Om Vores Rivaler IX

4 år 3 måneder siden #7789 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Ja! :) Anyway, kan godt mærke jeg bare undgår at kommentere lignende en anden gang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7790 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

Fondo_Sur skrev: @Dios

Synes at mine argumenter giver sig selv. Du må eventuelt forsøge at forstå dem for jeg orker da ikke at forklare dem til mindste detalje.

For at stille dig et spørgsmål fra den virkelige verden. Lad os antage at prisen for Mbappé kommer til at være 320 mio € til sommer. Synes du at det vil være en god idé at hente ham for det?


Jeg ved godt at spm ikke er stillet til mig, men 320 mio Euro for Mbappe virker billigt!


Kan du uddybe hvorfor du synes det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7791 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

mohbar skrev:

Fondo_Sur skrev: @Dios

Synes at mine argumenter giver sig selv. Du må eventuelt forsøge at forstå dem for jeg orker da ikke at forklare dem til mindste detalje.

For at stille dig et spørgsmål fra den virkelige verden. Lad os antage at prisen for Mbappé kommer til at være 320 mio € til sommer. Synes du at det vil være en god idé at hente ham for det?


Jeg ved godt at spm ikke er stillet til mig, men 320 mio Euro for Mbappe virker billigt!


Kan du uddybe hvorfor du synes det?


For det første så er det udbud/efterspørgsel og han er med sikkerhed verdens mest efterspurgte i en klub der har så mange penge og som udgangspunkt slet ikke ønsker at sælge ham.

Han blev købt for 145 mio euro på et tidspunkt hvor han stadig var 'supertalent'. Efterfølgende har han udviklet dig endnu mere og været en af nøglerne til fransk VM.

Hans CV er fremragende og han er både 3. Fod, oplægger og målscorer.

Han er top prof og viser sjældent primadonnanykker.

Han er snart 21 og har masser af år til at bygge videre på sit spil.

Jeg tror næppe PSG vil slippe ham til 320. De har penge de har ham til 2022 og hvis madrid blot tøver en smule, tror jeg der er risiko for han i sidste ende vælger at forlænge.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7792 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@Sahinovic.

Jeg er helt med på alt det du skriver, og det var jo også derfor jeg har råbt og skreget på ham siden Lille tiden faktisk, men ser man isoleret på holdet, så er det Kroos, Valverde og Benzema's fortjeneste at vi har spillet så godt som vi har. Det er dem som har oppet sit game ekstremt, og det er dem alt går igennem. Hvis det her er udgaven af Hazard, så vil jeg være ekstremt skuffet. Hazard klæder holdet helt sindssygt, men jeg synes faktisk han har været en skuffelse indtil nu. Psg kampen var hans absolut bedste, og det har også været Real Madrid's klart bedste kamp. Om det skyldtes Hazard skal jeg ikke kunne sige, men de 3 jeg nævner i mit indlæg har immervæk haft langt større impact på, at holdet har set så godt ud de sidste par måneder.
Hazard gør vores angreb langt mere uforudsigeligt, og det er jo kun en kæmpe bonus, at hans spil også er seværdigt - ihvertfald for os 2, og ja han er da allerede savnet, og savnet bliver markant større, hvis man ser på alternativerne.

Min pointe er såmænd bare, at han er utrolig langt væk fra hans topniveau. Hans driblinger er begyndt at være skarpere, og det hele ser langt bedre ud, og specielt, fordi holdet fandt et helt vanvittig flow, som gjorde alt nemmere for alle. Lad mig omformulere mig, for selvfølgelig har han gjort meget godt for holdet. Han har bare ikke gjort nok IMO :) Og jeg tror vi begge kan blive enige om, at Hazard er et godt stykke vej fra topniveau, og derfor skrev jeg som jeg gjorde.
Mbappé havde nok sikret os flere point end Hazard har indtil videre, men han havde nok ikke sikret ligeså flot spil som Hazard har været med til, og det var vel sådan du stillede det op :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7793 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: @Dios

Synes at mine argumenter giver sig selv. Du må eventuelt forsøge at forstå dem for jeg orker da ikke at forklare dem til mindste detalje.

For at stille dig et spørgsmål fra den virkelige verden. Lad os antage at prisen for Mbappé kommer til at være 320 mio € til sommer. Synes du at det vil være en god idé at hente ham for det?


Så du synes det siger sig selv hvorfor vi ikke skal købe spillere fra Psg, City etc.? :D Fair nok, så spørger jeg da ikke indtil det.

Som jeg skrev til Sahinovic:

Jeg ville lægge de €300 millioner uden at tøve, og det velvidende om, at Mbappé langtfra er verdens bedste, og han i mine øjne ikke vil løse alle problemer i Real Madrid, men samtidig vil han forhåbentlig også kunne løse langt de fleste problemer oppe foran.


Så ja selvfølgelig ville jeg det. Havde han været 27 år, så nej. Som fan er jeg egentlig ret så ligeglad med hvad Real Madrid bruger af penge på spillere. Jeg stoler på Perez ikke kører klubben i sænk, og som fan vil jeg bare se den bedste udgave af Real Madrid som kan spille flot fodbold samt være mere end konkurrencedygtige uge efter uge.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7794 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Ja Hazard var en skuffelse i lang tid, men den sidste håndfuld kampe, kulmineret med PSG kampen, synes jeg han fandt et ekstremt højt niveau der også løftede resten af holdet lige et niveau op. Han manglede stadig lige det sidste i de afgørende assist/mål situationer, men alt andet var han jo en kæmpe gevinst. F.eks. hvis vi var presset spillede vi den bare til ham, så spillede han den enten ud af presset eller fik et frispark.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7795 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
@Dios

PSG og City har nok det tilfældes, at det er meget svært at købe deres spillere. Og det har nok noget med deres rige ejere at gøre, tror du ikke? Eller skal du have noget forklaret igen?
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7796 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/en/football/barcelona/2019...2601d56088b45db.html

Neymar sagsøger Barcelona igen-igen. Og Barcelona kan ikke vente med at hente ham hjem igen. Hold kæft et cirkus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7797 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: @Dios

PSG og City har nok det tilfældes, at det er meget svært at købe deres spillere. Og det har nok noget med deres rige ejere at gøre, tror du ikke? Eller skal du have noget forklaret igen?


I mine øjne er der bare kæmpe forskel på om det er svært, eller decideret ikke skal købe spillere fra de klubber, men jeg kan forstå på dig du ikke orker, så fair :)

Selvfølgelig er det svært, men det var også svært at købe Hazard, Ronaldo, Bale etc. Men sådan ser vi åbenbart forskelligt på det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7798 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: @Dios

PSG og City har nok det tilfældes, at det er meget svært at købe deres spillere. Og det har nok noget med deres rige ejere at gøre, tror du ikke? Eller skal du have noget forklaret igen?


Selfølgelig kan Mbappe købes. Hvis han har en drøm om at spille i Real Madrid, kan ikke engang PSGs rige ejere stå i vejen for det. Det afgørende er at han ikke forlænger sin kontrakt der udløber i 2022.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7799 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Fondo_Sur skrev: @Dios

PSG og City har nok det tilfældes, at det er meget svært at købe deres spillere. Og det har nok noget med deres rige ejere at gøre, tror du ikke? Eller skal du have noget forklaret igen?


I mine øjne er der bare kæmpe forskel på om det er svært, eller decideret ikke skal købe spillere fra de klubber, men jeg kan forstå på dig du ikke orker, så fair :)

Selvfølgelig er det svært, men det var også svært at købe Hazard, Ronaldo, Bale etc. Men sådan ser vi åbenbart forskelligt på det.


Du kan sjovt nok ikke sammenligne de der indkøb med Mbappé-tilfældet. Der er kommet store forandringer på markedet, så det betyder (igen) at Mbappé kun kan hentes for et absolut astronomisk beløb, hvis man vil have ham til sommer.

Hazard havde ét år tilbage af kontrakten.

Ronaldo blev hentet i en tid, hvor Real Madrid ejede markedet.

Bale-transferen som den mest komplicerede skete i 2014, hvor Real Madrid trods alt stadigt var den klub, der havde det største frirum til at sende den slags tilbud.

Mbappé-tilfældet sker i en tid, hvor der er andre meget rige klubber og financial fair play at tage højde for. Derfor er man desværre nødt til at overveje om, at han først skal hentes i 2021. Som bonus-info forlænger han nok ikke, da han vil til Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7800 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Håber dog - ikke at jeg tror på det - at PSG-ejeren kommer til at bøje sig til sommer. Forventningen er dog at en forretningsmand som ham vil komme til at udnytte situationen og presse prisen for Mbappé helt op til usunde transfersummer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce