Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Om Vores Rivaler IX

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #6793

• slb1995
  • slb1995's profilbillede
  • Ekspert bruger
Raul7-2880 skrev:
Kampen i går, beviste hvorfor vi skal købe De Bruyne. Nøj hvor er han vild, især når man tænker på at han har været skadet størstedel af sæsonen. Han koster formentlig det samme som Pogba.

Hazard-Benzema-De Bruyne. Ja tak!

Han spillede helt vildt godt i aftes! Jeg tror godt han kunne blive endnu dyrere end Pogba, da De Bruyne uden tvivl er fra hylden over Pogba og især Eriksen.

Dog kan jeg ikke se, hvorfor du ikke vil have De Bruyne på samme plads, som han gør i City nu. Man får vel ikke en mere oplagt afløser for Modric?
The administrator has disabled public write access.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #6794

• nono
  • nono's profilbillede
  • Platin bruger
De bruyne er også i mine øjne verdens bedste “10’er”, men han er med 100% sikkerhed IKKE TIL SALG.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #6795

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Eriksen ind for Kroos nu. Når Modric så stopper må vi se om KdB er til salg.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #6796

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Ramos4 skrev:
Jeg ser Liverpool som ret store favoritter mod Barca. Men alt kan selvfølgelig ske når du har Messi.

Jeg regner med, at Barcelona kører Liverpool midt over. Jeg ved godt, at det kan være svært at sætte sig op til en enkelt kamp, når man sidder tungt på ligaen, men Barcelona er så professionelle, at det bliver en kamp, hvor jeg kommer til at smide en skilling på dem.
Følgende bruger(e) har sagt tak: asp3200

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #6797

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
BBB skrev:
Ramos4 skrev:
Jeg ser Liverpool som ret store favoritter mod Barca. Men alt kan selvfølgelig ske når du har Messi.

Jeg regner med, at Barcelona kører Liverpool midt over. Jeg ved godt, at det kan være svært at sætte sig op til en enkelt kamp, når man sidder tungt på ligaen, men Barcelona er så professionelle, at det bliver en kamp, hvor jeg kommer til at smide en skilling på dem.

På Camp Nou? Prøv at tænke på de kontraer Liverpool kan få med Mané, Firmino og Salah. Og på Anfield er der ikke mange hold der får point.

Liverpool havde vel med al respekt vundet CL sidste år, hvis ikke Salah var blevet skadet. Jeg synes de spiller virkelig godt for tiden.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #6798

• fiatten
  • fiatten's profilbillede
  • Ekspert bruger
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Ramos4 skrev:

På Camp Nou? Prøv at tænke på de kontraer Liverpool kan få med Mané, Firmino og Salah. Og på Anfield er der ikke mange hold der får point.

Liverpool havde vel med al respekt vundet CL sidste år, hvis ikke Salah var blevet skadet. Jeg synes de spiller virkelig godt for tiden.

Barca er noget helt andet på hjemmebane end så mange andre hold. De kører hvem som helst over i champions league. 2 eller 3-0. Og så kan det godt være liverpool vinder 1-0 på hjemmebane eller lige får et uafgjort.

CL Er barcelonas i år.

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #6799

• ElMadrid
  • ElMadrid's profilbillede
  • Guld bruger
fiatten skrev:
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Ramos4 skrev:

Barca er noget helt andet på hjemmebane end så mange andre hold. De kører hvem som helst over i champions league. 2 eller 3-0. Og så kan det godt være liverpool vinder 1-0 på hjemmebane eller lige får et uafgjort.

CL Er barcelonas i år.

Ud fra ovenstående skulle man tro at de har vundet 4 ud af 5 CHL :-) Glemmer du ikke at de også er et helt andet helt hold på udebane. Må jeg minde dig om 0-3 ude mod mægtige Roma. Eller 0-3 ude mod Juve osv.

Det eneste der bekymrer mig er de engelske holds evne til at forsvare. Hvis du ser på kampen mod MUT og den plads Messi fik ved det første mål kontra hvordan De Ligt fulgte Ronaldo som sin skygge.

Jeg tror det står meget lige. Den første kamp bliver meget afgørende.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Lars1991, doven

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #6800

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Ramos4 skrev:

Liverpool havde vel med al respekt vundet CL sidste år, hvis ikke Salah var blevet skadet.

Stop det her før den bliver en myte. Liverpool pressede Real Madrid i starten af kampen ligesom Juventus gjorde året inden. 20-25 minutter også kan man ikke køre det show længere. Begge hold blev kørt rundt af prime Modric og co. i anden halvleg, end of story.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 4 uger 1 dag siden af Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Daniel, Dios, Lars1991, Gribben, andreashn, elle44, doven

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #6801

Jeg håber selvfølgelig på at Liverpool kan smide Barca ud af Champions League, og jeg vil også give dem en lille fordel (55/45 i Liverpools favør), da jeg mener Liverpool har flere strenge at spille på. Hvis Messi har en dårlig kamp er det bare utrolig sjældent at der en anden Barcelona spiller der tager over. Hvorimod hvis Salah har en dårlig kamp, så er Mane der til at tage over. Og Firmino skal man heller ikke undervurdere selvom han måske ikke scorer så mange mål som hans to angrebskollegaer.

Derudover mener jeg at Liverpools midtbane, kanter og backs er bedre end Barcelonas.
Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #6802

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
YunisTaker skrev:
Derudover mener jeg at Liverpools midtbane, kanter og backs er bedre end Barcelonas.

Hvem er det lige du sammenligner her? Henderson, Keita, Fabinho?

Kontra hvem? Busquets, Rakitic, Arthur?

Hvis vi tager backs, så taler vi Milner vs Alba og TAA vs Sergi Roberto. Den er vel tæt på uafgjort.

"Kanter": Messi og Countinho vs Mané og Salah.

Hvor er det helt specifikt at Liverpool er bedre end Barcelona? De har en fornuftig målmand, men det har Barca også. Personligt vil jeg aldrig håbe, at vi går på rov blandt Liverpools backs, og jeg vil slet ikke have nogen af deres midtbanespillere.

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #6803

BBB skrev:
YunisTaker skrev:

Hvis vi tager backs, så taler vi Milner vs Alba og TAA vs Sergi Roberto. Den er vel tæt på uafgjort.

Hvor er det helt specifikt at Liverpool er bedre end Barcelona? De har en fornuftig målmand, men det har Barca også. Personligt vil jeg aldrig håbe, at vi går på rov blandt Liverpools backs, og jeg vil slet ikke have nogen af deres midtbanespillere.

Talte måske for hurtigt med hensyn til midtbanen. Overordnet set er Barcas nok bedre, men hvis vi vurderer på form, så syntes jeg Liverpools har været bedst kørende.

Jeg har ikke set alle Barcas kampe denne sæson, men ud fra hvad jeg har set, så syntes jeg Robertson har spillet bedre end Alba. Det samme med Arnold når vi ligger ham op imod Sergio Roberto. De er stabile defensivt og især Arnold har et rigtig godt offensivt drive.

Jeg vurderer ikke Messi til at være en kantspiller, da han altid søger ind på midten og spiller de fleste af Barcas kampe som kontrollerende playmaker. Hvis vi ligger Mane op imod Coutinho og Salah op imod Dembele, så mener jeg de to Liverpool spillere er bedre. Suarez er dog bedre end Firmino. Barcelona har i øvrigt også klart en bedre målmand, som jeg mener er verdens bedste.
Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #6804

YunisTaker skrev:
BBB skrev:
YunisTaker skrev:

Talte måske for hurtigt med hensyn til midtbanen. Overordnet set er Barcas nok bedre, men hvis vi vurderer på form, så syntes jeg Liverpools har været bedst kørende.

Jeg har ikke set alle Barcas kampe denne sæson, men ud fra hvad jeg har set, så syntes jeg Robertson har spillet bedre end Alba. Det samme med Arnold når vi ligger ham op imod Sergio Roberto. De er stabile defensivt og især Arnold har et rigtig godt offensivt drive.

!?
Alba har suverænt været den bedste VB denne sæson :)
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.