Om Vores Rivaler IX

4 år 3 måneder siden #7777 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kan møde

Liverpool, City, Juventus, Bayern eller Leipzig.

Havde vi fået 1. plads havde det istedet heddet: Tottenham, Napoli, Dortmund, Lyon, Chelsea eller en af Shakhtar/Atlanta/Din. Zagreb.


Lidt ærgeligt man ikke kunne får 1. plads. Det havde helt klart været letter. Jeg synes dog det er lidt mere synd for de andre hold, der har fået 1.plads. De havde helt klart håbet på en nemmere modstandere, men nu risikere de at rende ind i os. Tror vi vil være favoritter mod Bayern og Leipzig, mens det vil være 50/50 mod de andre hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7778 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Ramos4 skrev: Jeg tror næsten hellere jeg vil have at Barca vinder ligaen og vi intet vinder, end at vi vinder ligaen og de vinder CL.


Så dit had til Barcelona er større end din kærlighed for Real Madrid?

Og folk synes jeg er mærkelig :D


The devil is in the detail. Jeg skrev trods alt "næsten" :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7779 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Fondo_Sur skrev:

For at svare på dit spørgsmål, så handler mit indlæg om Mbappés reelle niveau. Nogen mener at han kommer til at vinde Balon d’ors på stribe mens jeg prøver at mane til besindighed. Dette betyder så tre ting blandt flere:

1) Mbappé er ikke løsningen på alt.

2) Man skal i den sammenhæng ikke betale et vanvittigt beløb for at købe ham fri fra en klub, der er ejet af en oligark-nation.

3) Man bør vente med at købe ham mht. finansial fair play.


Jeg er faktisk ikke blevet klogere på dig :D Jeg har heller ikke hørt de fans som du og Sahinovic mener Mbappé er svaret på alt, for det siger sig selv, at han ikke er manden som sørger for Ramos ikke dummer sig i hver kamp. Tror du ikke, at Mbappé kommer til at vinde Ballon d'Or's på stribe?

Jeg vil gerne spørge dig igen, for jeg synes dit første indlæg er tvetydigt. Du mener ikke man skal gå efter Mbappé, så hvem skal vi så gå efter, og hvorfor vente, hvis han ifølge dig passer perfekt nu? Og hvorfor synes du ikke vi skal købe ham fri fra en klub som er ejet af et land som har oligarki?
Skal vi ikke lade Perez og co. om at finde ud af det finansial fair play? Der er jo ikke én eneste herinde, som har forstand på det, eller som kan gennemskue konsekvenserne af det, så hvis Perez mener han kan købes til sommer, så må det jo aldrig stå i vejen for et skifte.

Lige tilbage til Mbappé ikke er løsningen på alt. Kan du så finde en spiller i verden, som vil være løsningen på alt oppe foran? Det kan jeg nemlig ikke, men derimod kan jeg godt se Mbappé være løsningen på vores efterhånden kæmpe problem på den højrekant. Faktisk ser jeg ingen andre som vil komplementere Hazard og Benzema bedre end Mbappé. Vi mangler det han har at tilbyde, og vigtigste af alt, så vil han faktisk ikke blive spillet ude af position.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7780 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Mbappé er jo før blevet omtalt som løsningen på nærmest samtlige af Real Madrid problemer herinde.

Forestil dig at vi i sommers havde købt Mbappé i stedet for Hazard, hvor meget havde vi så egentligt rykket os? Ikke særligt meget IMO, og når man er klar til at indløse €300 millioner på én spiller, så burde det da give et ordentligt ryk i holdet, og det tvivler jeg bare rigtigt meget på at det kommer til med et køb af franskmanden.

Han har nogle flotte tal, yes, men samtlige af de gange jeg har set ham mod eksempelvis Real Madrid har han set enormt tam og endimensionel ud i sit spil, og for mit vedkommende vægter en hel fodboldkamp på de 90 minutter langt højere end hvad enkelte tal viser.

Så spørgsmålet er vel hvor meget han egentligt kan rykke Real Madrid, og hvis det ikke er særligt meget, er han så alle de penge værd? Og ifølge Marca;

Real Madrid have to generate 200 million euros in order to balance their books for the 2019/20 season.

Men der står ikke hvornår disse skal indtjenes, så ved ikke om det kan have en betydning for om man overhovedet kan købe ham.


Du mangler perspektivet fremadrettet. Nuvel, så giver vi rigtig mange penge for Mbappé, men potentielt har vi ham også i plus 10 sæsoner. Det samme så vi med Vinicius og Rodrygo. Dog betalte vi kassen for dem uden, at de havde bevist deres værd på den store scene. Jeg er vild med dem begge, og jeg synes vi gjorde det rigtige dengang.

Du ved jeg er kæmpe fortaler og fan af Hazard, men lad os nu være ærlige. Han har immervæk været en kæmpe skuffelse indtil videre i Real Madrid. Han bliver bedre og bedre, men han har jo intet gjort for holdet endnu. Det kommer og det er jeg slet ikke i tvivl om, men vi skal heller ikke gøre ham til en større gud end han er.
Hvor mange gange har du set en elendig Benzema når vi møder de bedste modstandere? Det kan ikke være et argument, hvis holdet man spiller på slet ikke præstere. Og husk nu på, at han altså kun lige knap er 21 år. Jeg vurdere også rigtig meget på det spillemæssige, men vi skal trods alt også vise kynisme, og med Mbappé sammen med de 2 andre oppe foran, så har vi ligepludselig en trio der kan alt IMO.

Jeg ville lægge de €300 millioner uden at tøve, og det velvidende om, at Mbappé langtfra er verdens bedste, og han i mine øjne ikke vil løse alle problemer i Real Madrid, men samtidig vil han forhåbentlig også kunne løse langt de fleste problemer oppe foran.
Vi har uden tvivl pengene til, at købe Pogba for. Det problem er ligesom løst med Valverde, så ingen grund til at ændre dynamikken på den centrale midtbane.
Jeg tror ikke selv Mbappé vil være realistisk til sommer, men jeg mener bare man skal gøre alt hvad man kan for at sikre ham til sommer. Det nytter heller ikke noget, at hente ham for sent ift. Hazard og Benzema, for hvem skulle man dog ellers købe på den højrekant, som vil kunne levere med det samme, og i få år indtil Mbappé nærmest er gratis.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7781 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Du ved jeg er kæmpe fortaler og fan af Hazard, men lad os nu være ærlige. Han har immervæk været en kæmpe skuffelse indtil videre i Real Madrid. Han bliver bedre og bedre, men han har jo intet gjort for holdet endnu.


Den del, og især den del jeg har markeret med fed, er jeg meget uenig i.

Jeg synes man allerede nu kan se hvor stor en betydning Hazard har fået for holdet, og hvor meget vi mangler ham når han ikke er med. Paris kampen er nok blandt en af de bedste eksempler som viser hvilken dimension belgieren tilføjer til holdet. Det der gør ham så speciel i mine øjne er, at han aldrig er begrænset i sit spil(denne type spiller har vi fucking! manglet); han kan enten drible selv, vente på et overlap, eller spille den skråt tilbage til en midtbanespiller der typisk vil stå i en position til at skyde - man kan vitterligt intet stille op imod ham når han er i form, for han vil altid kunne gøre en forskel for holdet, selvom han ikke scorer et mål eller lægger en assist. Så har du spillere som Bale og Vinicius (:'-D) som bare er så uendeligt begrænsede i deres spil, og altid er så nemme at læse. Som forsvarsspiller skal man jo egentligt bare afvente, og så er de mere eller mindre ude af spillet, og det er jo bare slet ikke tilfældet med Hazard.

En af de ting jeg især lagde mærke til i Paris kampen var i hvor høj grad vores midtbanespillere - og især Kroos - er blevet inkluderet i det offensive spil, det har jeg også savnet. De står altid tæt målboksen og er klar til at modtage en bold fra Hazard, fordi de ved den altid kan komme. Havde Casemiro, Kroos eller Valverde været bare lidt skarpere på dagen, så havde vi været foran med fire eller fem stykker allerede i første halvleg.

Hazard er kommet til for at gøre Real Madrid god, det er ikke det omvendte scenarie der gør sig gældende, hvor vi køber en spiller og så skal bruge en helvedes masse ressourcer på at få ham til at se godt ud. Så jeg er faktisk lige ligeglad med om han isoleret set har været en gevinst/skuffelse for holdet, jeg er mere interesseret i hvad det er han bidrager med til holdet som en helhed, og her kunne vi ikke have købt en bedre spiller.

Uden ham havde vi aldrig set så godt ud som vi gør lige på nuværende tidspunkt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7782 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
www.google.com/amp/s/www.ccn.com/did-cri...ack-his-critics/amp/

Til dem der ikke er på de sociale medier, florerede det her på Instagram og Twitter efter Dijk, muligvis ironisk, udtalte at han ikke anså Ronaldo som en rival til ballon dor. Ronaldos søsters instagramprofil kom derefter med et langt barnligt opslag, et opslag jeg nåede at læse, men forståeligt nok blev fjernet kort tid efter :D spørgsmålet er så om det i virkeligheden var Ronaldo selv der skrev hånligt om Dijk og om sig selv i 3. Person via hans søsters instagram, eller om søsteren ikke var ved sine fulde fem i momentet. Uanset hvad er det sgu meget skægt
(I tvivl om jeg skulle poste her eller i sjov og spas)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7783 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om Vores Rivaler IX

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7784 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
@Dios

Synes at mine argumenter giver sig selv. Du må eventuelt forsøge at forstå dem for jeg orker da ikke at forklare dem til mindste detalje.

For at stille dig et spørgsmål fra den virkelige verden. Lad os antage at prisen for Mbappé kommer til at være 320 mio € til sommer. Synes du at det vil være en god idé at hente ham for det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7785 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved GuldsmedeN. Begrundelse: Dobbeltpost

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7786 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad i alverden mener du? Du synes ikke, at posten hører hjemme her eller i sjov og spas-tråden, men simpelthen på en helt anden klubs hjemmeside? Hvordan kan det dog være
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved GuldsmedeN. Begrundelse: Grammatik

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7787 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

GuldsmedeN skrev: www.google.com/amp/s/www.ccn.com/did-cri...ack-his-critics/amp/

Til dem der ikke er på de sociale medier, florerede det her på Instagram og Twitter efter Dijk, muligvis ironisk, udtalte at han ikke anså Ronaldo som en rival til ballon dor. Ronaldos søsters instagramprofil kom derefter med et langt barnligt opslag, et opslag jeg nåede at læse, men forståeligt nok blev fjernet kort tid efter :D spørgsmålet er så om det i virkeligheden var Ronaldo selv der skrev hånligt om Dijk og om sig selv i 3. Person via hans søsters instagram, eller om søsteren ikke var ved sine fulde fem i momentet. Uanset hvad er det sgu meget skægt
(I tvivl om jeg skulle poste her eller i sjov og spas)


Er det dig - Van Dijk ??!
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7788 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: @Dios

Synes at mine argumenter giver sig selv. Du må eventuelt forsøge at forstå dem for jeg orker da ikke at forklare dem til mindste detalje.

For at stille dig et spørgsmål fra den virkelige verden. Lad os antage at prisen for Mbappé kommer til at være 320 mio € til sommer. Synes du at det vil være en god idé at hente ham for det?


Jeg ved godt at spm ikke er stillet til mig, men 320 mio Euro for Mbappe virker billigt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce