Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Om Vores Rivaler IX

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6817

• Kiwes
  • Kiwes's profilbillede
  • Guld bruger
Kratmus skrev:
Fondo_Sur skrev:
JesperThomsen skrev:
Real HWL skrev:
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Ramos4 skrev:
Jeg ser Liverpool som ret store favoritter mod Barca. Men alt kan selvfølgelig ske når du har Messi.

Jeg regner med, at Barcelona kører Liverpool midt over. Jeg ved godt, at det kan være svært at sætte sig op til en enkelt kamp, når man sidder tungt på ligaen, men Barcelona er så professionelle, at det bliver en kamp, hvor jeg kommer til at smide en skilling på dem.

Liverpool havde vel med al respekt vundet CL sidste år, hvis ikke Salah var blevet skadet.

Stop det her før den bliver en myte. Liverpool pressede Real Madrid i starten af kampen ligesom Juventus gjorde året inden. 20-25 minutter også kan man ikke køre det show længere. Begge hold blev kørt rundt af prime Modric og co. i anden halvleg, end of story.

Argh. Forskellen på de to eksempler er så at Juventus jo intet har at true med oppe foran, så vores forsvar kunne stille sig langt op og presse aggressivt. Mod Liverpool var det tydeligt at vi gik 10 meter længere frem da Salah røg ud. Vi var gevaldigt på hælene inden og kunne have været bagud 0-2. Men pudsigt at deres gode periode lige akkurat stoppede da Salah gik ud. Lidt af et tilfælde :)

Jeg er enig i at Liverpool var bedst indtil Salah blev skadet. Om vi havde vundet hvis han havde spillet 90 min, det får vi aldrig svar på. Men det er ikke særlig holdbart at et hold er så afhænger af en spiller, at de nærmest kollapser totalt efter han må udgå. Derfor tabte Liverpool helt fortjent den finale.

Se hvordan Real Madrid er kollapset efter Ronaldo er skiftet..

Åh, en af de andre store myter ... I Ronaldos ni sæsoner i klubben så vandt han jo også hele to ligatitler.

Med skyklapper er det også svært at se sandheden i øjnene. Dette er den dårligste sæson i dette årtusind, særligt spillemæssigt har det været decideret ynkeligt. Gårsdagens nederlag er blot endnu et knivstik i det efterhånden MEGET åbne sår. Zidane kommer ikke til at ændre noget, hverken nu eller i næste sæson. Måske lidt i halvlegen engang i mellem.

Vi har været fuldstændig elendig denne sæson - hele vejen rundt. Meeeeen skal vi ikke lige vente til efter sommerens transfervindue før vi dumper Zidane og Perez for den sags skyld..
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden af Kiwes.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6818

@FondoSur
Arh, lige netop Ronaldo har da om noget maskeret, hvad RM har haft af problemer, hvilket nu har tydeliggjort, hvor kaotisk en institution RM desværre har været i lang tid...

På trods af det har man fået presset al ketchup ud af tuben og skabt sig en historisk europæisk æra. Tænk, hvad det kan blive til, når Real får mere styr på tingene, ledelsen, fodboldidentiteten og spillertruppen...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden af ChrillRM14.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6819

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Internetkriger
Kiwes skrev:
Kratmus skrev:
Fondo_Sur skrev:
JesperThomsen skrev:
Real HWL skrev:
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Ramos4 skrev:
Jeg ser Liverpool som ret store favoritter mod Barca. Men alt kan selvfølgelig ske når du har Messi.

Jeg regner med, at Barcelona kører Liverpool midt over. Jeg ved godt, at det kan være svært at sætte sig op til en enkelt kamp, når man sidder tungt på ligaen, men Barcelona er så professionelle, at det bliver en kamp, hvor jeg kommer til at smide en skilling på dem.

Liverpool havde vel med al respekt vundet CL sidste år, hvis ikke Salah var blevet skadet.

Stop det her før den bliver en myte. Liverpool pressede Real Madrid i starten af kampen ligesom Juventus gjorde året inden. 20-25 minutter også kan man ikke køre det show længere. Begge hold blev kørt rundt af prime Modric og co. i anden halvleg, end of story.

Argh. Forskellen på de to eksempler er så at Juventus jo intet har at true med oppe foran, så vores forsvar kunne stille sig langt op og presse aggressivt. Mod Liverpool var det tydeligt at vi gik 10 meter længere frem da Salah røg ud. Vi var gevaldigt på hælene inden og kunne have været bagud 0-2. Men pudsigt at deres gode periode lige akkurat stoppede da Salah gik ud. Lidt af et tilfælde :)

Jeg er enig i at Liverpool var bedst indtil Salah blev skadet. Om vi havde vundet hvis han havde spillet 90 min, det får vi aldrig svar på. Men det er ikke særlig holdbart at et hold er så afhænger af en spiller, at de nærmest kollapser totalt efter han må udgå. Derfor tabte Liverpool helt fortjent den finale.

Åh, en af de andre store myter ... I Ronaldos ni sæsoner i klubben så vandt han jo også hele to ligatitler.

Med skyklapper er det også svært at se sandheden i øjnene. Dette er den dårligste sæson i dette årtusind, særligt spillemæssigt har det været decideret ynkeligt. Gårsdagens nederlag er blot endnu et knivstik i det efterhånden MEGET åbne sår. Zidane kommer ikke til at ændre noget, hverken nu eller i næste sæson. Måske lidt i halvlegen engang i mellem.

Vi har været fuldstændig elendig denne sæson - hele vejen rundt. Meeeeen skal vi ikke lige vente til efter sommerens transfervindue før vi dumper Zidane og Perez for den sags skyld..

Jeg tænker, at vi giver ham en god chance i næste sæson. Nu viste han også noget karakter med sine seneste udmeldinger om den pinlige indsats.

Holdet mangler i virkeligheden en leder på banen lige nu. Ramos er den eneste naturlige leder, og selvom Benzema gerne vil, så er han ikke den rette karakter. Ronaldo og Ramos var de eneste rigtige ledere på og uden for banen, men jeg har virkelig svært ved at se, hvem der skal tage over efter Ramos. Resten af holdet er en flok gudsbenådede fodboldspillere, men de er sq også for blødsødne i karakter. En ny spiller kan heller ikke fra dag 1 gå ind og agere leder.. Ergo står vi med et problem, der er umådelig svært at løse, og som vi skal kigge på allerede i det kommende transfervindue, så han kan tage over efter Ramos, som ikke holder 5 år mere.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6820

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Kratmus skrev:
Kiwes skrev:
Kratmus skrev:
Fondo_Sur skrev:
JesperThomsen skrev:
Real HWL skrev:
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Ramos4 skrev:

Jeg tænker, at vi giver ham en god chance i næste sæson. Nu viste han også noget karakter med sine seneste udmeldinger om den pinlige indsats.

Holdet mangler i virkeligheden en leder på banen lige nu. Ramos er den eneste naturlige leder, og selvom Benzema gerne vil, så er han ikke den rette karakter. Ronaldo og Ramos var de eneste rigtige ledere på og uden for banen, men jeg har virkelig svært ved at se, hvem der skal tage over efter Ramos. Resten af holdet er en flok gudsbenådede fodboldspillere, men de er sq også for blødsødne i karakter. En ny spiller kan heller ikke fra dag 1 gå ind og agere leder.. Ergo står vi med et problem, der er umådelig svært at løse, og som vi skal kigge på allerede i det kommende transfervindue, så han kan tage over efter Ramos, som ikke holder 5 år mere.
Van Dijk eller De Ligt, så har vi en ægte leder
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6821

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
Barcelona vinder nemt over Liverpool. Hvis de ikke vinder chl med de hold tilbage er det en kæmpe fiasko for dem.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6822

• Hansen
  • Hansen's profilbillede
  • Guld bruger
Hvem var det dér sagde mig imod at Ziyech skulle være en target for os? Hold da op for en aflevering!!!
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6823

De Ligt ville være en fantastisk partner for Ramos.

Donny Van Der Beek er interessant faktisk.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6824

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Hansen skrev:
Hvem var det dér sagde mig imod at Ziyech skulle være en target for os? Hold da op for en aflevering!!!

Har altid ment at Ziyech kunne være perfekt hos os. Vild playmaker
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6825

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Og hold da op hvor kunne det være fedt med CL til Ajax. Virkelig en gave til fodbolden!
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Hansen

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6826

• Hansen
  • Hansen's profilbillede
  • Guld bruger
Eriksen har spillet forfærdeligt indtil videre. Det har han en tendens til at gør mod større hold. Ham må gerne blive i Spurs
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: asp3200, Gribben, Zyconith, mohbar, Cristiano7

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6827

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Guld bruger
Hansen skrev:
Eriksen har spillet forfærdeligt indtil videre. Det har han en tendens til at gør mod større hold. Ham må gerne blive i Spurs

Stadig bedre end de spillere som RM har pt. De har en tendens til at spille forfærdeligt som små og store hold. Eriksen performer desuden fint mod de større hold.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 uger siden #6828

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Hansen skrev:

Pogba spiller af lort, Eriksen spiller af lort, Neymar slår fans. Hvem er det lige vi skal købe så? Det er lidt hårdt at dømme Eriksen på én kamp synes jeg. Specielt når man kigger på hvilke stats han faktisk har, på trods af at han spiller sammen med middelmådige spillere. Jeg tror han kan blive rigtig god i de rette rammer.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.