Om Vores Rivaler IX

4 måneder 1 uge siden #6745 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om Vores Rivaler IX
Er Peter Grønborg Barcelona-fan? Jeg synes, det bliver mere og mere tydeligt, at det er tilfældet. Han er jo ved at selvantænde af ren eufori hver gang snakken falder på enten Messi eller Barca – som f.eks. nu i CL-studiet.
Emnet har før været oppe at vende, hvor det til gengæld er blevet nævnt, at han engang var Real Madrid-fan, men ikke er det længere.
Spørger bare af ren interesse.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved mortenj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #6746 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

mortenj skrev: Er Peter Grønborg Barcelona-fan? Jeg synes, det bliver mere og mere tydeligt, at det er tilfældet. Han er jo ved at selvantænde af ren eufori hver gang snakken falder på enten Messi eller Barca – som f.eks. nu i CL-studiet.
Emnet har før været oppe at vende, hvor det til gengæld er blevet nævnt, at han engang var Real Madrid-fan, men ikke er det længere.
Spørger bare af ren interesse.

Jeg synes det er tydeligt at høre på ham han er fan af spansk fodbold hvertfald. Men jeg er ret sikker på han er Madrid-fan. Sådan lyder det hvertfald tit når han kommenterer på dem.

4 måneder 1 uge siden #6747 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er egentlig ret sikker på, at Grønborg er Real Madrid-dreng. Han mener, at Messi har været den klart bedste fodboldspiller siden 2009, deraf fascinationen forestiller jeg mig - måske også den bedste nogensinde.

4 måneder 1 uge siden #6748 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Peter er glødende Madrid fan. Ikke mere end mig self, men tæt på;)

Men han har sin mening om Messi er bedre end Ronaldo.

4 måneder 1 uge siden #6749 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er 100 på at Grønborg er Barca-mand - sammen med størstedelen af studiet i øvrigt. Jeg tror at udmeldingen om at han er Madrid-fan blot er kommet for at få studiet som helhed til at fremstå mindre biased (eller i spøg måske). Manden lyser jo op som en forelsket teenagetøs når han taler om Barca - i stærk kontrast til når han taler om Real.

I det hele taget er der jo ingen af de tøser i studiet der har kunne holde trusserne tørre (altså når de taler om Barca) selv over alle de år Barca røg ud i starten af knockout i CL
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Jonas.

4 måneder 1 uge siden #6750 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Folkene i studiet kan for min skyld være Real Madrid-fans, Barcelona-fans eller Mamelodi Sundowns-fans. Jeg er egentlig ret ligeglad med, hvilket tilhørsforhold de har, så længe de bare holder sig nogenlunde neutrale i deres dækning. Hvad der ærger mig, er dog, at der i en længere årrække har været en tendens hos TV3s eksperter til at ringeagte Real Madrid. Jeg husker stadig 2013/14-sæsonen, hvor samtlige eksperter konstant blev ved med at snakke om Real Madrids ringe defensiv, og at Los Blancos ikke havde nogen chance for at vinde pokalen med de store ører. Det var på trods af, at Real Madrid havde været i semifinalen hver gang i de 3 foregående sæsoner. Denne ringeagten af Los Merengues fortsatte så i årene efter på trods af, at Real Madrid blev ved med at modbevise dem. Det var som om, at de bare ikke ville anerkende, at man i den spanske hovedstad havde et rigtig godt hold. Preben Elkjær blev dog en smule mildere overfor Real med årene, men de resterende eksperter pegede stort set altid på alle mulige andre hold, når de udpegede deres favoritter til at vinde turneringen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

4 måneder 1 uge siden #6751 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
De Ligt er irriterende god. Militao ser ekstremt lovende ud, men De Ligt er sgu mindst ligeså spændende. Real burde sgu hente dem begge og sende Varane afsted. Så kan de indsluses i næste sæson inden Ramos skal på pension. Ja det er hellig brøde, men de to gutter kan ko dominere bagkæden de næste 12-13 år...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, mohbar, Cristiano7

4 måneder 1 uge siden #6752 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Mølbat skrev: Folkene i studiet kan for min skyld være Real Madrid-fans, Barcelona-fans eller Mamelodi Sundowns-fans. Jeg er egentlig ret ligeglad med, hvilket tilhørsforhold de har, så længe de bare holder sig nogenlunde neutrale i deres dækning. Hvad der ærger mig, er dog, at der i en længere årrække har været en tendens hos TV3s eksperter til at ringeagte Real Madrid. Jeg husker stadig 2013/14-sæsonen, hvor samtlige eksperter konstant blev ved med at snakke om Real Madrids ringe defensiv, og at Los Blancos ikke havde nogen chance for at vinde pokalen med de store ører. Det var på trods af, at Real Madrid havde været i semifinalen hver gang i de 3 foregående sæsoner. Denne ringeagten af Los Merengues fortsatte så i årene efter på trods af, at Real Madrid blev ved med at modbevise dem. Det var som om, at de bare ikke ville anerkende, at man i den spanske hovedstad havde et rigtig godt hold. Preben Elkjær blev dog en smule mildere overfor Real med årene, men de resterende eksperter pegede stort set altid på alle mulige andre hold, når de udpegede deres favoritter til at vinde turneringen.

Ja det er ret imponerende. 1, 2, 3 titler i træk, men alligevel var vi aldrig et af de hold de regnede med ville vinde turneringen. Okay så.

4 måneder 1 uge siden #6753 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Jonas skrev: Jeg er 100 på at Grønborg er Barca-mand - sammen med størstedelen af studiet i øvrigt. Jeg tror at udmeldingen om at han er Madrid-fan blot er kommet for at få studiet som helhed til at fremstå mindre biased (eller i spøg måske). Manden lyser jo op som en forelsket teenagetøs når han taler om Barca - i stærk kontrast til når han taler om Real.

I det hele taget er der jo ingen af de tøser i studiet der har kunne holde trusserne tørre (altså når de taler om Barca) selv over alle de år Barca røg ud i starten af knockout i CL

Er han ikke.

4 måneder 1 uge siden #6754 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Grønborg er bare den der irriterende “pæne”, friske journalistype, der ikke har et reelt indblik i sporten. Lidt ligesom Dennis Ritter i Touren. Lider af overfascination grundet manglen på indsigt af proportionerne, man kun kan få ved selv at have været aktiv.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

4 måneder 1 uge siden #6755 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Hmm denne runde CL manifester nogle ting..:

Ronaldo ejer stadig CL

Barcelona er stadig Uefalona

United burde slet ikke være i kvartfinalen

Solskjær-effekten er opbrugt. De skulle have beholdt Mou

Pogba er for meget primadonna. God spiller men for meget primadonna

Busquets er stadig et heldigt svin

4 måneder 1 uge siden #6756 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Hmm denne runde CL manifester nogle ting..:

Ronaldo ejer stadig CL

Barcelona er stadig Uefalona

United burde slet ikke være i kvartfinalen

Solskjær-effekten er opbrugt. De skulle have beholdt Mou

Pogba er for meget primadonna. God spiller men for meget primadonna

Busquets er stadig et heldigt svin

Så en statistisk efter igår.

Mål i CL fra kvartfinalen og frem:
Ronaldo: 41
Messi: 16
Raul, Inzaghi, Shevchenko: 13
Det er grotesk :D Hvor kunne det være godt, hvis Ronaldo sparket CL hjem for snuden af Barca i Madrid til Juni.

Ifht igår: jeg forstår ikke helt Pogba og ideen om et køb af ham. Det er lidt et hit eller miss. Måske Zidane kan give ham et sidste skub i den rigtige retning? Jeg mener, han spiller jo fint for Frankrig?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.