Om Vores Rivaler IX
Jinx-trøjen! Købte den med Ramos på ryggen og havde den på da han brændte det fatale straffe mod Bayern. Synes virkelig den er så grim så var nødt til at have erhvervet mig en ny med nr. 4, som jeg til gengæld synes er en af de bedste trøjer længe, den med sølvdetaljerne fra nogle år siden. Desværre er den gået i stykker. Generelt er min samling sølle. Robinho, Özil, den ækle guldfarvede og så fire trøjer der er slidt op eller gået i stykker.Fondo_Sur skrev: Den er eftersigende inspireret af 11/12, som også havde guld-detaljer. Heller ikke dengang havde man noget at fejre for sæsonen inden. Det fik man dog med trøjen på, da man vandt mesterskabet.
Jeg er ganske tilfreds med trøjen. Den kunne være mere elegant, men den er bestemt flottere end dagens standarder for trøjer. Man kan se den på denne hjemmeside, der altid rammer rigtigt: www.footyheadlines.com/2019/01/real-madr...20-home-kit.html?m=1
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bortset fra straffesparkskonkurrencen mod Bayern (og måske et manglende dømt straffe tidligere i kampen) var sæsonen positiv for mig.
11/12 var konge trods Bayern-nederlaget. Klubben har heldigvis fået mange flere glade end dårlige dage siden! Straffesparkskonkurrencen mod Atletico har været den vildeste og der overvandt Real Madrid OG Sergio Ramos nerverne ;-)
Har også undecima-trøjen med sølvdetaljerne, men den sidder dårligt, som det som regelt gør med de fandens fodboldtrøjer.
Lidt selvindsigt kan måske også være løsningen ;D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Fondo_Sur skrev:
Har også undecima-trøjen med sølvdetaljerne, men den sidder dårligt, som det som regelt gør med de fandens fodboldtrøjer.
Lidt selvindsigt kan måske også være løsningen ;D
Tænkte også at det kunne være kroppen og ikke trøjerne der er "noget galt med" :-)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Bismo skrev: Hvad fanden sker der i Barca? Griezmann handlen er tilsyneladende blevet lagt på is. Semedo, deres bedste højreback, rygtes væk. De virker tunge, idéforladte og handlingslammede.
Den klassiske Neymar-lammelse...
Udover en vanvittig stemning som sædvanlig i Tyrkiet, så sejler Pogba og især Varane fuldstændig. Generelt Frankrig ser svage ud, og er i skrivende stund bagud med to. Mbappe ligner til gengæld en ung Cristiano Ronaldo, han ligner en der konstant kan skabe noget når han får bolden.
DC19
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
En smule bekymrende eller hvad?
Ved ikke om det er bekymrende, men det er vel ikke så underligt at deres 3. bedste venstreback er 3. valg til positionen. Digne har haft en fantastisk sæson for Everton og har langt mere landsholdserfaring end Mendy. Han er desuden også bedre defensivt, så det giver vel meget god mening at Deschamps har foretrukket ham i en vigtig kvalifikationskamp.Raul7-2880 skrev: Digne foretrækkes på VB i stedet for vores kommende indkøb Mendy.
En smule bekymrende eller hvad?