Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men han har sin mening om Messi er bedre end Ronaldo.
I det hele taget er der jo ingen af de tøser i studiet der har kunne holde trusserne tørre (altså når de taler om Barca) selv over alle de år Barca røg ud i starten af knockout i CL
Mølbat skrev: Folkene i studiet kan for min skyld være Real Madrid-fans, Barcelona-fans eller Mamelodi Sundowns-fans. Jeg er egentlig ret ligeglad med, hvilket tilhørsforhold de har, så længe de bare holder sig nogenlunde neutrale i deres dækning. Hvad der ærger mig, er dog, at der i en længere årrække har været en tendens hos TV3s eksperter til at ringeagte Real Madrid. Jeg husker stadig 2013/14-sæsonen, hvor samtlige eksperter konstant blev ved med at snakke om Real Madrids ringe defensiv, og at Los Blancos ikke havde nogen chance for at vinde pokalen med de store ører. Det var på trods af, at Real Madrid havde været i semifinalen hver gang i de 3 foregående sæsoner. Denne ringeagten af Los Merengues fortsatte så i årene efter på trods af, at Real Madrid blev ved med at modbevise dem. Det var som om, at de bare ikke ville anerkende, at man i den spanske hovedstad havde et rigtig godt hold. Preben Elkjær blev dog en smule mildere overfor Real med årene, men de resterende eksperter pegede stort set altid på alle mulige andre hold, når de udpegede deres favoritter til at vinde turneringen.
Ja det er ret imponerende. 1, 2, 3 titler i træk, men alligevel var vi aldrig et af de hold de regnede med ville vinde turneringen. Okay så.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jonas skrev: Jeg er 100 på at Grønborg er Barca-mand - sammen med størstedelen af studiet i øvrigt. Jeg tror at udmeldingen om at han er Madrid-fan blot er kommet for at få studiet som helhed til at fremstå mindre biased (eller i spøg måske). Manden lyser jo op som en forelsket teenagetøs når han taler om Barca - i stærk kontrast til når han taler om Real.
I det hele taget er der jo ingen af de tøser i studiet der har kunne holde trusserne tørre (altså når de taler om Barca) selv over alle de år Barca røg ud i starten af knockout i CL
Er han ikke.
Ronaldo ejer stadig CL
Barcelona er stadig Uefalona
United burde slet ikke være i kvartfinalen
Solskjær-effekten er opbrugt. De skulle have beholdt Mou
Pogba er for meget primadonna. God spiller men for meget primadonna
Busquets er stadig et heldigt svin
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Så en statistisk efter igår.mohbar skrev: Hmm denne runde CL manifester nogle ting..:
Ronaldo ejer stadig CL
Mål i CL fra kvartfinalen og frem:
Ronaldo: 41
Messi: 16
Raul, Inzaghi, Shevchenko: 13
Det er grotesk :D Hvor kunne det være godt, hvis Ronaldo sparket CL hjem for snuden af Barca i Madrid til Juni.
Ifht igår: jeg forstår ikke helt Pogba og ideen om et køb af ham. Det er lidt et hit eller miss. Måske Zidane kan give ham et sidste skub i den rigtige retning? Jeg mener, han spiller jo fint for Frankrig?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Er det på tide at Diego Costa bliver straffet for hans brutaliteter på fodboldbanen? Er komiteen gået for vidt? Er det her det endelige karaktermord på en aldrende angriber der ender sin sæson med 2 mål i ligaen?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
ChrillRM14 skrev:
Så en statistisk efter igår.mohbar skrev: Hmm denne runde CL manifester nogle ting..:
Ronaldo ejer stadig CL
Mål i CL fra kvartfinalen og frem:
Ronaldo: 41
Messi: 16
Raul, Inzaghi, Shevchenko: 13
Det er grotesk :D Hvor kunne det være godt, hvis Ronaldo sparket CL hjem for snuden af Barca i Madrid til Juni.
Ifht igår: jeg forstår ikke helt Pogba og ideen om et køb af ham. Det er lidt et hit eller miss. Måske Zidane kan give ham et sidste skub i den rigtige retning? Jeg mener, han spiller jo fint for Frankrig?
Til VM blev han holdt tilbage på banen. Han var marginalt længere fremme end Kanté. Det var den samme rolle, som han var utilfreds med under Mourinho.
Nogle gange så vil jeg gerne have ham, men så ender jeg med at se hele kampe med ham, og så falder min interesse igen.