Om Vores Rivaler IX

7 år 2 måneder siden #6769 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Mølbat skrev:

Bismo skrev: Vi må og skal have fat i Joao Felix.. drengen bliver en stjerne inden for de kommende år uden tvivl.

Hvis man ikke lykkes med at hente Mbappé, så er João Felix 100 % en spiller, man skal gå all-in på. IMO det næststørste europæiske offensive talent pt. (Det største er selvfølgelig Mbappé). Også selvom diverse engelske medier elsker at hype Jadon Sancho i Dortmund. Kan man få fat på Felix som arvtager til Benzema oppe foran, så er man virkelig godt dækket ind i de næste mange sæsoner.

Jeg er stadig ikke imponeret af ham, sad og så kampen i går og har set andre med ham. Han varmer bolden tit og er ikke synderlig hurtig, han har dog kanon teknik.

De mål han scorer i går er jo ikke noget særligt, særligt mål 2 er jo bare en heldig inderside. 120 millioner er for meget for en teenager, så heller gå all in på Mbappe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #6770 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX
Er der nogen, som følger portugisisk fodbold tæt?

Florentino Luís. Har han potentiale til Real Madrid?

7 år 2 måneder siden #6771 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:

Mølbat skrev:

Bismo skrev: Vi må og skal have fat i Joao Felix.. drengen bliver en stjerne inden for de kommende år uden tvivl.

Hvis man ikke lykkes med at hente Mbappé, så er João Felix 100 % en spiller, man skal gå all-in på. IMO det næststørste europæiske offensive talent pt. (Det største er selvfølgelig Mbappé). Også selvom diverse engelske medier elsker at hype Jadon Sancho i Dortmund. Kan man få fat på Felix som arvtager til Benzema oppe foran, så er man virkelig godt dækket ind i de næste mange sæsoner.

Jeg er stadig ikke imponeret af ham, sad og så kampen i går og har set andre med ham. Han varmer bolden tit og er ikke synderlig hurtig, han har dog kanon teknik.

De mål han scorer i går er jo ikke noget særligt, særligt mål 2 er jo bare en heldig inderside. 120 millioner er for meget for en teenager, så heller gå all in på Mbappe.

Heldig inderside?

Jeg kan godt lide at når Cristiano Ronaldo scorer sine tap-ins, så går fodbold europa amok og forguder hans positionering og præcision i hans skud. Når det er andre, der gør præcis det sammen, så er det bare en heldig inderside/tap-in. Nu ved jeg godt du ikke har sagt at Cristiano er god til at positionere sig.
Men synes ofte det altid kommer an på HVEM, der gør tingene, og så råber man hurra og wow efter dette. Lidt synd.

7 år 2 måneder siden #6772 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

fiatten skrev:

asp3200 skrev:

Mølbat skrev:

Heldig inderside?

Jeg kan godt lide at når Cristiano Ronaldo scorer sine tap-ins, så går fodbold europa amok og forguder hans positionering og præcision i hans skud. Når det er andre, der gør præcis det sammen, så er det bare en heldig inderside/tap-in. Nu ved jeg godt du ikke har sagt at Cristiano er god til at positionere sig.
Men synes ofte det altid kommer an på HVEM, der gør tingene, og så råber man hurra og wow efter dette. Lidt synd.

Forskellen er: Gør du det én gang, eller gør du det 50 gange per sæson i 10 år?

7 år 2 måneder siden #6773 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

fiatten skrev:

asp3200 skrev:

Mølbat skrev:

Heldig inderside?

Forskellen er: Gør du det én gang, eller gør du det 50 gange per sæson i 10 år?

Jeg forstår din pointe. Er ikke uenig, men man kan da ikke kritisere en spiller for at være der det rigtige sted. Det er bedre at han er der end han ikke er der - uanset hvor heldigt man måtte synes det er. Tap-in fra Joao Felix kan da også vise at han er moden i sit spil og kan læse spillet godt i så ung en alder. Det er blandt andet noget som jeg synes Vinicius mangler. De mangler unge spillere har, dem skal man bare arbejde på, når de kommer til klubben. Det er sjældent man får et færdigprodukt. De skal selvfølgelig have talent før man signer dem.

Men man må også bare understrege at han kun er 18-19 år. Ronaldo varmede også bolden VIRKELIG meget, og lærte at skille sig af med den som årene gik, da han kom til United. Man kan ikke forvente en færdigudviklet spiller i så ung en alder.
Han har ekstremt meget potentiale og hvis man arbejder lidt med ham kan han gå hen og blive rigtig god.

7 år 2 måneder siden #6774 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Av for et drop af De Gea.... ikke sikker på, han ville være en stor gevinst fremfor Navas eller Courtois.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 2 måneder siden #6775 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Juventus:

Mesterskabet
Vandt Supercoppa Italiana
Kvartfinalen i Championes League
Kvartfinalen i Coppa Italia

= lunken sæson for dem og Ronaldo...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 2 måneder siden #6776 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Om Vores Rivaler IX
Ziyach og Neres skal være prioritet for Real Madrid! Kæft de er skarpe!!

7 år 2 måneder siden #6777 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Ajax spiller fandme godt - med mod og hjerte, alle mand. De har mange spændende spillere og hvem der ender med De ligt får en fantastisk forsvarsspiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

7 år 2 måneder siden #6778 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi får nok ikke De Ligt, men han ville være den perfekte arvtager for vores 33årig Ramos. Tillykke til Barcelona hvis de snupper ham.

7 år 2 måneder siden #6779 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Hansen skrev: Ziyach og Neres skal være prioritet for Real Madrid! Kæft de er skarpe!!

Ok nu slapper vi af!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 2 måneder siden #6780 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Tillykke til Messi med Balon d'or 2019.

Leveret af Kunena Forum