er Madrid-fan. Sådan lyder det hvertfald tit når han kommenterer på dem.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024