Om Vores Rivaler IX

7 år 3 måneder siden #6877 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

PMO skrev:

Real HWL skrev: Hvis man gerne vil være verdens bedste hold igen, så nytter det ikke at købe spillere som Hakim. Det kan West Ham gøre. Der skal nogen verdensstjerne på bordet. Ikke flere talenter og middelmådighed, det har vi massere af. Så kan vi lige så godt beholde det vi har og gemme pengene til man er sikker på man får noget virkelig lækkert for pengene.

Hvilke verdensklasse spillere vil du have? Folk herinde stejler ved tanken om at give +100milioner euro for en spiller, men faktum er bare, at det koster de - også med et år tilbage. Det er sådan markedet nu engang er. Pogba er svingende og går op i sit hår, Neymar er en diva, Eriksen er (iflg nogen) ikke god i de store kampe. Hazard er den eneste der virker til at være konsensus omkring, selvom han er for dyr.

Men lad endelig RM holde fast i den gamle garde. Modric, Bale, Kroos, Marcelo, Vasquez har alle fortjent en kontraktforlængelse og er de spillere holdet skal bygges om op. Nej Gud forbyde at man spenderer 30 millioner euro på en spiller som er bedre end det man har. Han kan jo nærmeste vidersælges for mere.

Middelmådighed er jo præcis hvad den nuværende trup emmer af. Hvis ikke der sker en udresning til sommer og de spillere som konsekvent har spillet dårligt i en HEL sæson ikke er væk - så ved jeg ikke om jeg skal grine eller græde.

Hvis du læser hvad jeg skriver igen, så siger jeg også at vi har nok middelmådighed i truppen. Så det skal vi ikke have mere af. Havde jeg forslået Hakim som et transfer emne i sommers, så var jeg blevet slagtet her inde. Ajax har gang i en rigtig imponerende sæson, men man skal også bare passe på man ikke lade sig rive med. Selv Lucas Vázquez ville kunne imponere i den hollandske liga. Så lad os nu lige trække vejret og så hente noget rigtig kvalitet ind. Jeg syntes vi har en spændende trup hvis man fjerner spillere som Vázquez, Bale, Mariano måske Isco og Modric. Vi har massere af talent i truppen, nu skal det bare krydres med noget der er Creme De La Creme.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #6878 af Real HWL

slb1995 skrev:

Real HWL skrev: Hvis man gerne vil være verdens bedste hold igen, så nytter det ikke at købe spillere som Hakim. Det kan West Ham gøre. Der skal nogen verdensstjerne på bordet. Ikke flere talenter og middelmådighed, det har vi massere af. Så kan vi lige så godt beholde det vi har og gemme pengene til man er sikker på man får noget virkelig lækkert for pengene.

Uanset om Hakim skulle være god nok til en startplads eller ej, ville han være en forstærkning ift. de nuværende offensive spillere. Der skal så heller ikke så meget til, men han kunne bestemt være en spændende spiller at have i truppen, hvad enten det skulle være på bekostning af Bale eller Vazquez.

Det er så der vi må blive enige om at være uenig. Jeg syntes ikke Hakim ville være en særlig imponerende opgradering i forhold til det vi har. Vi har massere af talent som vi allerede har brugt mange penge på. Vinicius, rodrygo, Brahim og Asensio. Giv dem en eller anden form for rolle til næste år. Men jeg er enig med dig i at både Bale og Vazquez skal væk.

7 år 3 måneder siden #6879 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

slb1995 skrev:

Uanset om Hakim skulle være god nok til en startplads eller ej, ville han være en forstærkning ift. de nuværende offensive spillere. Der skal så heller ikke så meget til, men han kunne bestemt være en spændende spiller at have i truppen, hvad enten det skulle være på bekostning af Bale eller Vazquez.

Det er så der vi må blive enige om at være uenig. Jeg syntes ikke Hakim ville være en særlig imponerende opgradering i forhold til det vi har. Vi har massere af talent som vi allerede har brugt mange penge på. Vinicius, rodrygo, Brahim og Asensio. Giv dem en eller anden form for rolle til næste år. Men jeg er enig med dig i at både Bale og Vazquez skal væk.

Det er heller ikke, fordi jeg mener, han er den offensivspiller, man nødvendigvis skal satse på. Men hvis han kunne få samme rolle, som Vazquez har på nuværende tidspunkt, ville han være en opgradering, pga. en bedre teknik og langt flere mål.

Jeg tror også, at det er balancegang ift. resultater og titler nu, og så at få talenterne spillet ind på holdet og udviklet. Selvfølgelig skal talenterne have en masse spilletid (jeg er især voldsomt spændt på at følge Brahim), men de sidste to sæsoner har også bare vist, at der skal mere til. Der mangler kvalitetsspillere, der ikke nødvendigvis er verdensklasse - en mellemting mellem verdensklassespillerne og talenterne, om man vil.

7 år 3 måneder siden #6880 af Rogoshin
Besvaret af Rogoshin på emne Om Vores Rivaler IX

slb1995 skrev:

Real HWL skrev:

slb1995 skrev:

Det er heller ikke, fordi jeg mener, han er den offensivspiller, man nødvendigvis skal satse på. Men hvis han kunne få samme rolle, som Vazquez har på nuværende tidspunkt, ville han være en opgradering, pga. en bedre teknik og langt flere mål.

Jeg tror også, at det er balancegang ift. resultater og titler nu, og så at få talenterne spillet ind på holdet og udviklet. Selvfølgelig skal talenterne have en masse spilletid (jeg er især voldsomt spændt på at følge Brahim), men de sidste to sæsoner har også bare vist, at der skal mere til. Der mangler kvalitetsspillere, der ikke nødvendigvis er verdensklasse - en mellemting mellem verdensklassespillerne og talenterne, om man vil.

Siger du langt flere mål, fordi han har scoret langt flere mål, der hvor han er nu?

7 år 3 måneder siden #6881 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX
mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/mbappe-tre...gen--sag-mod-neymar/

Neymar må da næsten være fortid i PSG? Spørgsmålet er så om hans adfærd ville være anderledes i RM - for den er ret trættende.

7 år 3 måneder siden #6882 af Real HWL

slb1995 skrev:

Real HWL skrev:

slb1995 skrev:

Den rolle som Vazquez har nu, kunne man give til Brahim eller Asensio. Det ville være fuldstændig hul i hoved at bruge penge på et "one hit wonder" når vi har så mange spændende unge spillere. Jeg syntes Brahim ser mega spændende ud, ham vil jeg gerne se meget mere til. Jeg har stadigvæk stor tiltro til Asensio som jeg håber kan finde sit spil frem under Zidane. Jeg syntes Asensio er en mellemting mellem verdensklassespillerne og talenterne. Derfor skal vi ikke bruge penge på Hakim.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

7 år 3 måneder siden #6883 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@Jonas & Kratmus.

Jeg taler overhovedet ikke om indbyrdes opgør, men om at Barcelona stadig vil vinde titler så længe de har Messi på holdet. Så træk vejret drenge :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 3 måneder siden #6884 af Dios
Brylle skrev:

Så du vil spille med 2 angribere, en venstre kant og en 10'er? Det er vel også at smide random ind uden at tænke på system?

4-2-2-2 eller 4-3-1-2 løser vel problemet rimelig hurtigt, hvis vi skal tale talsystemer?

Hazard kan bedst lide at spille centralt ifølge ham selv, og Eriksen kan spilles som 10'er fremme og tilbage. Jeg har altid appelleret til, at det er vores backs som skal udgøre bredden, og ikke isolere vores offensive spillere på kanten. Som sagt, så var den trio oppe foran samt Eriksen blot et scenarie jeg ville være mere end godt tilfreds med. Ligesom jeg ville være det, hvis den hed Hazard, Benzema og Hakim.

Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Dios.

7 år 3 måneder siden #6885 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: @Jonas & Kratmus.

Jeg taler overhovedet ikke om indbyrdes opgør, men om at Barcelona stadig vil vinde titler så længe de har Messi på holdet. Så træk vejret drenge :)

Det er jeg udemærket klar over. De kan vinde Copa Catalonia, men det er vist også det - altså i den utopiske verden, hvor vi får de 3 nævnte i front ;). Men forholder vi os til virkeligheden, så vinder Barca med stor sandsynlig treblen i år, og næste år tager de sikkert også ligaen, medmindre vi strammer os an i transfervinduet, eller Messi går ned i kadence eller bliver skadet(hvilket jeg faktisk IKKE håber!)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 3 måneder siden #6886 af Dios

Kratmus skrev:

Det er jeg udemærket klar over. De kan vinde Copa Catalonia, men det er vist også det - altså i den utopiske verden, hvor vi får de 3 nævnte i front ;). Men forholder vi os til virkeligheden, så vinder Barca med stor sandsynlig treblen i år, og næste år tager de sikkert også ligaen, medmindre vi strammer os an i transfervinduet, eller Messi går ned i kadence eller bliver skadet(hvilket jeg faktisk IKKE håber!)

Forskellen er jo bare, at du tror. Messi har op til flere gange bevist, at han kan vinde nærmest alene. Deres hold har spiller for spiller vel ikke været dårligere siden 2003 alligevel river de det ene mesterskab hjem efter det andet, og i denne sæson bliver det med stor sandsynlighed til endnu et Chl trofæ.
Det er fandeme ikke Rakitic eller Vidal der trækker læsset. Når Messi lægger støvlerne på hylden, så fordufter Barca igen som et af de bedste hold i verden.

7 år 3 måneder siden #6887 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Kratmus skrev:

Det er fandeme ikke Rakitic eller Vidal der trækker læsset. Når Messi lægger støvlerne på hylden, så fordufter Barca igen som et af de bedste hold i verden.

Tror du på den, eller håber du? Jeg kan huske for mange år siden efterhånden, da Ronaldinho var færdig med at rykke La Liga rundt, der tænkte jeg også at nu var det slut med at have en spiller som var så overjordisk god, og var så toneangivende.

Men jeg blev klogere.. Lur mig om ikke la masia om 3-4 år spytter endnu et gigantisk talent ud, eller også bliver det Barcelona som løber med Mbappe.

DC19

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 3 måneder siden #6888 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Brylle skrev:

Så du vil spille med 2 angribere, en venstre kant og en 10'er? Det er vel også at smide random ind uden at tænke på system?

4-2-2-2 eller 4-3-1-2 løser vel problemet rimelig hurtigt, hvis vi skal tale talsystemer?

Hazard kan bedst lide at spille centralt ifølge ham selv, og Eriksen kan spilles som 10'er fremme og tilbage. Jeg har altid appelleret til, at det er vores backs som skal udgøre bredden, og ikke isolere vores offensive spillere på kanten. Som sagt, så var den trio oppe foran samt Eriksen blot et scenarie jeg ville være mere end godt tilfreds med. Ligesom jeg ville være det, hvis den hed Hazard, Benzema og Hakim.

Fair. Jeg var også bare nysgerrig. Jeg er heller ikke den store fan af kanter, der er klistret til linjerne.

Jeg tror dog det ville kræve en ny venstre back, da Marcelo ikke ligefrem er typen der flyver til baglinjen. Men det bør der være rig mulighed for.

Leveret af Kunena Forum