Om Vores Rivaler IX

1 måned 2 uger siden #7609 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
Liverpool stiller op i dag med....

...deres 11 bedste spillere.
Endnu engang.

Jeg misunder virkeligt deres evne til at undgå skader. De stiller med stærkeste opstilling i 9 ud 10 kampe.

Kan vi ikke hente deres lægestab, eller i det mindste tvinge den til at fortælle, hvordan man træner uden at få muskelskader?
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Realex.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #7610 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX
Et gæt kunne være at træningen er mere intensivt i England end hos Real Madrid - så spillernes krop mærker ikke en forskel under træning eller i kamp...?
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, mohbar

1 måned 2 uger siden #7611 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Zlatan tilbage til La Liga ?

1 måned 2 uger siden #7612 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Zlatan tilbage til La Liga ?

Set ville være en kæmpe drøm at de ham i den hvide trøje, han er stadig spektakulær at se på.. dette til trods for hans historik.
Men det sker ikke. Benzema spiller 90 % af tiden uanset hvad under Zidane (har dog været god i år) og så får Jovic de sidste 10 selv om han intet har vist.
Kunne dog godt se ham i en klub som real sociedad eller atletico eller atletic Bilbao.

Nu ved jeg godt følgende video er fra den amerikanske liga hvor niveauet ikke er lige så højt, men det er fandme nogle lækkerbiskner at se på alligevel.

1 måned 2 uger siden #7613 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg så da gerne Zlatan få en halv sæson i Real Madrid, men jeg tror ikke der er tale om at han skal spille bold i Spanien igen, det er nok bare et reklamestunt.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.

1 måned 2 uger siden #7614 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Jeg så da gerne Zlatan få en halv sæson i Real Madrid, men jeg tror ikke der er tale om at han skal spille bold i Spanien igen, det er nok bare et reklamestunt.

Han kunne godt finde på at lave sådan et mediestunt, da han jo godt selv er klar over at folk følger hvad han siger med spænding, da han jo angiveligt ikke forlænger med LA Galaxy og der er mange rygter om et retur til Europa.

Han elsker trods alt at tage pis på alle.

1 måned 2 uger siden #7615 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Det er godt man ikke er Juve fan i disse tider. Ronaldo's udtalelser er ikke hvad en fan vil hører, og slet ikke i Italien, hvor det hjemlige mesterskab betyder alt.

Faktisk sidder jeg med en smag i munden der hedder, at vi helt sikkert gjorde det rigtige ved, at acceptere Ronaldo's beslutning, og sende ham afsted til den pris. Hans stats er ikke ligefrem de bedste i Juve, og den effekt han havde på Real holdet er fuldstændig udeblevet i Juve. Forstået på den måde, at hans stats ikke er fuldstændig vanvittige som førhen. Han har jo tabt kampen til Messi f.eks. hvor der reelt set ikke må sidde en fan i verden, som mener Ronaldo har været bedre eller på niveau med Messi siden skiftet.

Vi dummede os bare gevaldigt og troede, at Bale, Isco og Asensio kunne tage over.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 2 uger siden #7616 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes heller ikke det var det værste i verden at komme af med Ronaldo. Men ikke at erstatte ham med mindst en og egentlig helst to stjernespillere var da en kæmpe fejl, det gav slet ikke mening. Nu skulle vi vente et helt år på at få en enkel.

1 måned 2 uger siden #7617 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Enig. Det var et fint tidspunkt at slippe Ronaldo på. Realistisk set havde vi udtømt vores potentiale hvad angår denne trup. Men at vi ansatte Lopetegui som ikke fik lov at købe nogen som helst var helt hen i vejret.

Sue me.

1 måned 2 uger siden #7618 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Det er godt man ikke er Juve fan i disse tider. Ronaldo's udtalelser er ikke hvad en fan vil hører, og slet ikke i Italien, hvor det hjemlige mesterskab betyder alt.

Faktisk sidder jeg med en smag i munden der hedder, at vi helt sikkert gjorde det rigtige ved, at acceptere Ronaldo's beslutning, og sende ham afsted til den pris. Hans stats er ikke ligefrem de bedste i Juve, og den effekt han havde på Real holdet er fuldstændig udeblevet i Juve. Forstået på den måde, at hans stats ikke er fuldstændig vanvittige som førhen. Han har jo tabt kampen til Messi f.eks. hvor der reelt set ikke må sidde en fan i verden, som mener Ronaldo har været bedre eller på niveau med Messi siden skiftet.

Vi dummede os bare gevaldigt og troede, at Bale, Isco og Asensio kunne tage over.

Årh Dios. Du har altså dine favoritspillere og så har du dem, du ikke bryder dig om. Og jeg skal da love for at Ronaldo aldrig har været i nærheden af at være favorit hos dig, hans meritter taget i betragtningen.

Nu ved jeg ikke hvad Ronaldo har sagt, da du ikke nævner det, men alle og enhver kan jo regne ud, at CR jo ikke er købt for at hente det italienske mesterskab hjem. Han er købt for at Juve kan vinde CHL.

Egentlig skulle man tro at du efter halvanden sæson med pinlige nederlag både i CHL og La Liga, hvor vi i samme periode er ved at smadre den ene rekord efter den anden i manglende scorede mål og dårlig pointhøst i La Liga og især på hjemmebane, ja, så skulle man tro at du vil give hans tidligere tilstedeværelse mere kredit. Men i stedet er det en kommentar fra ham, der vejer tungt på din vægtskål og få dig til at konkludere, at det var bedst for os at sende ham videre.

Han konkurrerede med Messi på allerhøjeste niveau og det er små marginaler, der kan ændre konkurrencen, når den var så tæt. At han vælger at tage til et andet land og en anden klub, men en anden spilstil, nye spillere at lære osv. vil unægteligt spille ind på den konto. Læg dertil at han nærmer sig de 35 år nu. Vi er begyndt at se det samme tegn hos Messi, hvor han har haft den værste sæsonstart grundet skader. Han har selv udtalt at han føler at kroppen ikke længere kan følge med på samme måde som før.

Det komiske er, at Juventus lige har mistet to sjældne point i en kamp, hvor Ronaldo ikke var med. Om det skyldes hans manglende tilstedeværelse eller andet, skal jeg ikke kunne sige. Men det er i hvert fald yderst sjældent at Juve mister point.

Læg dertil at CR var utrolig afgørende for Juve med 5 mål i 3 KO kampe i CHL sidste sæson. Manden du har skreget efter som afløser for Ronaldo i længere periode (Hazard), har indtil videre scoret NUL mål efter 3 CHL kampe for os, hvor man ikke ligefrem kan sige at modstanderne har været skræmmende i 2 af disse. I ligaen står det ikke meget bedre med kun en enkelt kasse, hvor CR er noteret for 4.

Men målene kommer, siger du. Så det må tiden vise :-)
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, BBB, mohbar, Kialpe

1 måned 2 uger siden #7619 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Vi skulle aldrig have solgt Ronaldo. Han skulle have spillet 9'er med Hazard på sin venstre side og Mbappe på sin højre.

Vis mig en bedre bomber til 100mio euro. Eller bare vis mig en bedre bomber. Læg dertil den vindermentalitet, det træningsraseri og det stjernestøv og brandværdi han tilførte Real Madrid. Det var idioti at sælge ham eller lade ham gå.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

1 måned 2 uger siden #7620 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er lidt nysgerrig nu, hvad har han sagt ?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.