Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Om Vores Rivaler IX

2 uger 3 dage siden #7597 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

JK skrev:

BBB skrev:

Lars1991 skrev: At sammenligne folk med karikerede figurer bare fordi de har samme hudfarve er racistisk ja. Man definerer dem ud fra deres hudfarve i sådan et tilfælde. At lave en joke som "ha ha er du nøgen?" fordi Mendy har en sort t-shirt/bluse på er også racistisk ja. Bare fordi den pågældende person ikke reagerer umiddelbart negativt på det, betyder ikke at det er i orden(eller at de synes det).

Jeg tror måske, at vi har forskellig opfattelse af det. Jeg får komplimenter for min "hvide t-shirt", hvis jeg går rundt med bar overkrop om sommeren. Det virker uskyldigt på mig.

Sergio Aguero bliver sammenlignet med en tegneserie (Kun) det meste af sit liv. Hvis Mendy selv har det fint med det, så bliver jeg ikke krænket på hans vegne.

Det racistiske i det her ligger i, at der bliver gjort en sag ud af det, fordi Mendy ikke er hvid.

Det tror jeg nu heller ikke. Jeg tror, at det handler mere om en forsigtighed og berøringsangst hos nogle. Samtidig er der nok også nogle personer, der er blevet så woke, at de bliver krænkede på vegne af andre. Det forlyder også at Mendy og Silva er gode venner, og der går grænsen også lidt anderledes. I min omgangskreds kan vi godt fortælle hinanden, når vi er idioter, men det betyder da ikke, at sender private beskeder til Dios og Jimmy herinde, hvor jeg kalder dem idioter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 3 dage siden #7598 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
#metoo bevægelsen hærger også Madridista kan jeg se.
Det er grotesk som folk bliver krænket over alting disse dage.

Anyways back on track, det er ikke en diskussion der hører sig denne tråd/forum til.
Suarez lavede 2 gode mål ja, men som også nævnt så stinker han de resterende 89 min. af en kamp. I hvert fald af det jeg har set.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kratmus

2 uger 1 dag siden #7599 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@Kimbo.

Er da til dels enig, men bevægelsen har trods alt gjort, at vi rykker os til at være bedre mennesker allesammen. Dansk humor er f.eks. oftest på bekostning af andre, og den er meget hård i tonen. Derfor er det immervæk sjældent du eller andre herhjemme har samme forståelse for det. Er du hele dit liv blevet gjort til noget mindre i ren hygge, som vi oftest gør det i Dk, så har man måske ikke samme syn på tingene som dig.

@BBB.

Vi behøver ikke at skrive private beskeder for at skrive idioter om hinanden, så længe den fælles forståelse er der, og andre udefra kan se det er noget internt :) Er du kendt, så bliver de ting bare taget fra dig desværre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

2 uger 1 dag siden #7600 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Achraf Hakimi med endnu en flot præstation krydret med et godt mål :).

Han må vel kaldes hjem så hurtigt som muligt. Drengen kan spille både h og v back og kanterne.

2 uger 1 dag siden #7601 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg gad også godt at se Hakimi i Real igen, men på bekostning af hvem? Carvajal eller Odriozola? Odri gør det ret godt fremad synes jeg. Men han har tilgengæld nogle helt håbløse afleveringer til tider. Og så foretager han sig nogle farlige og mærkelige beslutninger i ny og næ. Carvajal er Madrid dreng, og indtil sidste sæson, var han en af de bedste højrebacks i verden, i min optik. Han har spillet sig lidt op på det seneste, så håber det fortsætter. Kan godt lide ham.

Læste i øvrigt, en Dortmund fan der skrev, at Hakimi gør det rigtig fint offensivt, men at han er skyld i mange mål og at han defensivt er ret ringe.

2 uger 23 timer siden #7602 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan kan man være så gode hjemme og samtidigt så vanvittigt pinlige på udebane, som Sevilla er?

Sue me.

2 uger 23 timer siden #7603 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Hvordan kan man være så gode hjemme og samtidigt så vanvittigt pinlige på udebane, som Sevilla er?

De startede rigtig godt, og havde kæmpe chancer. Specielt De Jong brændte nogle store chancer. Ter Stegen havde en verdensklasse redning på den ene chance. Det kørte slet ikke for Barcelona, men så ud af det blå laver Suarez et skaksespart mål, og så slukkede jeg. Tror de nok har domineret resten af kampen.

2 uger 23 timer siden #7604 af Ramos4
Inter var fandme også klasser over i midtugen, men igen var det Suarez ud af det blå.

Sue me.

1 uge 5 dage siden #7605 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
5 mål og 9 assist i 15 kampe indtil videre, ja og så lige det her mål. Hvorfor filan var det vi ikke lige vi kunne erstatte ham her med Lucas V. i sommers, endda med den latterligt lave frikøbsklausul :D Nå, man må vel videre.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 uge 5 dage siden #7606 af Ramos4
Vi skal stadig ikke glemme at Lucas er egen avl. Der er jo regler både i ligaen og specielt i Europa. Vi har meget få spillere tilbage der er trænet i klubben eller Spanien. Jeg tror faktisk ikke vi kan sælge Lucas eller Nacho f.eks. uden at ende i en dum situation, hvor vi skal til at registrere Castilla-spillere for at have nok "home born" spillere. Og de registrerede Castilla-folk vil jo så optage pladser fra nyindkøb som fx. Ziyech.

Sue me.

1 uge 5 dage siden #7607 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@El Siete.

Han skulle eftersigende have afvist alle henvendelser fra samtlige klubber der var interesseret i ham, fordi han vil spille fodbold som man gør det i Ajax. Han skulle eftersigende have afvist samtlige klubber i England samt Real Madrid. Tror faktisk kun det var Bayern og City han var interesseret i på grund af deres spillestil, men han vidste han ikke ville blive førstevalg i City og afslog derfor, og det var for sent for Bayern efter Sané blev skadet, da han så hellere bare ville blive i Ajax.
Kan huske det fik et smil frem på mine læber dengang, da det bare er en spiller som egentlig bare vil spille flot offensivt fodbold. Skrev nemlig herinde dengang, at jeg håber man ville signe ham.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 uge 4 dage siden #7608 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: @El Siete.

Han skulle eftersigende have afvist alle henvendelser fra samtlige klubber der var interesseret i ham, fordi han vil spille fodbold som man gør det i Ajax. Han skulle eftersigende have afvist samtlige klubber i England samt Real Madrid. Tror faktisk kun det var Bayern og City han var interesseret i på grund af deres spillestil, men han vidste han ikke ville blive førstevalg i City og afslog derfor, og det var for sent for Bayern efter Sané blev skadet, da han så hellere bare ville blive i Ajax.
Kan huske det fik et smil frem på mine læber dengang, da det bare er en spiller som egentlig bare vil spille flot offensivt fodbold. Skrev nemlig herinde dengang, at jeg håber man ville signe ham.

Det lyder også fornuftigt og til at han har styr på sine prioriteter. Han ville jo være andetvalg i de helt store klubber. Det kan være han efter denne sæson lokkes af en større klub, efter at have vist sig endnu mere frem og dermed måske er tættere på en startplads. Vi må se, jeg er i hvert fald fan af ham :)

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.