Om Vores Rivaler IX

7 år 3 måneder siden #6781 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Tillykke til Messi med Balon d'or 2019.

Det er også fuld fortjent.
Topscorer i La Liga, Champions League og vinder med stor sandsynlighed den tredje treble i karrieren.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved madrid2000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #6782 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Om Vores Rivaler IX
I vil have spillerne, men jeg vil langt hellere snuppe træneren. Hold kæft et taktisk geni, der piller Real Madrid og Juventus fra hinanden.
Han har et koncept - noget som Zidane ikke har og ikke ser ud til at få.
Man skal simpelthen få en træner ind, som inkorporerer et koncept i klubben - en identitet, en spillestil. Det er vanvittigt at Ajax kan vinde nærmest alle 2. boldene fra nedfaldne hovedstød og ikke give Juventus eller Real Madrid lov til at få et ben på jorden.

Zidanes taktiske oplæg er jo bare at spille med indlæg og håbe på at 8. eller 9. indlæg er lykkens gang. Han har bare været heldig med at have en Ronaldo i feltet i sine 3 champions league år, og det er kun derfor han er lykkes rent taktisk. Han har ikke andre metoder til at vinde en kamp.

Hvis man ikke kan styre en kamp med Kroos og Modric - kamp efter kamp med støtte fra Marcelo og den bedste falske 9'er Benzema, så er der simpelthen noget galt med træneren. Barcelona styrer en kamp uanset hvem de spiller imod - om det er mod Real Madrid, United eller Real Sociedad. Og det er med spillere som Vidal, Arthur, Raktic på midtbanen. Vores midtbane OG forsvar er langt bedre spiller for spiller, men vi har intet koncept. Et stort hold, skal STYRE kampen.

Indlæg kan være en metode til en specifik kamp til at vinde på, men det må aldrig være en del af holdets strategi til at vinde sæsonen.

Det er blandt andet derfor vi aldrig vinder The Treble, og Barca derimod gør oftere.

Zidane er ikke vejen frem. Tro mig. Han er så overvurderet.

HENT ERIK TEN HAG
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved fiatten.

7 år 3 måneder siden #6783 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Fondo_Sur skrev: Tillykke til Messi med Balon d'or 2019.

Det er også fuld fortjent.
Topscorer i La Liga, Champions League og vinder med stor sandsynlighed den tredje treble i karrieren.

Han skal lige forbi Liverpool og (sandsynligvis) City først.. Det bliver ikke nogen let opgave.

Jeg tror personligt, at Liverpool slår dem ud.

7 år 3 måneder siden #6784 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX
Vild kamp mellem City og Tottenham i dag. Tottenham blev dog ret uinspirerende, når de havde resultatet.

Jeg fryder mig lidt over, at Guardiola er blevet slået ud relativt tidligt så mange år i træk.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, Zyconith, ElMadrid

7 år 3 måneder siden #6785 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev: Vild kamp mellem City og Tottenham i dag. Tottenham blev dog ret uinspirerende, når de havde resultatet.

Jeg fryder mig lidt over, at Guardiola er blevet slået ud relativt tidligt så mange år i træk.

Ja det er blevet svært at vinde uden Messi og Xavi. Og med VAR selvfølgelig.

Romantikeren i mig ser helst Ajax vinde CL, men det ender jo nok med at blive Barcelona desværre.

DC19

7 år 3 måneder siden #6786 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
City, det for tiden største engelske hold, bliver for andet år i træk slået ud af et engelsk hold, der ikke har vundet ligaen i dette årtusinde. Den engelske liga er vel mere ustabil end den er stærk, for det største den har præsteret længe, er at vinde Europa League.

Cristiano kan ikke uden RM, og omvendt. Så gode er Ajax altså heller ikke.. Og ja, jeg har set kampene. De ryger ud i næste runde uanset, hvem de møder.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 3 måneder siden #6787 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg håber ikke, at Tottenhams CL-kampagne får Eriksen på andre tanker og han lige pludselig sætter sin signatur på en ny kontrakt.

7 år 3 måneder siden #6788 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev: City, det for tiden største engelske hold, bliver for andet år i træk slået ud af et engelsk hold, der ikke har vundet ligaen i dette årtusinde. Den engelske liga er vel mere ustabil end den er stærk, for det største den har præsteret længe, er at vinde Europa League.

Cristiano kan ikke uden RM, og omvendt. Så gode er Ajax altså heller ikke.. Og ja, jeg har set kampene. De ryger ud i næste runde uanset, hvem de møder.

Nu har Ajax jo præsteret hele sæsonen, spillet lige op med Bayern to gange, slået Real ud og dernæst Juve. Selvfølgelig kan de vinde over Tottenham, der jo ikke slår nogen på rutine...

Men når selv ikke Ronaldo kan få en videre, så siger det også noget om den håbløse organisation, Juve har vist i år... Real med Ronaldo var jo også bare skabt til knockout, det var helt vildt
Jeg har tænkt mest på, hvem det mon kunne få Barca ud af turneringen, og jeg har desværre svært ved at se hverken Ajax eller Tottenham gøre det i el eventuel finale. Så Liverpool it is :/

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved ChrillRM14.

7 år 3 måneder siden #6789 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ser Liverpool som ret store favoritter mod Barca. Men alt kan selvfølgelig ske når du har Messi.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 3 måneder siden #6790 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Kampen i går, beviste hvorfor vi skal købe De Bruyne. Nøj hvor er han vild, især når man tænker på at han har været skadet størstedel af sæsonen. Han koster formentlig det samme som Pogba.

Hazard-Benzema-De Bruyne. Ja tak!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 3 måneder siden #6791 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Kampen i går, beviste hvorfor vi skal købe De Bruyne. Nøj hvor er han vild, især når man tænker på at han har været skadet størstedel af sæsonen. Han koster formentlig det samme som Pogba.

Hazard-Benzema-De Bruyne. Ja tak!

Han spillede helt vildt godt i aftes! Jeg tror godt han kunne blive endnu dyrere end Pogba, da De Bruyne uden tvivl er fra hylden over Pogba og især Eriksen.

Dog kan jeg ikke se, hvorfor du ikke vil have De Bruyne på samme plads, som han gør i City nu. Man får vel ikke en mere oplagt afløser for Modric?

7 år 3 måneder siden #6792 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
De bruyne er også i mine øjne verdens bedste “10’er”, men han er med 100% sikkerhed IKKE TIL SALG.

Leveret af Kunena Forum