Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Om Vores Rivaler IX

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #6781

• Bismo
  • Bismo's profilbillede
  • Platin bruger
Hansen skrev:
Ziyach og Neres skal være prioritet for Real Madrid! Kæft de er skarpe!!

Ok nu slapper vi af!
The administrator has disabled public write access.
Følgende bruger(e) har sagt tak: asp3200

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #6782

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Tillykke til Messi med Balon d'or 2019.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #6783

Fondo_Sur skrev:
Det er også fuld fortjent.
Topscorer i La Liga, Champions League og vinder med stor sandsynlighed den tredje treble i karrieren.
Sidste redigering: 1 måned 3 dage siden af madrid2000.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #6784

• fiatten
  • fiatten's profilbillede
  • Ekspert bruger
I vil have spillerne, men jeg vil langt hellere snuppe træneren. Hold kæft et taktisk geni, der piller Real Madrid og Juventus fra hinanden.
Han har et koncept - noget som Zidane ikke har og ikke ser ud til at få.
Man skal simpelthen få en træner ind, som inkorporerer et koncept i klubben - en identitet, en spillestil. Det er vanvittigt at Ajax kan vinde nærmest alle 2. boldene fra nedfaldne hovedstød og ikke give Juventus eller Real Madrid lov til at få et ben på jorden.

Zidanes taktiske oplæg er jo bare at spille med indlæg og håbe på at 8. eller 9. indlæg er lykkens gang. Han har bare været heldig med at have en Ronaldo i feltet i sine 3 champions league år, og det er kun derfor han er lykkes rent taktisk. Han har ikke andre metoder til at vinde en kamp.

Hvis man ikke kan styre en kamp med Kroos og Modric - kamp efter kamp med støtte fra Marcelo og den bedste falske 9'er Benzema, så er der simpelthen noget galt med træneren. Barcelona styrer en kamp uanset hvem de spiller imod - om det er mod Real Madrid, United eller Real Sociedad. Og det er med spillere som Vidal, Arthur, Raktic på midtbanen. Vores midtbane OG forsvar er langt bedre spiller for spiller, men vi har intet koncept. Et stort hold, skal STYRE kampen.

Indlæg kan være en metode til en specifik kamp til at vinde på, men det må aldrig være en del af holdets strategi til at vinde sæsonen.

Det er blandt andet derfor vi aldrig vinder The Treble, og Barca derimod gør oftere.

Zidane er ikke vejen frem. Tro mig. Han er så overvurderet.

HENT ERIK TEN HAG
Sidste redigering: 1 måned 3 dage siden af fiatten.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #6785

• Bismo
  • Bismo's profilbillede
  • Platin bruger
madrid2000 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Det er også fuld fortjent.
Topscorer i La Liga, Champions League og vinder med stor sandsynlighed den tredje treble i karrieren.

Han skal lige forbi Liverpool og (sandsynligvis) City først.. Det bliver ikke nogen let opgave.

Jeg tror personligt, at Liverpool slår dem ud.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #6786

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Vild kamp mellem City og Tottenham i dag. Tottenham blev dog ret uinspirerende, når de havde resultatet.

Jeg fryder mig lidt over, at Guardiola er blevet slået ud relativt tidligt så mange år i træk.
Følgende bruger(e) har sagt tak: -#7-, Real HWL, Zyconith, ElMadrid

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #6787

• -#7-
  • -#7-'s profilbillede
  • Platin bruger
BBB skrev:
Vild kamp mellem City og Tottenham i dag. Tottenham blev dog ret uinspirerende, når de havde resultatet.

Jeg fryder mig lidt over, at Guardiola er blevet slået ud relativt tidligt så mange år i træk.

Ja det er blevet svært at vinde uden Messi og Xavi. Og med VAR selvfølgelig.

Romantikeren i mig ser helst Ajax vinde CL, men det ender jo nok med at blive Barcelona desværre.
"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #6788

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Internetkriger
City, det for tiden største engelske hold, bliver for andet år i træk slået ud af et engelsk hold, der ikke har vundet ligaen i dette årtusinde. Den engelske liga er vel mere ustabil end den er stærk, for det største den har præsteret længe, er at vinde Europa League.

Cristiano kan ikke uden RM, og omvendt. Så gode er Ajax altså heller ikke.. Og ja, jeg har set kampene. De ryger ud i næste runde uanset, hvem de møder.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #6789

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg håber ikke, at Tottenhams CL-kampagne får Eriksen på andre tanker og han lige pludselig sætter sin signatur på en ny kontrakt.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #6790

Kratmus skrev:
City, det for tiden største engelske hold, bliver for andet år i træk slået ud af et engelsk hold, der ikke har vundet ligaen i dette årtusinde. Den engelske liga er vel mere ustabil end den er stærk, for det største den har præsteret længe, er at vinde Europa League.

Cristiano kan ikke uden RM, og omvendt. Så gode er Ajax altså heller ikke.. Og ja, jeg har set kampene. De ryger ud i næste runde uanset, hvem de møder.

Nu har Ajax jo præsteret hele sæsonen, spillet lige op med Bayern to gange, slået Real ud og dernæst Juve. Selvfølgelig kan de vinde over Tottenham, der jo ikke slår nogen på rutine...

Men når selv ikke Ronaldo kan få en videre, så siger det også noget om den håbløse organisation, Juve har vist i år... Real med Ronaldo var jo også bare skabt til knockout, det var helt vildt
Jeg har tænkt mest på, hvem det mon kunne få Barca ud af turneringen, og jeg har desværre svært ved at se hverken Ajax eller Tottenham gøre det i el eventuel finale. Så Liverpool it is :/
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden af ChrillRM14.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #6791

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg ser Liverpool som ret store favoritter mod Barca. Men alt kan selvfølgelig ske når du har Messi.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #6792

Kampen i går, beviste hvorfor vi skal købe De Bruyne. Nøj hvor er han vild, især når man tænker på at han har været skadet størstedel af sæsonen. Han koster formentlig det samme som Pogba.

Hazard-Benzema-De Bruyne. Ja tak!
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Siete
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.